Northland در خارج از منزل هوا برای جولای 17-19

رگبار و رعد و برق قدم زدن از طریق Red River Valley شب جمعه و شب جمعه با این خط از رعد و برق و سپس حرکت بیش از

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

رگبار و رعد و برق قدم زدن از طریق Red River Valley شب جمعه و شب جمعه با این خط از رعد و برق و سپس حرکت بیش از مینه سوتا است. گرما می تواند شدید برای جنوب داکوتای جنوبی از طریق جنوبی مینه سوتا و ویسکانسین در روز شنبه. اوج در 90s با dewpoints در 70s می تواند آن را احساس می کنم مثل بالایی 90s حتی به بیش از 100 درجه! اگر شما نمی مانند گرما و سپس یکشنبه ممکن است روز خود را.

رفتن به دریاچه در جمعه شب ؟ به دنبال آن است گرم است. بسیاری از دشتهای شمالی و غرب میانه بالا هنوز هم خواهد بود در 80s در طول شب ساعت.

رعد و برق خواهد قدم زدن در سراسر داکوتای شمالی در بعد از ظهر جمعه با قوی به طوفان شدید در حال حرکت از طریق دره رودخانه سرخ و شمال مینه سوتا در اواخر شب جمعه به شب جمعه.

شنبه راحت خواهد بود در سراسر داکوتای شمالی و شمال مینه سوتا اما کاملا داغ به جنوب این منطقه است. شهرهای دوقلو می تواند احساس می کنید بیش از 100° شنبه بعد از ظهر! اوج برسد به 90s در جنوب ایالت مینه سوتا با dewpoints هوا برای رسیدن به 70s. این را به صورت بسیار گرم و داغ شنبه.

دور دیگری از رعد و برق خواهد بود ممکن است بیش از مینه سوتا و ویسکانسین شنبه شب.

شمال غرب وزش باد خواهد آورد رهایی از گرما به اوج بالا در 70s و 80s در سراسر منطقه در روز یکشنبه. سازمان دیده بان برای چند رگبار و طوفان در غرب Dakotas بعد در روز.

ایمن آخر هفته پیش رو است. در ارتباط باشید به تغییرات در آب و هوا هر دو جمعه شب و شنبه با احتمال طوفان.

- StormTRACKER هواشناس Jared Piepenburg



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب