باز کردن 2.0 به روز 6: گوالیور ساکنان یافت بدون ماسک به عنوان داوطلب در بیمارستان; بودجه خشک برای خانه های قدیمی و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 10:03:50 pm با توجه به شورای تحقیقات پزشکی هن

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 10:03:50 pm
india lockdown, unlock 1.0, coronavirus lockdown, covid 19 lockdown, covid 19, unlock diary, indian express با توجه به شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) در مجموع 99,69,662 نمونه های آزمایش شده ای برای این بیماری در کشور تا 5 جولای با 1,80,596 فقط در روز یکشنبه.

هند coronavirus شمارش عبور 7-لاخ خوانده شده را علامت به ایستادن در 700,150 موارد در روز دوشنبه با مرگ و میر در حال حاضر 19,795. با این کشور ثبت کرده است بیش از 20 ، 000 موارد عفونت برای چهارمین روز متوالی. هند رفت و گذشته روسیه روز یکشنبه برای تبدیل شدن به سومین بدترین ضربه ملت COVID-19 بیماری همه گیر. تنها آمریکا و برزیل هستند که جلوتر از هند از نظر تعداد coronavirus عفونت.

تعداد بهبود می ایستد در 429,581 در کشور در حالی که یک بیمار به مهاجرت. وجود دارد 2,53,287 فعال coronavirus موارد در هند با توجه به دولت داده است. "بنابراین 60.85 درصد از بیماران بهبود یافته اند تا کنون" دولت گفت.

تعداد کل آزمایشات برای تشخیص COVID-19 عبور از یک کرور در هند روز دوشنبه در یک ICMR گفت: با توجه به PTI. با توجه به شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) در مجموع 99,69,662 نمونههای تست شده برای این بیماری در کشور تا 5 جولای با 1,80,596 فقط در روز یکشنبه.

در اینجا برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 6 از unlockdown 2.0.

گوالیور: پوشیده نیست ، داوطلب در بیمارستان

شهروندان که بدون ماسک و یا زیر COVID-19 پیشگیری دستورالعمل در اماکن عمومی در گوالیور را مجبور به کار به عنوان داوطلب در بیمارستان و پلیس چک-پست برای سه روز یک مقام دولتی گفت: در روز دوشنبه.

جریمه نیز تحمیل شده بر آن نقض COVID-19 پروتکل, او گفت:.

سفارش برای این اثر صادر شده توسط دولت های منطقه در Madhya Pradesh روز یکشنبه پس از جمع آوری Kaushlendra ویکرام سینگ در ملاقات با مقامات در حال انجام 'کشتن کرونا' کمپین گفت.

140 متر, 8 ساعت... چگونه یک زن سوار یک Covid-19 بازمانده صفحه اصلی زمانی که هیچ کس دیگری می

"من فقط کار من می گوید:" Laibi Oinam ماده از factly. در عین حال هر کس در اطراف او — از جمله وزیر از مانیپور — به نظر می رسد فکر می کنم در غیر این صورت. "خدمات بالاتر از خود" CM Biren سینگ بود گفت: در حالی که توزیع بیش از یک چک تومان 1,10,000 و سنتی Manipuri صدا خفه کن به Laibi ماه گذشته. "من هرگز تصور وزیر از دولت ما را متوجه من — من فقط انجام کار من به عنوان یک خودرو راننده می گوید:" 52 ساله.

در مه 31, Laibi سوار Somichon Chithung — یک رشته زن جوان که به تازگی از بهبود رمان coronavirus — از بیمارستان به خانه اش. سفر — در Laibi را مورد اعتماد و خودکار — بیش از 140 متر و هشت دشوار ساعت طولانی است.

پیش از آن در روز Laibi که تا به حال دو برابر کردن به عنوان یک فروشنده خیابانی به حفظ خانواده خود را در طول مستند دیدم دو مرد به شدت مذاکره با رانندگان در ایمفال را Dewlahland بازار است. "آنها می خواستند کسی را به کشتی یک بهبود Covid بیمار در خانه" به یاد می آورد Laibi بود که به تماشای صحنه آشکار از یک فاصله. "اما نه یک فرد تنها می خواستم برای رفتن."

بی خانمان دوباره در گرگ و میش سال ؟ بودجه خشک برای خانه های قدیمی

زندگی خود را در گرگ و میش سال در خانه های قدیمی, هزاران نفر از افراد در سراسر کشور می تواند از دست دادن سقف بیش از سر خود را با کمک های مالی خود را برای کمک مالی وابسته به پناهگاه خشک شدن در چند ماه گذشته است. به عنوان کسب و کار سقوط و درآمد کوچک در گسترش مستند و پست مستند فاز, بسیاری از خانه های قدیمی شده اند مجبور به اصلاح بودجه خود را برای ملزومات مانند جیره غذایی و دارو و برخی از ترس آنها می تواند به دنبال در بسته اگر بحران مالی همچنان ادامه دارد.

"خانه های قدیمی به ویژه کوچک و متوسط آنهایی که به طور سنتی وابسته به کمک های مالی از محلی بشردوستانه افراد و جوامع کسب و کار. با مستند و رکود اقتصادی این کاملا خشک" HelpAge هند مدیر عامل Mathew جریان گفت PTI.

با توجه به HelpAge هند, یک سازمان غیر انتفاعی کار برای محروم سالمندان وجود دارد که نزدیک به 1500 نفر از خانه های قدیمی در کشور به مسکن در حدود 70 ، 000 مردم است. دیگر از لوکس قلمرویی برای مرفه ترین ارشد مراقبت از خانه بستگی دارد کمک های مالی در درجات مختلف به نگه داشتن چیزهای در حال اجرا هموار.

ریسک بالا برای ساکنان برخی از آنها در حال حاضر تمیز کردن شستشو و پخت و پز و ساخت تخت بدون کمک به خانه های خود مجبور به انصراف از روزانه کمک کند.

ترس است که زندگی آنها در نهایت به حل و فصل ممکن است دور گرفته شده imperils احساس خود را از امنیت جسمی و روحی.

شاشی Malhotra, 73, یکی از کسانی که به گفته او نمی داند که در آن او خواهد شد اگر خانه خود را می بندد پایین. سابق بازرس با مالیات بر فروش بخش جدا شده از همسرش در سال 2008 و دیده نشده فرزندان خود در 12 سال. با چالش قریب الوقوع از سن و بدون خانواده به نوبه خود او ثبت شده خود را در سن خانه های اجرا شده توسط آهن مترو دهلی نو شرکت (DMRC).

Manoj Bajpayee نوبت راوی برای COVID-19: هند جنگ در برابر ویروس مستند

بازیگر Manoj Bajpayee را روایت مستند "COVID-19: هند جنگ در برابر ویروس" در هندی در کشف Plus.

این مستند را با ارائه یک نگاه اجمالی به تمام مراحل کلیدی گرفته شده در سراسر کشور به نبرد مداوم coronavirus بیماری همه گیر. آن را به دنبال خواهد داشت هر دو جهانی و هند گاهشمار چگونه این ویروس گسترش یافته و درخشش نور در تحولات مهم که صورت گرفته تا کنون از کشور اول coronavirus قربانی شناسایی شد در کرالا در ماه ژانویه است.

شات گسترده در این دوره از مستند, این مستند شامل مصاحبه با کارشناسان موضوع تقريبا کارگران بیماران کارگران مهاجر و دیگران کار خستگی ناپذیر در پشت صحنه به دستگیری گسترش این بیماری کشنده.

این فیلم نیز برجسته کردن راه فناوری است که استفاده می شود برای مبارزه با ویروس.

در حالی که Bajpayee ارائه خواهد شد Hindi voiceover برای مستند نویسنده-مدیر Gautham Vasudev منون انجام خواهد شد تامیل صدای خارج از قاب. "معنی دار سینما و معنی دار پروژه های همیشه من را جلب و به اعتقاد من ویژه مانند 'COVID-19: هند جنگ در برابر ویروس' هستند مربوطه نه فقط برای امروز بلکه ادامه خواهد داد به شرکت ما و نسل های آینده نیز گفت:" Bajpayee.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب