Selja انتقاد هاریانا دولت. برای پیاده روی اتوبوس کرایه مالیات بر ارزش افزوده سوخت

این هاریانا دولت تصمیم به افزایش کرایه اتوبوس های مالیات بر ارزش افزوده بنزین و دیزل قیمت ها و تحمیل هزینه های

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

این هاریانا دولت تصمیم به افزایش کرایه اتوبوس های مالیات بر ارزش افزوده بنزین و دیزل قیمت ها و تحمیل هزینه های بازار در فروش سبزیجات و میوه ها در 'mandis' اتحاد برانگیخته انتقاد شدید از حزب کنگره.

تشریح این تصمیم به عنوان "حساس و ناگوار" حزب رئیس جمهور Kumari Selja را متهم به حکم BJP-JJP دولت از نادیده گرفتن منافع مردم و مزاحمت برای آنها.

در نامه ای به وزیر منهر لعل خطار خانم Selja گفت: به جای دادن کمک به دولت قرار داده است بار اضافی بر روی آنها از طریق ضد مردم تصمیم گیری.

او گفت: مردم در حال حاضر در حال مبارزه با توجه به بحران مالی و بیماری و در چنین سناریو تصمیم به افزایش 15 paise هر متر (عمومی اتوبوس) و 50 paise هر متر (لوکس اتوبوس) خواهد رسید که مردم بسیار سخت است.

"همچنین دولت بازسازی 2% هزینه های بازار در سبزی و میوه در بازارهای تحت کمیته بازار. وجود خواهد داشت 1% هزینه های بازار و 1% HRDF cess," او گفت:, و اضافه کرد که دولت کنگره را لغو کرده بود این هزینه در سال 2014.

 

خانم Selja گفت: بنزین و دیزل سبزیجات و میوه ها را تبدیل به گران قیمت و مردم را مجبور به پرداخت بیشتر برای رفت و آمد است. "در آن زمان چنین اپیدمی این را بیشتر بار اقتصادی بر مردم است. این تصمیمات حساس تاسف و نادیده گرفتن درد و رنج مردم. من مصرانه از رئیس جمهوری را به این تصمیم گیری که تحمیل بار اقتصادی بر مردم است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب