پنجاب مجموعه تسهیل مرکز در فرودگاه دهلی نو برای پنجابی NRIs

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 11:37:27 pm کسانی که منفی خ

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 11:37:27 pm
Indians return from abroad, steps Indians have to follow after returning, Indians returning from abroad quarantine, delhi airport, delhi news, indian express کسانی که منفی خواهد بود به خانه فرستاد برای دو هفته دیگر از خود قرنطینه در حالی که کسانی که تست مثبت خواهد بود معطوف به جداسازی مراکز مراقبت و درمان.

دولت پنجاب راه اندازی تسهیل مرکز در ایندیرا گاندی در فرودگاه بین المللی (IGIA), New Delhi, برای کمک به پنجابی آینده در ویژه پرواز از خارج از کشور بازگشت به مناطق مربوطه خود را در دولت که در آن آنها باقی خواهد ماند و در نهادی شده است.

وزیر Amarinder سینگ در یک بیانیه گفت: تسهیلات حمل و نقل بوده و مرتب در این مرکز برای اطمینان از صاف بازگشت از رشته پنجابی ها و NRIs به خانه خود را در مناطق که در آن آنها مورد نیاز خواهد بود به ماندن در قرنطینه به مدت 14 روز و نیز آزمایش می شود برای کوروناویروس.

کسانی که منفی خواهد بود به خانه فرستاد برای دو هفته دیگر از خود قرنطینه در حالی که کسانی که تست مثبت خواهد بود معطوف به جداسازی مراکز مراقبت و درمان.

با 20000 رشته پنجابی ها و NRIs انتظار می رود به بازگشت به خانه تحت Vande بهارات ماموریت بسیاری از آنها توسط پروازهای ورود در دهلی نو تسهیل مرکز اطمینان حاصل شود بدون درز و هماهنگی و بدون هرج و مرج و سردرگمی گفت: وزیر. هماهنگ کننده نیز منصوب شده است در کشورهای مختلف برای اطمینان از بازگشت ایمن از کسانی که تا به حال ثبت نام برای بازگشت به محل بومی در پنجاب روی خطوط گره افسران منصوب شده توسط دولت به منظور تسهیل در به و وپیش جنبش مهاجران از طریق ویژه Shramik قطار او اضافه شده است.

استادانه درست شده ترتیبات ساخته شده اند به قرنطینه این افراد در هتل ها در مناطق مربوطه و رایگان قرنطینه تسهیلات داده می شود به کسانی که دانش آموزان و یا مهاجران که نمی توانیم هزینه هتل, Punjab NRIs وزیر امور رعنا Gurmit سینگ Sodhi گفت.

Rahul Bhandari, منشی, توانیر در امور گفت که تسهیل مرکز در IGIA کار 24 ساعت در روز. در حالی که یک پرواز وارد در امریتسار از ایالات متحده آمریکا در روز سه شنبه چندین بیشتر انتظار می رود را به پنجابی ها/NRIs در دهلی نو و امریتسار در هفته آینده. تسهیل مرکز هماهنگی با دولت گروه حمل و نقل برای فعال کردن صاف و خدمات به موقع برای گرفتن عودت بازگشت به خانه خود را در مناطق پنجاب ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب