باز کردن 1.0 روز 9: سیک بدن ارائه می دهد برای اجرای Covid مراکز مراقبت در دهلی نو; 'ماهی صبور' رونق در بنگال

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 16 ژوئن 2020 10:51:34 pm یک دیوار هنر در بنگلور که به تص

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 16 ژوئن 2020 10:51:34 pm
 unlock 1.0 karnataka wall یک دیوار هنر در بنگلور که به تصویر می کشد اهمیت پوشیدن یک ماسک و حفظ اجتماعی فاصله. اعتبار: توییتر/baadalvirus

به عنوان هند وارد نهمین روز از باز کردن 1.0 روز سه شنبه در این کشور گزارش شده 10,667 تازه موارد در 24 ساعت. چوب خط حساب کردن در حال حاضر می ایستد 3.43 لاخ از جمله 9,900 مرگ و میر و 1.8 لاخ بهبود. نخست وزیر نارندرا مودی در سخنان افتتاحیه خود در نشست با وزرای ارشد و Lt فرمانداران 21 متحده و اتحادیه سرزمین گفت: این کشور در مبارزه با رمان coronavirus یاد می شود و به عنوان مثال از تعاونی فدرالیسم.

از سوی دیگر در دستیابی به موفقیت بزرگ در Covid-19 درمان دانشمندان در بریتانیا ادعا کرده اند که استروئید عمومی دارو دگزامتازون کاهش مرگ و میر تا یک سوم در به شدت بیمار بستری بیماران. نتایج یک بخشی از بریتانیا مبتنی بر بازیابی محاکمه یکی از بزرگترین تصادفی آزمایش مواد مخدر برای درمان Covid-19 بيمار. در دادگاه به رهبری یک تیم از دانشگاه آکسفورد 2,104 بیماران داده شد دگزامتازون و مقايسه آنها با 4,321 بیمارانی که دارو دریافت خواهید کرد. این دارو نشان داده شده است به کاهش خطر مرگ در یک سوم بیماران در هواکش و برای کسانی که اکسیژن آن کاهش مرگ و میر توسط یک پنجم.

در اینجا دیگر داستان های جالب در سراسر کشور در روز 9 از unlockdown:

سیک بدن ارائه می دهد برای اجرای Covid مراکز مراقبت در دهلی معروف

دهلی سیک Gurudwara کمیته مدیریت (DSGMC) ارائه کرده است برای ایجاد 850-bedded Covid مراکز مراقبت در محل آن معروف و موسسات آموزشی در این شهرستان در میان افزایش تعداد coronavirus موارد است. این مراکز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به اعتراف کسانی که با درجه پایین تب و گلو درد و سایر علائم خفیف DSGMC جمهور Manjinder سینگ سیرسا گفت. پیشنهاد شده بود در نامه ای به دهلی وزیر Arvind Kejriwal به راه اندازی 850-bedded Covid مراکز مراقبت در محل آن معروف است. این DSGMC درخواست دولت دهلی نو برای دادن مجوزهای لازم و تحریم ها به صورت فوری عملیات Covid مراکز مراقبت.

دهلی نو شده است گزارش تقریبا 2000 مورد جدید در هر صورت چند روز گذشته در حال حاضر

سیرسا گفت: بهترین مراقبت های پزشکی اکسیژن و آزمایشگاهی خدمات ارائه خواهد شد به کروناویروس بیماران در این مراکز. این کمیته ارائه کرده است 200 تخت در آن به طور کامل تهویه مطبوع سالن ازدواج در Gurdwara ناناک Piao صاحب 235 تخت در گورو Harkrishan Yatri Niwas در Gurdwara بنگلادش صاحب 60 تخت (30 اتاق) در ارژن گورو Dev Yatri Niwas در Gurdwara Rakab گنج صاحب 11 تخت در گورو Hargobind موسسه مدیریت و فناوری اطلاعات, 100 تخت در گورو Harkrishan مدرسه دولتی 40 تخت در Gurdwara Damdama صاحب و 50 تخت در هر گورو تق بهادر موسسه پلی تکنیک و گورو ناناک Sukhshala.

سیرسا گفت: اگر وضعیت هر بیمار بحرانی پس از آن فرد می تواند با اشاره به Covid-19 بیمارستان.

MP: مرد پیدا آلوده 86 ازدواج revelers قرنطینه

در مجموع 86 نفر بود که با حضور در مراسم ازدواج در, Madhya Pradesh را در چهترپور منطقه در هفته گذشته بوده است قرنطینه پس از یکی از شرکت کنندگان شد coronavirus مثبت است. فرد آلوده که تا به حال سفر به بومی Madnibar روستا در چهترپور منطقه در هفته گذشته از Gurugram در Haryana, حضور, ازدواج با وجود اینکه از او خواسته به قرنطینه باقی می ماند در خانه اش, او گفت:. "این شخص نه تنها با حضور در ازدواج آشنایی خود را, اما همچنین کمک آشپز در آماده سازی غذا برای مهمان" گفت: منطقه Panchayat مدیر ارشد اجرایی (CEO) Himanshu چاندرا.

دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده

"مرد متعاقبا ارسال به جداسازی بخش چهترپور بیمارستان منطقه در شب 14 ژوئن اما ازدواج تابع بود و نه لغو" مدیر عامل شرکت گفت. پس از مراسم ازدواج, 86 مهمان بودند معطوف به یک مرکز قرنطینه, او گفت:.

'ماهی صبور' بوم در میان Covid-19 تنگی در بنگال

Bengalis در برای تعجب دلپذیر در میان Covid-19 تنگی به عنوان ماهیگیران در بنگال غربی باید تراوش امید یک سپر 'ماهی صبور' عملکرد این سال با توجه به شیب در فعالیت های اقتصادی در دریاها بیش از سه ماه گذشته با توجه به کروناویروس ناشی مستند. با موسمی پس از وارد بسیاری از آنها در حال حاضر به جرأت را با خود trawlers تلاش خود را برای دست باارزش نقره ای محصول' — یک ظرافت بی نظیر است که می توان چشیده زمانی که سرخ شده و یا پخته شده در سس خردل. "به عنوان وجود دارد نزدیک به صفر فعالیت تجاری در دریاها و رودخانه ها و پساب صنعتی منتشر شد به آب در طول این سه ماه وقفه پرورش ماهی شایع است که در طول این فصل است که محدود به انتخاب کنید تا سرعت.

Coronavirus lockdown, cyclone Nisarga, fishing season, Gujarat news, Indian express news ماهیگیران به قایق خود را به ایمنی در Umargam taluka از کونت در گجرات. (اکسپرس عکس توسط جاوید رجا)

"پس از 14 ماه ژوئن چند ماهیگیران باید تنظیم بادبان. گرفتن درجه بالاتر این زمان در مقایسه با دو سال گذشته" Sunderban وزیر توسعه Manturam Pakhira گفت PTI در روز سه شنبه. Ganga ملاقات خلیج بنگال در نزدیکی Sunderbans در South 24 Parganas منطقه و تلاقی اتفاق می افتد به زمین پرورش برای 'ماهی صبور' که حرکت بالادست از دریا به رودخانه در اطراف این زمان از سال است.

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب