Coronavirus هند به روز رسانی, مارس 23: Karnataka می بیند بزرگترین سنبله در عفونت با 196 موارد جدید; 36 لاخ مهاجران به سفر در 10 روز آینده می گوید: راه آهن

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 6:23:32 pm ماهاراشترا همچنان باقی می ماند بد

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 6:23:32 pm
mumbai coronavirus, mumbai dharavi coronavirus, mumbai covid 19, maharashtra coronavirus, dharavi, mumbai lockdown, mumbai city news ماهاراشترا همچنان باقی می ماند بدترین آمار دولت را با بیش از 44,500 موارد و حساب برای حدود یک سوم از تمام موارد در هند. (اکسپرس عکس Nirmal Harindran)

Coronavirus هند به روز رسانی: این Covid-19 نفر در هند شاهد بزرگترین سنبله برای دومین روز متوالی در روز شنبه با 6,654 عفونت های جدید در 24 ساعت گذشته, گرفتن شمارش به بیش از 1.25 لاخ در حالی که شمار کشته شدگان افزایش یافت به 3,720 پس از 137 بیشتر تلفات اتحادیه وزارت بهداشت گفت.

فعال موارد از بیماری کروناویروس رز به 69,597 در حالی که 51,783 مردم بهبود یافته اند و یک بیمار مهاجرت به گفته وزارت بولتن. "بنابراین در اطراف 41.39 درصد بیماران بهبود یافته اند تا کنون" یک وزارت بهداشت گفت. مجموع 1,25,101 موارد تایید شده از رمان coronavirus همه گیر شامل خارجی ها.

ماهاراشترا باقی مانده بدترین آمار دولت را با بیش از 44,500 موارد حسابداری برای حدود یک سوم از تمام موارد در این کشور و دو نفر از هر پنج مرگ و میر. برای چند روز در حال حاضر بیهار شده است نشانه هایی از یک افزایش بزرگ در آن coronavirus موارد. با بیش از 2000 مورد در حال حاضر بیش از نیمی از آن کشف شده است فقط در یکی از آخرین هفته بیهار است که به سرعت در حال توسعه به بعد مشکل دولت است. پنجاب اتفاقا آهسته به طور قابل توجهی در طی یک هفته. این کشور ضبط شده است روزانه افزایش بیش از 5000 موارد روزمره از روز یکشنبه و دیدم روزانه سنبله از بیش از 6000 مورد در دو روز گذشته.

دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده

36 لاخ مهاجران به سفر در 10 روز آینده: راه آهن

حدود 35 لاخ کارگران مهاجر شده اند تقبل قایق از آب عبور به خانه های بومی خود پردازنده 2,600 Shramik قطار ویژه از تاریخ 1 مه و یکی دیگر از 36 لاخ در حال برنامه ریزی برای سفر در 10 روز آینده راه آهن هند گفت. در مطبوعات brieifng رئیس هیئت مدیره راه آهن V K Yadav گفت: 1,000 بلیط شمارنده افتتاح شده است در سراسر هند و بیشتر خواهد شد به زودی. "ما باید عمل 260 Shramik قطار ویژه هر روز به طور متوسط برای چهار روز گذشته حمل سه لاخ مسافران روزانه" Yadav گفت.

در پاسخ به یک سوال بیش انحراف از چند قطار رئیس گفت: حدود 80 درصد از ویژه قطار در حال سفر به, Uttar Pradesh و Bihr و بنابراین تصمیم گرفته شد برای منحرف کردن برخی از قطارها در مسیرهای. پیش از آن در روز Vasai جاده-گوراکپور Sharmik آموزش های ویژه به اوتار پرادش که در سمت چپ این شهرستان در 21 مه منحرف شد به یک مسیر متفاوت از طریق Odisha. این اوتار پرادش-محدود قطار منحرف شده از مسیر اصلی خود از طریق Kalyan, جالگاون, Bhusaval, خندوا, ایترسی, جبال پور و Manikpur ایستگاه با توجه به ترافیک سنگین و ازدحام غربی راه آهن PRO Ravindra Bhakar گفت PTI.

یک قطار ویژه تابلوهای مسافران در لکنو را Charbagh ایستگاه راه آهن.

196 عفونت های جدید گزارش شده در کارناتاکا بزرگترین سنبله تا کنون

کارناتاکا در روز شنبه گزارش تازه 196 coronavirus موارد آن بزرگترین سنبله نزدیک به 2000 مورد در کل. کل عفونت در دولت در حال حاضر در 1,939 با 42 مرده وزارت بهداشت گفت. جدید Covid-19 موارد مورد 172 بودند عودت از ماهاراشترا که نگه داشته شدند در نهادی قرنطینه به مدت هفت روز پس از بازگشت خود را به عنوان در هر دولت بخشنامه.

دولت در بخش بهداشت و درمان تایید مرگ 32 سال از بنگلور شهری است. او بستری تعیین شده بیمارستان در مارس 19 با شکایت از مشکلات تنفسی و همبود شرایط بولتن گفت:, و اضافه کرد که او امروز به دلیل ایست قلبی.

دهلی Covid-19 تلفات افزایش می یابد به 231, 591 موارد جدید

مرگ و میر در دهلی نو با توجه به کروناویروس رز به 231 روز شنبه در حالی که تعداد موارد لمس 12,910 با 591 موارد جدید وزارت بهداشت گفت. سرمایه های ملی در حال ثبت بالاترین سنبله روز جمعه با 660 تازه ویروس موارد است.

یک بولتن منتشر شده توسط وزارت بهداشت اعلام کرد که تجمعی مرگ ارقام با اشاره به مرگ و میر که در آن علت اصلی مرگ شد COVID-19 طبق این گزارش از مرگ و کمیته حسابرسی بر اساس مورد ورق های دریافت شده از بیمارستان های مختلف.

From 57 cases to 5 in a month, how ‘red’ Nuh stemmed the Covid spread پزشکان برای شرکت در یک مشکوک COVID-19 بیمار در یک بیمارستان دولتی در دهلی نو. (بازنمودی)

سعی خواهد کرد برای از سرگیری برخی پروازهای بین المللی قبل از اوت می گوید پوری

حمل و نقل هوایی وزیر Hardeep سینگ پوری امروز گفت که این وزارتخانه "سعی خواهد کرد تا شروع خوبی در صد بین المللی پروازهای مسافری قبل از ماه اوت" و اضافه کرد که هیچ تناقضی بین پروازهای داخلی آغاز از مارس 25 و مستند در هند در حال تحمیل شده تا مارس 31.

دفاع از استفاده از Aarogya Setu برنامه توسط همه پوری گفت: "من درک نمی کنم که نیاز به قرنطینه مسافری که سبز وضعیت در Aarogya Setu برنامه. من توصیه می کنم Aarogya Setu برنامه برای همه است. آن را بسیار عالی تماس با ما-ردیابی دستگاه شما است."

وقتی پرسیده شد که در مورد این موضوع از تخلیه سرخپوستان رشته در خارج از کشور گفت: "ما قادر خواهد بود به حدود 50000 شهروندان از طریق ویژه پرواز در طول 25 روز از Vande بهارات ماموریت. ما همچنین برنامه ریزی برای بازگرداندن شهروندان هند از سریلانکا یا با کشتی و یا پرواز. بحث ها در مرحله پیشرفته."

مستند جلوگیری 14-29 لاخ عفونت 37-71,000 مرگ و میر: دولت

دولت ادعا جمعه که در سراسر کشور مستند به حال برطرف 14-29 لاخ موارد و 37,000-71,000 مرگ و میر بر اساس مدل سازی پیش بینی های مختلف و سازمان های مستقل و افراد است. Dr V K پل, عضو (سلامت), NITI Aayog گفت: این مستند تصمیم "توسط نخست وزیر بود زود هنگام و به موقع" و "راه این کشور به طور موثر اجرا آن بین المللی است به عنوان مثال". این مستند دارای "آن را دشوار ساخته شده برای این ویروس به سفر" Dr Paul گفت. او تاکید کرد که نیاز به اقامت محتاط به عنوان یک اندازه گیری مانند مستند نمی تواند "رفتن برای همیشه".

این دو برابر شدن زمان این بیماری همه گیر در حال حاضر 13.3 روز در برابر 3.5 روز قبل از مستند و شیوع محدود بوده است, او گفت:.

Covid 19 cases, quarantine center, coronavirus crisis, India lockdown, indian express news کرالا دولت روز شنبه گفت: این مسافران را به ماندن در خانه و یا نهادی قرنطینه برای 14 روز. (اکسپرس عکس Partha پل)

پنج متحده می گویند ورودی آگهی به ماندن در قرنطینه

با پرواز داخلی عملیات مجموعه ای به سر در روز دوشنبه حداقل پنج کشور از جمله کرالا, آندرا پرادش, Telangana, کارناتاکا, آسام و UT جامو و کشمیر تصمیم گرفته اند که تماس های ورودی مسافران را به ماندن در خانه و یا نهادی شده است.

کرالا دولت روز شنبه گفت: این مسافران را به ماندن در خانه و یا نهادی قرنطینه برای 14 روز.

در کارناتاکا مسافران داخلی از بالا خطر متحده — Maharashtra, Gujarat, Tamil Nadu, دهلی نو, راجستان و Madhya Pradesh — باید برای ماندن در نهادی قرنطینه به مدت هفت روز پس از 7 روز از خانه شده است. کسانی که در بازگشت از کشورهای دیگر را مجبور به ماندن در خانه قرنطینه برای 14 روز.

دولت آندرا پرادش و Telangana تصمیم گرفته اند به قرنطینه مردم ورود پروازهای دیگر نیز به حالت های حمل و نقل.

آسام وزیر بهداشت Himanta Biswa سرما گفته است که افراد پس از رسیدن به هر حالت را مجبور به ماندن در قرنطینه به مدت 14 روز.

راهول گاندی در تعامل با مهاجران کمک می کند تا آنها را در رسیدن به خانه

کنگره رهبر راهول گاندی شنبه مشترک یک فیلم اخیر خود در تعامل با کارگران مهاجر در دهلی را بخواهم Vihar. این گروه در حدود 20 نفر – راه رفتن صدها کیلومتر از محل کار خود سایت در هاریانا به روستای خود در نزدیکی جانسی در اوتار پرادش.

در این ویدئو گاندی می گوید: "کوروناویروس به ارمغان آورده است درد به تعداد زیادی از مردم, اما آن را به طور جدی تحت تاثیر مهاجر ما برادران و خواهران. آنها راه می رفت هزاران کیلومتر و بدون غذا. آنها متوقف شد, تهدید, اما آنها به قدم زدن به سمت خانه خود را. من به شما نشان می دهد آنچه را که آنها در حال فکر کردن آنچه که آنها انتظار دارند و چگونه ترس آنها هستند."

فاجعه فرایند در GST: برنامه ریزی در دولت جدول جزر و مد بیش از Covid بحران

دولت مرکزی در نظر دارد یک فاجعه فرایند بر کالا و خدمات مالیات (GST) به جزر و مد در طول بحران اقتصادی باعث این بیماری همه گیر کوروناویروس هند اکسپرس آموخته است. منبع گفت که یک پیشنهاد برای افزایش درآمد اضافی از GST به استثنای کالا و خدمات در پنج درصد دال با وزارت مالیه.

کرالا است که دولت تنها به وضع چنین فرایند با استفاده از قانون اساسی ارائه در بخش (4) (F) از ماده 279 یک, که اشاره به "ویژه هر نرخ یا نرخ برای یک دوره مشخص به منظور بالا بردن منابع اضافی در هر فاجعه طبیعی یا فاجعه"

600 آسیب دیده در آسام سیل; دستورالعمل جدید برای تسکین اردوگاه ها در حساب همه گیر

بیش از 600 در آسام شده اند آسیب دیده در سیل از فصل زیر بارش مداوم و انتشار سد آب. با توجه به بولتن صادر شده توسط آسام دولت و مدیریت بحران سازمان (ASDMA) در شب جمعه 630 نفر در دو روستا از Kalgachia درآمد دایره در برپتا منطقه قرار گرفتند.

Assam floods, floods in Assam, Assam floods Cyclone Amphan, Cyclone Amphan Assam floods, India news, Indian Express

با در نظر Covid-19 شیوع این ASDMA نیز صادر تازه دستورالعمل برای مدیریت امداد اردوگاه در سیل فصل است. زودتر در حالی که مردم از تمامی روستاها خواهد بود جرم تخلیه و قرار دادن در مدارس آماده سازی شده برای شناسایی ظرفیت های مختلف امداد اردوگاه. داخل تسکین اردوگاه های بیش از حد وجود دارد تعدادی از دستورات جدید به دنبال داشته باشد. به عنوان در هر دستورالعمل جدید به جای قبلی 3.5 متر مربع اختصاص داده شده برای هر نفر در اردوگاه فضایی دو برابر خواهد شد و به 7 متر مربع است.

Nagaland دریافت مهاجران در اولین Sharamik قطار ویژه

اولین Shramik ویژه قطار چنای با 1,477 رشته مردم رسیده دیمپور ایستگاه راه آهن در Nagaland در روز شنبه. مهاجران راه می رفت از طریق دو ضد عفونی کننده تونل در ایستگاه.

"مسافران گرفته شد به Agri سایت نمایشگاه در 4 مایل توسط اتوبوس چیده شده توسط دولت برای غربالگری پزشکی" یک گفت: با توجه به PTI.

مردم بنا به گزارش ها از سه منطقه — دیمپور, مون و Peren — شده اند و قرنطینه در مراکز مختلف در حالی که دیگران فرستاده شدند به امکانات قرنطینه در کهیما.

2.02 لاخ مهاجران آورده بودند را از گجرات 1.12 لاخ از ماهاراشترا و 1.10 لاخ از راجستان. (اکسپرس عکس گانش Shirsekar)

5 لاخ کارگران مهاجر بازگشته اند به Madhya Pradesh

از روز جمعه بیش از 5 لاخ, Madhya Pradesh کارگران مهاجر سرگردان در نقاط مختلف کشور با توجه به کروناویروس مستند آورده شده است بازگشت به خانه خود دولت عمدتا توسط اتوبوس و یک مقام دولتی گفت: در روز شنبه.

حداقل 3.52 لاخ مهاجران بازگشته اند به MP با اتوبوس در حالی که 1.46 لاخ دیگران بازگشت و در 119 قطار ویژه گفت اضافی دبیر کل ICP Keshari.

Keshari گفت: 2.02 لاخ مهاجران آورده بودند را از گجرات 1.12 لاخ از ماهاراشترا و 1.10 لاخ از راجستان. جدای از این رشته مهاجران نیز به ارمغان آورد و برگشت از گوا دهلی نو, پنجاب, Haryana, کرالا, Andhra Pradesh, Tamil Nadu و Telangana, او گفت:.

chennai coronavirus, chennai coronavirus cases, chennai coronavirus cases update, coronavirus, coronavirus news, chennai covid 19, chennai news, chennai covid-19 news, tamil nadu coronavirus, tamil nadu covid 19, tamil nadu corona news این حرکت را به صرفه جویی تا 7,300 تومان کرور. (اکسپرس فایل)

تامیل نادو اقتصادی و اقدامات را به صرفه جویی تا 1,000 تومان کرور روپیه

به عنوان بحران اقتصادی باعث این مستند تا به حال مكيدند در دولت اقتصاد تامیل نادو دولت مجبور شده است برای برداشتن گام های جدیاز جمله ممنوعیت ایجاد دولت جدید پست خرید خودروهای خارجی سفر مقامات و ارائه هدیه مقالات. حتی رسمی سمینارها و کنفرانسها و شام ممنوع شده است.

در حالی که دولت انتظار دارد برای نجات تومان به 1000 کرور روپیه از این سیاست های ریاضتی دولت به حال تعلیق encashment به دست آورده را ترک برای مدت یک سال و همچنین یخ زده Dearness کمک هزینه (دا) از کارکنان دولت تا جولای 2021 ماه گذشته. این حرکت را به صرفه جویی تا 7,300 تومان کرور. وجود دارد 12 لاخ کارکنان و 7.4 لاخ خدمات بازنشستگان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب