به رسمیت شناختن هنوز هم کسانی قایقرانی و تیراندازی با کمان

تیراندازی با کمان و قایقرانی همچنان باقی می ماند د-به رسمیت شناخته شده توسط وزارت ورزش با وجود برگزاری بسیار ب

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

تیراندازی با کمان و قایقرانی همچنان باقی می ماند د-به رسمیت شناخته شده توسط وزارت ورزش با وجود برگزاری بسیار با تاخیر انتخابات در اوایل این سال در حالی که فدراسیون سوارکاری در ادامه به لذت بردن از به رسمیت شناختن وجود ندارد و پیوستن به ورزش کد.

همچنین به رسمیت شناخته شده توسط وزارت گلف, para-ورزش و بازی های مدرسه برای اولین بار به صورت زیر کد و دو نفر دیگر برای سوء مدیریت. Carrom است که به عنوان به رسمیت شناخته شده و فدراسیون پس از نگهداری در سال گذشته است.

Archery Association of هند برگزار می شود خود را به تاخیر انتخابات در ژانویه سال 2020 و به ریاست اتحادیه وزیر Arjun Munda.

انتخابات هموار راه را برای جهانی تیراندازی با کمان به لغو تعلیق آن از AAI و همچنین به پایان رسید سال از ad-hocism حقوقی مبارزات و انتخابات tussles. وزارت گزارش شده است انتظار برای رسمی ترخیص از دادگاه عالی دهلی نو.

این فدراسیون قایقرانی از هند نیز می یابد و خود را از نعمت با وجود برگزاری انتخابات در ماه فوریه این سال در حضور هند در المپیک انجمن ناظر پس مطابق با وزارت و IOA دستورات برای اصلاح قانون اساسی آن.

ژیمناستیک هنوز هم حذف شدند

یکی دیگر از فدراسیون هایی که به ظاهر موفق به قرار دادن خانه خود را با هم در نهایت و امید به دولت به رسمیت شناختن شد, ژیمناستیک, اما آن اتفاق افتاده است.

در آن صورت دولت حداقل ذکر دلایل برای عدم اعطای شناخت — پرسش انتخابات S. Shantikumar سینگ به عنوان دبیر و Parmeshwar Prajapat اجرایی به عنوان عضو — با استناد ملی توسعه ورزش کد 2011.

در حالی که انتخابات برگزار شد در نوامبر 2019 در اعتراض مطرح شد تنها در اواخر مارس سال 2020 است.

سوارکاری در ضمن همچنان به عنوان یک اولویت برای وزارت با وجود آزار به اصلاح قانون اساسی آن در خط با NSDC حتی پس از تکرار پسوند و یادآوری از هر دو IOA و دولت است.

جالب سناریو

جالب است که سالانه به رسمیت شناختن است که به طور معمول برای تقویم سال. در حالی که وزارت تاخیر در این روند تقریبا نیمی از یک سال آن نیز مشخص و به رسمیت شناختن تنها تا ماه سپتامبر سال 2020 است.

با توجه به این که ورزش تنها به راه اندازی مجدد فعالیت های که در اطراف وقت و تمام اعضای داخلی و بین المللی تقویم به احتمال زیاد بسته بندی شده پس از سپتامبر, یکی از شگفتی چگونه آخرین به رسمیت شناختن لیست کمک خواهد کرد NSFs که تا حد زیادی بستگی به بودجه دولت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب