چرا فقط مشروب فروشگاه اجازه می دهد تا اماکن مذهبی برای باز کردن: کمال نات به MP دولت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 6:49:54 pm کنگره رهبر هدف قرار

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 6:49:54 pm
madhya pradesh lockdown, kamal nath madhya pradesh, india lockdown, lockdown 5.0, madhya pradesh liquor sale کنگره رهبر هدف قرار داده است Shivraj سینگ Chouhan دولت برای آن تصمیم گیری اجازه می دهد تا مشروب مغازه ها به بازگشایی حتی در منطقه قرمز مناطق. (عکس)

یک روز پس از, West Bengal وزیر Mamata بانرجی اعلام کرد کاهش تعدادی از محدودیت شروع ژوئن 1, رئیس سابق وزیر و مقامات ارشد کنگره رهبر کمال نات در روز شنبه خواستار آن شدند که دولت بی جی پی در Madhya Pradesh بیش از حد باید اجازه می دهد تمام اماکن مذهبی برای بازگشایی, از شنبه.

"زمانی که مشروب مغازه ها را می توان در طول مستند در برابر خواسته مشترک مردم چرا مکان عبادت بسته" به پرادش کنگره کمیته رئیس پرسید.

دولت در ضمن تمدید مستند برای دو هفته بیشتر تا ژوئن 15.

با استناد به مثال کارناتاکا و بنگال غربی است که اعلام کرده اند که زیارتگاه را بازگشایی از ژوئن 1, کنگره جانباز گفت: MP باید به دنبال کت و شلوار با قرار دادن در محل مانند هنجارهای اجتماعی فاصله برای جانبازان.

کنگره رهبر هدف قرار داده است Shivraj سینگ Chouhan دولت برای آن تصمیم گیری اجازه می دهد تا مشروب مغازه ها به بازگشایی حتی در منطقه قرمز مناطق. او ادعا تصمیم به بازگشایی مغازه مشروب را افزایش می دهد COVID 19 عفونت در منطقه قرمز.

"اینها همان افرادی که در حالی که در مخالفت استفاده می شود برای ما سخنرانی و مخالفت با مشروب و نام آن را تهدیدی برای زنان و دختران. پس از به قدرت رسیدن خود را اولویت است و دیگر مردم اما مشروب" Nath گفت: در یک صدای جیر جیر.

روز جمعه بنگال اعلام کرد بازگشایی تمام مکان های عبادت با شروع از 1 ژوئن. دولت نیروی کار ظرفیت نیز افزایش یافته و از 50 درصد به 70 درصد برای اطمینان از خدمات عمومی ادامه "بی وقفه و بدون مانع".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب