سریلانکا برای بررسی تبانی در اتهامات بیش 2011 WC نهایی

سریلانکا روز جمعه گفت: آن را بررسی اتهامات تبانی در سال 2011 به فینال جام جهانی, یک روز پس از سابق وزیر ورزش م

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

سریلانکا روز جمعه گفت: آن را بررسی اتهامات تبانی در سال 2011 به فینال جام جهانی, یک روز پس از سابق وزیر ورزش متهم به تیم "فروش" بازی به هند است.

صحبت کردن در تلویزیون نشان می دهد Mahindananda Aluthgamage بود که وزیر ورزش در سال 2011 و در حال حاضر با حکم Rajapaksas' سریلانکا Podujana Peramuna (حزب مردم SLPP) گفت: "من امروز به شما بگویم که ما به فروش می رسد 2011 جام جهانی." وزیر امور خارجه سریلانکا ورزشی وزارت شکایت در تحقیقات واحد به منظور بررسی اتهام.

Aluthgamage است اولین سری لنکایی سیاستمدار به این اتهام در مورد نهایی که هند برنده شش ویکت در بمبئی Wankhede ورزشگاه. در سال 2017 سابق سریلانکا کاپیتان و وزیر سابق Arjuna Ranatunga بیش از حد به دنبال یک پروب اما هیچوقت دنبال این موضوع است.

جاذب نهایی

جذاب 2011 نهایی شاهد هند بلند کردن جام جهانی پس از 28 سال. سریلانکا ارسال شده 274 شش با Mahela Jayawardene به ثمر رساند شکست نخورده 103.

در تعقیب و گریز پس از Sachin Tendulkar و Ganesh raina vijay اخراج شدند سریلانکا حس یک فرصت قبل از Gautam Gambhir (97) و کاپیتان M. S. Dhoni (91 n.o.) کمک میزبان پیروز شویم.

پس Aluthgamage بدخشان سریلانکا سابق کاپیتان Mahela Jayawardene و کومار Sangakkara به شدت واکنش نشان داد و در توییتر.

"این است که انتخابات در اطراف گوشه ؟ به نظر می رسد مانند سیرک آغاز شده دلقک چهره نام و شواهد ؟ #SLpolitics #ICC" Jayawardene توییتی در روز پنج شنبه. سریلانکا است که با توجه به کلی انتخابات در اوایل ماه اوت.

Sangakkara افزود: "او [Aluthgamage] نیاز خود را "شواهد" به ICC و با فساد اداری و واحد های امنیتی پس از این ادعا می توانید به طور کامل بررسی شود."

پس از جنجال Aluthgamage گفت: روزانه آینه "من نمی مراجعه به هر بازیکن" و این که او تنها صحبت کردن در مورد مقامات بود که "خریداری شده شرکت های خودرو" بعد از بازی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن