کارگران' درگیری با پلیس در راجکوت : متهم کارگران حرکت HC به دنبال به طور منظم به قید وثیقه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 6:21:58 am در مارس 17, بحث صورت گرفت

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 6:21:58 am
covid-19 lockdown in gujarat,migrant workers in gujarat, migrant workers clash with gujarat police, migrant workers move to high court for bail, gujarat high court indian express news در مارس 17, بحث صورت گرفت بین کارگران و پلیس و کارگران و سپس اعتراض در راجکوت گوندال بزرگراه. (بازنمودی/فایل)

چندین مهاجر کارگران مشغول به کار در منطقه صنعتی Shapar ورول در Rajkot, که به درگیری با پلیس پیشتر در ماه مه و دستگیر شدند و تحت اتهام تلاش برای قتل و dacoity نقل مکان کرد به گجرات دادگاه عالی به دنبال به طور منظم به قید وثیقه.

شنیدن وثیقه برنامه های کاربردی از حداقل 15 متهم کارگران مهاجر ارائه شده توسط طرفداران آناند Yagnik و Pratik Rupala روز چهارشنبه دادگاه عدالت گیتا Gopi با صدور اخطار به دولت در این راستا انتظار می رود در پاسخ به ژوئیه 7.

از آن ارائه شده توسط متقاضی مهاجران که در حالی که آنها می خواستند برای رفتن به مربوطه ایالت اوریسا اوتار پرادش Madhya Pradesh و دیگران تا به حال ثبت نام برای همان "محلی درآمد و اقتدار پلیس کاملا بی تفاوت و بی حال به سمت تنظیم اتوبوس برای رفتن از Shapar به راجکوت ایستگاه راه آهن در روزی که Shramik قطار اکسپرس بودند ترک مربوطه متحده است."

چند نفر از کارگران که سعی کردم به راه رفتن فاصله شد بنا به گزارش بازداشت تحت CrPC بخش 144 و نیز متهم تحت مدیریت بحران عمل می کنند. برخی دیگر از کارگران بنا به گزارش رفت و به Shapar پلیس, درخواست پلیس برای اتوبوس.

در مارس 17, بحث صورت گرفت بین کارگران و پلیس و کارگران و سپس اعتراض در راجکوت گوندال بزرگراه.

پس این "تقابل" آغاز شد با توجه به متقاضیان است. "کل حادثه صورت گرفت به طور ناگهانی و بدون هیچ قصد قبلی و در یک ناامیدی برای رفتن به مربوطه خود را پدر و مادر دولت" ایالات درخواست.

قضایی بازداشت و پس از مارس 17, زمانی که شاه ثبت شد نامگذاری 25 نفر به عنوان متهم از کارگران مهاجر شده است به اتهام تلاش برای قتل تظاهر کنندگان غیر قانونی مجمع و تحت مقررات گجرات پیشگیری از, ضد, اجتماعی, فعالیت, قانون, 1985.

متهم نیز قرار می گیرد تکیه بر HC را زودتر سفارش در مورد برخورد که شکست بین مهاجران و پلیس در نزدیکی Vastrapur. دادگاه تا به حال مشاهده شده است که با در نظر Covid-19 مستند گفت: متهم کارگران مهاجر بودند "قربانیان و قطعا مجرمان."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن