دهلی نو به پکن از طریق Ladakh: اتهامات و شمارنده

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 3:08:46 am Jaishankar-وانگ یی ت

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 3:08:46 am
 Jaishankar, Wang Yi, phone call, Indian China stand off, Indian exoress news Jaishankar-وانگ یی تلفن تماس: Angry تماس تلفنی و یکدیگر را متهم اما در پایان توجه داشته باشید برای خنک کردن این وضعیت است. دهلی نو می پرسد پکن به اصلاحی مراحل.

ادعا می کنند در Galwan دره: به عنوان پکن بنا ادعا می کنند بیش از Galwan دره هند گفت آن است و نه مطابق با چین و موقعیت خود را در گذشته است. پکن هرگز ادعا دره از سال 1962.

چین: Galwan دره واقع شده است و در طرف چین از لاک در بخش غربی چین-هند مرز است. برای سال های بسیاری, چینی, نیروهای مرزی شده اند و گشت زنی در این منطقه است. از ماه آوریل سال جاری مرز هند نیروهای خود را به طور یک جانبه و به طور مداوم ساخته شده است جاده ها, پل ها و دیگر امکانات موجود در لاک را در Galwan دره.

هند: موقعیت با توجه به Galwan دره منطقه بوده و در طول تاریخ روشن است. تلاش چینی ها به شرکت پیشبرد اغراق آمیز و غیرقابل دفاع ادعا می کند در لاک وجود دارد قابل قبول نیست. آنها نه مطابق با چین و موقعیت خود را در گذشته است.

گشت: پکن را متهم هند از ساختمان زیرساخت اما هند می گوید: تمام زیرساخت ها ساخته شده است در سمت خود را از لاک.

چین: از ماه آوریل سال جاری مرز هند نیروهای خود را به طور یک جانبه و به طور مداوم ساخته شده است جاده ها, پل ها و دیگر امکانات موجود در لاک را در Galwan دره. چین تسلیم تضمینی و تظاهرات در موارد متعدد اما هند رفته و حتی بیشتر برای عبور از لاک و تحریکات.

هند: هند از نیروهای آشنا با تراز دلخواه برای لاک زدن در همه بخش ها از مناطق مرزی از جمله در Galwan دره. آنها آن پایبند موشکافانه به عنوان آنها را در جای دیگر. سمت هند هرگز انجام هر گونه اقدامات در سراسر لاک. در واقع آنها شده اند و گشت زنی این منطقه برای مدت زمان طولانی بدون هیچ گونه حادثه است. تمام زیرساخت های ساخته شده توسط طرف هند است که به طور طبیعی در سمت خود را.

چه اتفاقی افتاده است از اوایل ماه مارس: هر دو طرف تایید صورت آف از اوایل ممکن است دهلی نو می گوید این است که تغییر وضعیت موجود.

چین: در اوایل صبح مه 6, هندی, نیروهای مرزی عبور لاک شب و ساخته شده استحکامات و موانع که مانع گشت از نیروهای نظامی است. آنها به عمد ساخته شده تحریکات به طور یک جانبه تغییر وضعیت موجود کنترل و مدیریت است. چینی مرز سربازان مجبور شدند تا اقدامات لازم را برای پاسخ...و تقویت مدیریت و کنترل در مناطق مرزی.

هند: از اوایل اردیبهشت طرف چینی بوده و مانع هند را طبیعی و سنتی گشت الگو در منطقه است. این منجر به یک چهره بود که خطاب توسط زمین فرماندهان طبق مفاد موافقت نامه های دو جانبه و پروتکل. ما را قبول نمی کند مشاجره است که هند به طور یک جانبه تغییر وضع موجود. بر خلاف ما حفظ آن است.

Jaishankar-وانگ یی تلفن تماس: عصبانی تماس تلفنی و یکدیگر را متهم اما در پایان توجه داشته باشید برای خنک کردن این وضعیت است. دهلی نو می پرسد پکن به اصلاحی مراحل.

چین: در طول وزیر خارجه وانگ یی را در مکالمه تلفنی با امور خارجی وزیر S Jaishankar او تکرار چین استرن موقعیت و خواستار هند برای انجام یک تحقیق کامل در این حادثه به شدت مجازات کسانی که باید پاسخگو باشند به شدت نظم و انضباط هندی خط مقدم نیروهای نظامی و بلافاصله توقف همه اقدامات تحریک آمیز به اطمینان حاصل شود که این حوادث اتفاق نمی افتد دوباره.

هند: Jaishankar و وانگ در حال گفتگو در ژوئن 17 جایی که EAM منتقل اعتراض ما در قوی ترین شرایط در حوادث منجر به در خشونت آمیز چهره در ژوئن 15. او بصورتی پایدار و محکم را رد کرد و این اتهامات بی اساس ساخته شده توسط طرف چینی و ارائه اطلاعات نادرست از یادداشت تفاهم فرماندهان ارشد. او همچنین تاکید کرد که آن را برای چین به ارزيابي اعمال خود و حرکات اصلاحی گام.

راه رو به جلو: هر دو طرف امید دیگر را به دنبال اجماع/درک رسیده است.

چین: چین امیدوار است هند را با ما دنبال کنید صادقانه مهم اجماع رسیده بین دو رهبران رعایت رسیدن به توافق بین دو دولت تقویت ارتباط و هماهنگی در مدیریت درست شرایط فعلی از طریق دیپلماتیک و نظامی کانال و به طور مشترک حمایت از صلح و ثبات در مناطق مرزی.

هند: ما انتظار داریم طرف چینی را صمیمانه به دنبال تفاهم و توافق میان وزرای خارجه برای اطمینان از صلح و آرامش در مناطق مرزی است بنابراین ضروری است برای توسعه کلی روابط دو جانبه ما.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن