Chris Jensen مرکز می پیوندد لیست دلوت امکانات مراقبت با COVID-19 قرار گرفتن در معرض

مرکز اطلاع کارکنان و ساکنان اواخر این هفته از کارکنان عضو که تا به حال قرارداد این بیماری در مرکز coronavirus

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

مرکز اطلاع کارکنان و ساکنان اواخر این هفته از کارکنان عضو که تا به حال قرارداد این بیماری در مرکز coronavirus بیماری همه گیر.

"با وجود تلاش های پیشگیری, ما متاسفم که به گزارش یکی از کارکنان تشخیص داده شده است با COVID-19," دنیس Goebel مدیر اجرایی گفت: در بیانیه طولانی به اخبار تریبون. "افکار ما هستند با این ستاد عضو هستند و ما امیدوار به صورت کامل خود را بازیابی. همانطور که از (جمعه) هیچ ساکنان دیگر و یا اعضای هیات تشخیص داده شده اند با COVID-19."

Chris Jensen چند وجهی است تسهیلات ارائه پرستاری و مراقبت از حافظه توانبخشی و خانقاه. آن است در واقع این ادکلن در محله دلوت در 2501 برنج دریاچه جاده.

آن می پیوندد در خانه زندگی وسلی اقامت نوعی کنیاک مقوی جامعه زندگی از دلوت و Ecumen Lakeshore به عنوان امکانات در این شهرستان در نظر گرفته شده توسط دولت به فعال شیوع است.

"این عضو هیات با مثبت COVID-19 تشخيص را خود قرنطینه تا به خوبی و پاک توسط متخصصان پزشکی به بازگشت به کار" Goebel گفت. "ما به اتمام تماس ردیابی به عنوان توصیه می شود. ما کارکنان و ساکنان نیز زیر اقدامات پیشگیرانه. ما را محدود کرده اند بازدید کنندگان از ما وارد ساختمان را لغو تمام فعالیت های گروه و ادامه خواهد داد به انجام این کار تا زمانی که آن را بی خطر است برای از سرگیری منظم عملیات."

سنت ان را Nondenominational ارشد, اقامت در دولوت مرکزی دامنه کوه نیز ضربه سخت توسط ویروس در بهار. آن را تایید کرده بود 30 مورد از COVID و 11 ساکنان با ویروس درگذشت.

اما امکاناتی که لازم نیست یک جدید در معرض قرار گرفتن به مدت حداقل 28 روز آمد کردن مینه سوتا, وزارت بهداشت لیست امکانات مراقبت با شیوع است. Chris Jensen نمی کند و در عین حال به نظر می رسد در لیست اما آمار و ارقام به عضویت آن در روزهای آینده پس از یک زمان تاخیر در گزارش.

خبر می آید به عنوان وزارت بهداشت جمعه اعلام کرد که خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک خواهد قادر به اجازه می دهد برنامه ریزی بازدیدکننده داشته است از خانواده و دوستان تعیین شده به عنوان "ضروری مراقبان."

در این زمان Chris Jensen را محدود کرده است بازدید کنندگان برای پایان دادن به شرایط زندگی در یک مورد به مورد و بر اساس.

"ما در تماس با شهروندان و خانواده ها و کارکنان در مورد گونه های جدید و یا مشکوک به COVID-19 موارد در ساختمان ما از طریق انواع روش های ارتباطی مانند تلفن, پیام های صوتی, خدمات ایمیل و/یا حروف" Goebel گفت. "ما همچنان به تشویق و حمایت از خانواده ها در استفاده از اسکایپ, FaceTime و یا زوم برای برقراری ارتباط با ساکنان."

در یک پیام سهشنبه به روز رسانی به خانواده های کارکنان و ساکنان Chris Jensen گفته بود آن باقی مانده است بدون هر گونه موارد است. در این پیام تسهیلات گفت: این امر می تواند شفاف در صورت قرار گرفتن در معرض چنین به عنوان یکی که اتفاق افتاده در هفته بعد.

"تیم ما متعهد به انجام همه چیز ما می توانیم برای جلوگیری از گسترش این ویروس در مراقبت از ما جامعه" Goebel گفت: با اذعان به "آسیب پذیری ضعیف, مسن, بزرگسالان برای آنها ما ارائه مراقبت."

او ادامه داد: می گویند Chris Jensen را مدیر پزشکی و ارائه دهندگان خدمات در ارتباط نزدیک با مینه سوتا وزارت بهداشت و St. Louis County بهداشت عمومی و زیر تمام مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها و مراکز مدیکر و مدیکید خدمات دستورالعمل ها.

ساکنان و کارکنان در حال غربالگری برای تب های تنفسی و دیگر COVID-19 علائم.

در نهایت Goebel گفت: "به عنوان خط مقدم مراقبت از سلامت کارگران و اعضای تیم ما همچنان قهرمانانه خود را تعهد به مراقبت و خدمت ما ساکنان. کارکنان ما نشان شجاعت و ما خدا را شکر برای خود دلسوزی در این زمان نامشخص است. ما برای همیشه سپاسگزار برای حمایت از شهروندان و خانواده ها و کارکنان — ما واقعا همه در این با هم. خود را تشویق و در طول این زمان تعبیه شده است در قلب ما برای سالهای زیادی را به آمده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن