'معرض خطر' T20 WC بودن قرار داده می گوید: CA

کریکت استرالیا روز جمعه اذعان دارد که "بسیار پرخطر" در این سال T20 جام جهانی در حال به تعویق افتاد و آن نیروبخ

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

کریکت استرالیا روز جمعه اذعان دارد که "بسیار پرخطر" در این سال T20 جام جهانی در حال به تعویق افتاد و آن نیروبخش است برای از دست دادن درآمد است که به دلیل.

صحبت با خبرنگاران, CA اجرایی کوین رابرتس اعتراف کرد که سرنوشت T20 جام جهانی به میزبانی استرالیا در ماه اکتبر-نوامبر این سال نامشخص است به دلیل جهانی محدودیت های مسافرتی در محل با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما شده اند امیدوار در تمام طول که می تواند صحنه در اکتبر-نوامبر اما شما می خواهم که به می گویند وجود یک خطر بسیار بالا در مورد چشم انداز است که اتفاق می افتد" رابرتز گفت.

ICC دارای معوق تصمیم گیری در این رویداد تا ژوئن 10, گفته, آن را می خواهد برای ادامه کاوش در برنامه های احتمالی برای برخی از زمان. رابرتز گفت: CA خیره به از دست دادن درآمد از اطراف AUD 80 میلیون نفر است.

پشت درهای بسته

حتی اگر این مسابقات پیش می رود طبق برنامه ریزی آن است که به احتمال زیاد برگزار می شود در خالی استادیوم به دلیل اجتماعی فاصله هنجارها و CA است که به خوبی از آن آگاه است.

"احتمال قابل توجهی جمعیت بسیار باریک معمولا که تحویل بیش از AUD 50m درآمد به CA. این T20 جام جهانی است که یک سوال بزرگ و این عامل شاید AUD 20m.

"و این احتمال وجود دارد که ما bio-اقدامات امنیتی است که ما نیاز به در محل قرار داده برای ارائه این فصل هزینه خواهد شد در دستور AUD 10m," او گفت:.

رابرتز, اما, است, اعتماد به نفس بیشتری از میزبانی چهار-سری تست در برابر هند شروع در بریزبن در تاریخ 3 دسامبر.

CA رد نکرده و امکان تغییر در این برنامه برای هند تور کشور با هیئت مدیره هنوز نگه داشتن درب باز برای میزبانی چهار تست در "محل".

CA به حال روز پنج شنبه اعلام کرد که هند بازی آزمون در بریزبن (دسامبر 3-7) آدلاید (دسامبر 11-15), آذر (دسامبر 26-30) و سیدنی (ژانویه 3-7).

محدودیت های مسافرتی

اما رابرتز گفت: این برنامه می تواند بسته به محدودیت های مسافرتی.

"این (برنامه) فرض می شود که دولت مرزها باز هستند به مسافرت داخلی. ممکن است که شرایط تعیین می کند که هنگامی که زمان می آید شاید ما می توانیم تنها با استفاده از یک یا دو سالن ما واقعا نمی دانیم که هر یک از آن نشده است.

"هستند بسیاری از متغیرهای مبتنی بر اینکه ما چهار سالن در چهار ایالت و یا به عنوان کمی به عنوان یک محل در یک دولت" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن