ماهاراشترا مستند به ادامه تا ژوئیه 31: کشورهای دیگر که باید تمدید محدودیت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 29 سال 2020 5:54:36 pm ماهاراشترا مستند: دستور صادر

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 29 سال 2020 5:54:36 pm
lockdown, lockdown 5, maharashtra lockdown guidelines, maharashtra lockdown guidelines 5.0, maharashtra lockdown, maharashtra lockdown list, lockdown 5.0 guidelines, lockdown 5 guidelines, maharashtra lockdown guidelines 5.0, Maharashtra lockdown 5.0 guidelines news, maharashtra lockdown guidelines ماهاراشترا مستند: دستور صادر شده توسط رئیس, منشی, Ajoy مهتا گفت: دفاتر خصوصی می تواند تا 10 درصد قدرت یا 10 نفر هر کدام که بیشتر است

ماهاراشترا مستند: این ماهاراشترا دولت روز دوشنبه تمدید آن دولت-شبکه مستند تا ژوئیه 31 حتی به عنوان Covid-19 موارد عبور 1.64-لاخ علامت از جمله حدود 7,500 مرگ و میر. با عنوان "ماموریت شروع دوباره" دستورالعمل خارجه جنبش غیر ضروری فعالیت محدود خواهد شد در محلات در بمبئی شهری منطقه.

سفارش صادر شده توسط رئیس, منشی, Ajoy مهتا گفت: دفاتر خصوصی می تواند تا 10 درصد قدرت یا 10 نفر هر کدام که بیشتر است.

وزیر Uddhav Thackeray یکشنبه نگذاشته بلند مستند محدودیت به طور کامل فراتر از ژوئن 30, اما گفت: بیشتر تسهیلات خواهد بود ارائه شده به مردم در نهایت.

به پلیس بمبئی در روز یکشنبه گفت: این امر را تصاحب خواهد کرد همه متعلق به بخش خصوصی وسایل نقلیه که به سفر فراتر از 2 متر شعاع از خانه ها از صاحبان برای مقاصد دیگر از رفتن به دفتر و یا اندازهایی خدمات پزشکی در مواقع اضطراری.

آنچه مجاز است

در شهرداری شرکت های منطقه از جمله شهرداری شرکت از Pune Solapur, Aurangabad, ملگن, Nashik, دوله, جالگاون. اکولا امراواتی و ناگپور فعالیت های زیر مجاز هستند با محدودیت های مشخص شده در دستورات صادر شده از زمان به زمان به:-

lockdown, lockdown 5, maharashtra lockdown guidelines, maharashtra lockdown guidelines 5.0, maharashtra lockdown, maharashtra lockdown list, lockdown 5.0 guidelines, lockdown 5 guidelines, maharashtra lockdown guidelines 5.0, Maharashtra lockdown 5.0 guidelines news, maharashtra lockdown guidelines مقامات شهرداری انجام تب و تست اردوگاه های مختلف در coronavirus نقاط در بمبئی.
  • ضروری است تمام مغازه ها که مجاز به باز باقی می ماند قبل از این نظم است. باید ادامه
    برای انجام این کار.
  • همه غیر ضروری مغازه ها خواهد بود و مجاز به ادامه طبق تسهیلات و دستورالعمل های صادر شده رجوع شود به منظور 31 مارس سال 2020 و 4 ژوئن 2020. و در عمل به عنوان در سیاست های مربوطه شهرداری شرکت. همه غیر ضروری بازار. بازار مناطق & مغازه ها به جز مراکز و بازار مجتمع باز باقی خواهد ماند از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر. مشروب مغازه ها ادامه خواهد داد به کار گیرند در صورتی مجاز است. صفحه اصلی تحویل و یا در غیر این صورت.
  • E-commerce فعالیت های ضروری و همچنین موارد غیر ضروری و مواد.
  • تمام واحدهای صنعتی که در حال حاضر باز ادامه خواهد داد به کار گیرند.
  • تمام سایت های ساخت و ساز (عمومی/خصوصی) که مجاز به باز باقی می ماند و
    عملیاتی. همه از جمله قبل از موسمی با این نسخهها کار (عمومی و خصوصی) است که مجاز است.
  • صفحه اصلی تحویل رستوران / آشپزخانه.
  • On-line/ آموزش از راه دور و فعالیت های مرتبط.
  • تمام ادارات دولتی (به استثنای اورژانس, بهداشت و پزشکی, خزانه. مدیریت بحران. پلیس. NIC. مواد غذایی و مدنی تامین FCI. N. Y. K.. خدمات شهری به تابع با قدرت یا 15 نفر هر کدام که بالاتر است.
  • تمام دفاتر خصوصی عمل می کنند تا به قدرت و یا 10 نفر هر کدام که بیشتر است. فعالیت های مربوط به خود اشتغالی مردم مانند لوله کش, آفات-کنترل و تکنسین های
  • گاراژ به ترمیم وسایل نقلیه با وقت قبلی

اینتر-منطقه حرکت افراد در منطقه از شهرداری و شرکت های تحت MMR (بمبئی شهری منطقه) برای فعالیت های ضروری و دفتر مقاصد. برای خرید مقاصد مردم در حال انتظار برای استفاده از تنها نزدیک / محله بازار تنها. فاصله زمانی مسافرت برای موارد غیر ضروری را مجاز نمی باشد.

sensex today, nifty today, sensex live updates, nifty latest updates, bse sensex, nse nifty, indian share market, indian stock market پیاده پوشیدن ماسک محافظ راه رفتن و گذشته بورس اوراق بهادار بمبئی (BSE) در بمبئی. (عکاس: Dhiraj سینگ/بلومبرگ)
  • ازدواج مربوط به تجمعات در فضای باز چمن, غیر تهویه مطبوع سالن به عنوان
    ذکر شده در دستور مورخ 23 ژوئن 2020.
  • فضای فیزیکی فعالیت با محدودیت
  • چاپ و توزیع روزنامه ها (از جمله خانه تحویل)
  • دفاتر/کارکنان نهادهای آموزشی (دانشگاه/ کالج/ مدارس) را برای هدف های غیر آموزشی از جمله اهداف توسعه محتوای الکترونیکی ارزشیابی پاسخنامه و اعلام نتایج
  • آرایشگر فروشگاه ها و چشمه های معدنی سالن, سرو زیبایی با شرایط به عنوان مجاز توسط دولت
    دولت

در بقیه امور خارجه به جز مناطق تحت پوشش در بالا تمام فعالیت های است که به صراحت ممنوع و یا ممنوع همچنان باید مجاز با محدودیت های مشخص شده در دستورات صادر شده از زمان به زمان به:-

در Bandra Bhabha بیمارستان, اکسیژن, سیلندر قرار داده شده در نزدیکی entrace. (اکسپرس عکس)
  • عمومی و خصوصی حمل و نقل را به دنبال خواهد داشت مسافری مدیریت:
    من. دو چرخ: من سوار
    ii. سه چرخه: من + 2
    iii. چهار چرخ: من 2
  • داخل منطقه خدمات اتوبوس اجازه خواهد داشت با حداکثر 50 درصد ظرفیت هر اتوبوس با
    فیزیکی فاصله و فاضلاب اقدامات است.
  • بین منطقه حرکت خود ادامه خواهد داد به تنظیم شود.
  • همه غیر ضروری بازار/مغازه ها باز باقی خواهد ماند از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر
  • ازدواج مربوط به تجمعات در فضای باز چمن, غیر تهویه مطبوع سالن به عنوان
    ذکر شده در دستور مورخ 23 ژوئن 2020.
  • فضای فیزیکی فعالیت با محدودیت
  • چاپ و توزیع روزنامه ها (از جمله خانه تحویل)
  • دفاتر/کارکنان نهادهای آموزشی (دانشگاه/ کالج/ مدارس) را برای هدف های غیر آموزشی از جمله اهداف توسعه محتوای الکترونیکی. بررسی پاسخنامه و اعلام نتایج
  • آرایشگر فروشگاه ها و چشمه های معدنی سالن, سرو زیبایی با شرایط به عنوان مجاز توسط دولت

در کنار Maharashtra, Jharkhand, غرب بنگال و آسام باید reimposed مستندات در برخی از مناطق خود در جهت مهار گسترش این رمان coronavirus.

مسافران دیده می شود بر روی یک راه آهن پلت فرم پس از آموزش خدمات از سر گرفته ضروری برای کارگران خدمات پس از برخی از محدودیت ها برداشته شد در طول یک مستند در سراسر کشور به سرعت گسترش این بیماری کروناویروس (COVID-19) در بمبئی.
(اکسپرس عکس گانش Shirsekar)

ماهاراشترا, دهلی نو, Tamil Nadu, Gujarat, Uttar Pradesh, Rajasthan, West Bengal, Madhya Pradesh, هاریانا و Telangana گزارش داده اند که حداکثر تعداد موارد است. افزایش تعداد تست در سرعت بسیار سریعتر است و یک کلید دلیل افزایش سریع در عفونت.

در اینجا کشورهای دیگر که اعلام کرده اند فرمت مستند:

آسام

این آسام دولت روز جمعه اعلام کرد یک سختگیرانه 14 روز مستند در Kamrup شهری منطقه — که شامل شهرستان گواتی — از یکشنبه شب. وزیر بهداشت Himanta Biswa سرما گفت: عملا "هیچ چیز به جز داروخانه ها ، آزمایشگاه ها و بیمارستان ها باز باقی خواهد ماند" از 28 ژوئن تا جولای 12. اعلام مستند سرما گفت: مواد غذایی و میوه-سبزی فروشگاه ها اجازه داده نمی شود برای باز کردن در گواتی. در حالی که هفت روز اول را سختگیرانه ترین محدودیت سرما گفت: آنها می تواند در نظر گرفتن برخی تسهیلات پس از آن با توجه به وضعیت.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker یک دکتر صحبت می کند با یک زن در یک coronavirus میز کمک در دولت تب بیمارستان در حیدرآباد. (AP Photo/ماهش کومار A.)

غرب بنگال

در هفته گذشته, West Bengal دولت تمدید مستند با زمان تسهیلات تا ژوئیه 31. جریان طلسم مستند بود به پایان 30 ژوئن. اعلام این تصمیم پس از ریاست یک حزب جلسه وزیر Mamata بانرجی گفت: "بسیاری از احزاب ابراز نظرات مختلف در مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس... اما ما تصمیم به گسترش مستند... ما می گویند که پس از این Covid-19 موارد در حال افزایش در کل کشور این مسئولیت ما را برای کمک به بهبود وضعیت..."

Jharkhand

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker مردم با پوشیدن ماسک پیاده روی در یک منطقه بازار در کهیما پایتخت از شمال شرقی هند state of Nagaland, چهار شنبه, ژوئن 10 سال 2020 است. (AP Photo/Yirmiyan آرتور)

این Jharkhand دولت تمدید مستند تا تاریخ 31 ژوئیه شامل گسترش COVID-19. "با توجه به جدی بودن وضعیت دولت دولت تصمیم گرفته است برای گسترش مستند تا 31 جولای" وزیر David Soren گفت: در یک صدای جیر جیر. فرمت منظور باید به اجرا در آمده است با اثر فوری دبیر کل را بخواهم سینگ گفت:, و اضافه کرد که این جنبش از افراد باید همچنان ممنوع است بین 9 ساعت و 5 هستم.

مانیپور

این مانیپور دولت یکشنبه تصمیم به گسترش مستند محدودیت های اعمال شده توسط یکی دیگر از 15 روز از ژوئیه 1 به 15 و در پی افزایش رمان coronavirus (Covid-19) موارد است. دولت تصمیم به اجازه می دهد بین منطقه خدمات اتوبوس از 1 ژوئیه ارائه دستورالعمل های عملیاتی استاندارد و دستورالعمل های صادر شده توسط دولت به دنبال آن هستند. دیگر سیستم حمل و نقل عمومی اجازه خواهد داشت در این دوره وزیر N Biren سینگ گفت. روزانه پرواز داخلی سرویس بود که محدود به تنها یک پرواز در روز خواهد بود افزایش یافته و به پنج از روز دوشنبه وزیر گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن