جوکوویچ نگران ایالات متحده باز را دقیق بهداشت محدودیت

جهان شماره 1 نواک جوکوویچ توصیف دقیق بهداشت محدودیت های که در آن ایالات متحده باز است به احتمال زیاد به عنوان

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

جهان شماره 1 نواک جوکوویچ توصیف دقیق بهداشت محدودیت های که در آن ایالات متحده باز است به احتمال زیاد به عنوان "افراطی" و یک کلاه بر روی حمایت از تیم به عنوان "واقعا غیر ممکن است" در روز جمعه.

به عنوان شک و تردید رشد بیش از اینکه آیا یا نه گرند اسلم رویداد می توانید پیش بروید به عنوان برنامه ریزی شده در نیویورک به کانون شیوع کروناویروس در ایالات متحده جوکوویچ بستری مطالبات سازمان می تواند شدید ایجاد فشار است.

"فقط دیروز من تا به حال یک تماس تلفنی با رهبران جهان, تنیس, وجود دارد, مذاکرات در مورد ادامه فصل بیشتر در مورد ایالات متحده باز به دلیل در اواخر ماه اوت اما معلوم نیست که آیا آن برگزار خواهد شد" 33 ساله صرب گفت: Prva تلویزیون تلویزیون و به نقل از Blic آنلاین روزانه.

"قوانین است که آنها به ما گفت که ما باید به احترام وجود داشته باشد به بازی در همه آنها افراطی هستند."

جوکوویچ قهرمان در ایالات متحده در سال 2011 2015 و 2018 توصیف برنامه ریزی محدودیت بازیکن entourages به عنوان "واقعا غیر ممکن است".

"ما نمی خواهد که دسترسی به منهتن ما را به خواب در هتل ها در فرودگاه به آزمایش دو بار یا سه بار در هفته. همچنین ما می تواند یک فرد به این باشگاه است که واقعا غیر ممکن است. "منظورم این است که شما نیاز به مربی خود و سپس یک مربی تناسب اندام پس از آن یک فیزیوتراپیست. همه پیشنهادات خود را واقعا سخت است اما من می توانم درک کنند که با توجه به دلایل مالی با توجه به در حال حاضر موجود قرارداد برگزارکنندگان (می خواهید این رویداد می شود) برگزار می شود. خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد."

نادال ترس

جوکوویچ صحبت شد یک روز پس از جهان شماره 2 رافائل نادال تا به حال ابراز مشابه رزرو بیش از ایالات متحده, باز, اصلی, قرعه کشی شروع می شود که در اوت 31.

نادال که برنده یک چهارم باز ایالات متحده در سال 2019 گفت که اگر نیویورک قرار گرفتند که در صحنه این هفته او نمی خواهد بازی.

"ما نمی توانیم رزومه تا زمانی که وضعیت به طور کامل امن و عادلانه از نظر سلامت است که همه بازیکنان در هر کجا که آمده است می توانید سفر و بازی مسابقات در شرایط امن" نادال به خبرنگاران گفت: در یک ویدئو کنفرانس تماس بگیرید.

"اگر شما به من گفت به بازی در ایالات متحده باز امروز من می گویند "نه". "در چند ماه من نمی دانم. بنابراین من امیدوارم. باید منتظر باشیم تا مردم را به بازگشت به زندگی عادی است. و هنگامی که آن را ندارد صبر کنید تا ببینید که چگونه این ویروس تکامل می یابد."

روز جمعه زنان جهان شماره 1 Ashleigh Barty همچنین ابراز احتیاط در مورد از سرگیری تنیس بیش از حد به زودی و گفت او نیاز به کسب اطلاعات بیشتر قبل از ارتکاب به ایالات متحده باز است.

"این هیجان انگیز است که تنیس در حال صحبت دوباره و همه چیز در حال حرکت در مسیر درست را برای ما به شروع رقابت," او گفت: صبح سیدنی هرالد.

"اما من می خواهم نیاز به درک تمام اطلاعات و مشاوره از WTA و USTA قبل از تصمیم گیری در ایالات متحده حوادث است."

انتظار می رود که ATP و WTA خواهد شد و موضوع به روز رسانی در ایالات متحده باز و بقیه فصل در روز چهارشنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن