Covid بازدید ماهاراشترا برنامه ریزی برای ساخت 40,000 کیلومتر از جاده های جدید در مناطق روستایی

نوشته شده توسط Sandeep یک Ashar | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 5:31:13 am ماهاراشترا و

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Sandeep یک Ashar | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 5:31:13 am
coronavirus, coronavirus in maharashtra, india lockdown, maharashtra goverment, uddhav thackeray, ajit pawar, maharashtra rural roads scheme, mahrashtra rural roads building scheme, ماهاراشترا وزیر Uddhav Thackeray. (فایل)

روز قبل از محدودیت با توجه به COVID-19 همه گیر شد و برای اولین بار اعمال شده در ماهاراشترا Uddhav Thackeray ائتلاف به رهبری آمریکا در وزارت امور خارجه اعلام کرده بود قصد ساخت 40,000 کیلومتر از جاده های روستایی است. در مارس 6, دولت, وزیر دارایی Ajit Pawar, ارائه این ائتلاف را در اولین بودجه تا به حال اختصاص داده Rs 1,501 کرور برای طرح بلند پروازانه در 2020-21.

توسط 14 مارس به عنوان ماهاراشترا گزارش اولین مورد از coronavirus از پونا و بمبئی دولت شروع به تعطیل فعالیت های اقتصادی برای جلوگیری از گسترش ویروس. ده روز بعد نخست وزیر اعلام کرد در سراسر کشور مستند.

در حالی که بودجه تصویب شد, بلند پروازانه طرح باقی مانده فقط یک اطلاعیه بر روی کاغذ.

در مه 3, این کشور هنوز هم در مستند و دولت در حال حاضر کانون شیوع, دولت, رئیس, منشی, Ajoy مهتا صادر سفارشات اعلام 100 درصد یخ در پایتخت جدید کار می کند با استناد به سنگین از دست دادن درآمد رنج می برد توسط دولت خزانه داری. شاید در عمیق ترین هزینه تقلیل در دولت تاریخ مهتا همچنین دربسته در محیط کل هزینه طرح برای 2020-21 فقط 33 درصد از Rs 1.15 لاخ کرور بودجه برای آن است. حتی در میان جریان توسعه طرح های بخش های خواسته شده را فقط کسانی که اجتناب ناپذیر هستند.

با توجه به محدود کردن هزینه ارشد مقامات دولتی اذعان کرد که این جاده روستایی طرح توسعه (RRDS) نیز برچسب Mukhyamantri گرم Sadak Yojana در حال حاضر قرار داده شده است در backburner.

با یک چشم و در شهری بدن نظر سنجی در سال 2022 دولت نیز خود را کنار بگذارند تومان به 1000 کرور روپیه در 2020-21 به صورت موازی جاده های شهری طرح توسعه با هدف کمک مالی به شهرداری ها و محلی جاده توسعه سازمان های تعمیر و دوباره وضع جاده های شهر از جمله کسانی که در سرمایه مالی. مانند در مورد روستایی طرح در حالی که مجلس تصویب کرد بودجه ارائه قطعنامه دولت صادر نشده بود.

"دبیر کل سفارشات روشنی. همه کار ساخت و ساز است که هنوز به روشنی فنی یا اداری تصویب شده اند و در آنجا ماند تا سفارشات بیشتر. این شهری طرح همچنین می افتد در این دسته" گفت: یکی دیگر از مقامات ارشد رسمی.

در بودجه برآورد دولت قبلا اختصاص داده Rs 47,417 کرور در مجموع برای جاری و با سرمایه جدید کار می کند که به سختی 10.4 درصد از کل صرف برآورد (Rs 4.35 لاخ کرور) و Rs 2,046 کرور پایین تر از سرمایه صرف در 2019-20. این ضرر و زیان با توجه به coronavirus مستند را تنها بدتر سناریو بیشتر این مقام گفت.

مهتا منظور روشن می سازد که همه کار می کند جز "هزینه های عملیاتی" برای COVID-19 کنترل اقدامات می ماند در حال حاضر. تا زمانی که این محدودیت ها برداشته تنها پنج بخش عمومی بهداشت و درمان و آموزش پزشکی سازمان غذا و دارو, غذا و عمران لوازم و امداد رسانی و توانبخشی — شده اند مجاز به خرید و یا متعهد به هزینه ها. بخش های خواسته شده را به اولویت صرف متعهد بدهی. "محدودیت های اعمال خواهد شد به تصمیمات گرفته شده توسطدر کابینه قبل از مارس سال 2020"منظور متحده است. این محدودیت به احتمال زیاد خواهد شد همچنین بازیگران طلسم Ajit Pawar را حیوان خانگی خود را پروژه — 170 کيلومتر جاده حلقه به decongest ترافیک در پونا.

در ضمن Maharashtra State Road توسعه شرکت (MSRDC) مقامات گفت: برنامه ریزی برای ساخت یک 500 کيلومتر بزرگراه ساحلی, اتصال Navi Mumbai به Konkan شد و هنوز در مراحل برنامه ریزی.

سازمان های درگیر در اجرای ليزينگ پروژه های زیربنایی در بمبئی و پونا و ناگپور گفت: هزینه قطع نمی خواهد به طور مستقیم تحت تاثیر این پروژه ها است. رانجیت سینگ Deol مدیر عامل مترو بمبئی راه آهن محدود شرکت است که در حال حاضر ساختمان Colaba-Bandra-Seepz زیرزمینی مسیر مترو گفت: "ما در حال مطالعه تاثیر کاهش دهد. اما این پروژه به طور عمده تامین مالی از طریق خارج از بودجه استقراض است."

یک مقام ارشد با بمبئی شهری جاده توسعه خودگردان (MMRDA) است که آژانس گره دیگر مترو راه آهن مسیرهای موافقت. Radheshyam Mopalwar مدیر عامل MSRDC احساس همان حدود 700 کيلومتر بمبئی-ناگپور Samruddhi راهرو پروژه. "این پروژه نمی شود" او نگهداری می شود.

اوایل سال جاری دولت تا به حال متعهد به ایجاد یک سرمایه گذاری 3,500 تومان کرور روپیه در این پروژه نیز به طور عمده تامین مالی توسط یک کنسرسیوم از وام دهندگان. "ما ممکن است تنها نیاز به رول تزریق سهم دولت," او اضافه شده است. یک بخش مالی رسمی اما اشاره کرد که دولت صادر کرده است تضمین برای وام امن برای همه این پروژه ها است.

روز چهارشنبه کنگره همچنین خواستار ویژه احیای بسته برای پروژه های گردشگری. "پروژه های گردشگری شده اند منفی آمار با توجه به مستند. من درخواست (وزیر گردشگری) Aaditya Thackeray جی در نظر گرفتن یک بسته ویژه برای نجات بخش گفت:" دولت جوانان کنگره رئیس جمهور Satyajeet Tambe. برنامه ریزی برای ساخت در کلاس جهانی آکواریوم در پایتخت تجاری, ترویج by Aditya خود ضربه خورده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن