گجرات: با 872 تازه موارد دولت شمارش عبور 41,000-علامت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد سورت | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 3:10:10 am وادودارا نزدیک 3000 -

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد سورت | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 3:10:10 am
gujarat coronavirus news update, gujarat covid-19 caes toll, gujarat new cases today, gujarat new covid toll, gujarat covid death tool, indian express news وادودارا نزدیک 3000 - علامت گذاری به عنوان و اضافه کرد 67 موارد جدید. (بازنمودی)

در مجموع بیش از 41,000 موارد گجرات گزارش 872 تازه موارد در روز شنبه. سورات در ادامه به گزارش حداکثر caseload در میان 33 مناطق کمک 30 درصد از روز شنبه موارد جدید. در ضمن همسایه منطقه ولسد تصمیم به محدود کردن ورود سورت ساکنان به منطقه است.

سورات گزارش 270 جدید, موارد مصرف کل در اینجا به بیش از 7,500 در حالی که احمدآباد اضافه 178 جدید موارد نزدیک شدن به 23,000-خوانده شده را علامت.

این احمدآباد Municipal Corporation (AMC) اضافه شده و هشت جدید میکرو مهار مناطق پنج نفر از آنها در جنوب منطقه حوزه Lambha, Maninagar, Ghodasar و CTM. چهار مناطق دیگر شد د-ذکر شده به عنوان مهار مناطق از جمله Sachin برج در جوداپور جز آن طبقه اول در یک بلوک واحد و Orchid بهشت در جنوب Bopal.

وادودارا نزدیک 3000 - علامت گذاری به عنوان و اضافه کرد 67 موارد جدید.

ولسد دولت های منطقه در روز شنبه گذاشته چک کردن سخت در نقاط ورود از منطقه برای جلوگیری از ورود بازدید کنندگان علامتی از Covid-19 از سورت و بمبئی. در حالی که با توجه به محلی منطقه دولت ولسد است تا تاریخ ثبت نام 359 موارد مثبت و گزارش 20 مرگ و میر در دولت بولتن نشان دهنده 327 مورد و پنج مرگ و میر گزارش شده تا تاریخ. منابع در این منطقه در بخش بهداشت و درمان گفت که بیشترین تعداد از موارد آمده بود به نور در طول Unlock-2 با 171 موارد است.

ولسد به عنوان نقطه ورود از بازدید کنندگان از آمدن از بمبئی و مرزهای خود را متصل به سرزمین های اتحادیه مانند Dadra and Nagar Haveli و دامان. چند از سورت نیز بازدید ولسد روزانه.

ولسد جمع RR Raval عصر روز جمعه برگزار شده بود جلسه ای با اداره پلیس و وزارت بهداشت مقامات آموزش آنها برای انجام بررسی در پنج نقطه ورود. او همچنین خواسته مسئولان را به اقدام در برابر کسانی که نقض Covid دستورالعمل ها و قسمت بزرگي ازانرژي جنبش آنها است.

RR Raval گفت: "این چک کردن انجام خواهد شد به عنوان منطقه ما نزدیک به بمبئی و بسیاری از مردم از سورت نیز آمده روزانه. هر دو شهرستانها گزارش داده اند که تعداد زیادی از موارد. این تیم بعد از چک کردن دما و اکسیژن و رای و ببینید که آیا بازدید کننده علامتی. اگر پیدا کردم عادی آنها اجازه خواهد داشت. کسانی که علامتی خواهد بود بلافاصله به Covid بیمارستان."

به عنوان موارد همچنان به افزایش در محیطی منطقه در گجرات در باز کردن-2, دولت محلی منطقه است که امید بستن به صورت موضعی محدودیت. روز شنبه Banaskantha جمع را اعلام کرد که در شهرستانها از دیسا و پلنپور و مراکز تجاری از هر دو شهرستانها — به استثنای پزشکی و مغازه های شیر سرو — می توان باز نگه داشته تنها بین 7 صبح تا 4 بعد از ظهر.

Navsari روز جمعه زمانی که این گزارش بالاترین روزانه خروش با 27 مورد اعلام کرده بود مشابه محدودیت. روز شنبه در منطقه جمع آوری Ardra Agrawal گفته این روزنامه "طبق اطلاع رسانی جدید کسب و کار موسسات و مغازه ها و ادارات و هتل ها و رستوران ها و غیره. باز باقی خواهد ماند از ساعت 6 صبح تا 2 بعد از ظهر. اطلاع رسانی قابل اجرا خواهد بود برای داروسازان و مغازه ها. بعد از دیدن پاسخ از اطلاع رسانی و زمانی که این موارد را کاهش می دهد, ما را تغییرات بیشتر."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب