چتیسگر وزیر می نویسد به مرکز به دنبال حذف 5 زغال سنگ بلوک از لیست مزایده

نوشته شده توسط Gargi Verma | ریپور | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 7:45:07 am پنج زغال سنگ بلوک

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
نوشته شده توسط Gargi Verma | ریپور | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 7:45:07 am
پنج زغال سنگ بلوک واقع در Hasdeo Aranya جنگل و در نزدیکی حوضه آبریز مناطق رودخانه مند. این منطقه غنی از تنوع زیستی که قبلا شناخته شده به عنوان یک هیچ به منطقه برای حفظ گیاهان و جانوران بومی.

روز پس از Jharkhand دولت منتقل عالی دادگاه, Chhattisgarh دولت مطرح است یک پرچم قرمز به مرکز حرکت را پنج نفر از نه زغال سنگ بلوک در دولت موجود برای حراج.

دولت وزیر محیط زیست نوشته شده است به Prakash Javadekar وزیر محیط زیست, جنگل و تغییر آب و هوا است که جنگل های اطراف زغال سنگ بلوک شده اند محفوظ Lemru فیل ذخیره و از این رو زغال سنگ بلوک باید گرفته حراج لیست.

پنج زغال سنگ بلوک واقع در Hasdeo Aranya جنگل و در نزدیکی حوضه آبریز مناطق رودخانه مند. این منطقه غنی از تنوع زیستی که قبلا شناخته شده به عنوان یک هیچ به منطقه برای حفظ گیاهان و جانوران بومی.

وزارت امور خارجه محیط زیست وزیر محمد اکبر نوشته است که 1,995 مربع متر در Hasdeo Aranya محفوظ است و Lemru فیل رزرو در انتظار اطلاع رسانی. "دولت به تازگی شاهد افزایش در تعداد زیادی از فیل ها همراه با افزایش در انسان جنگ است. برای همزیستی انسان و فیل رزرو برنامه ریزی شده بود و کار است وی در ادامه اعلام کرده است.

"آن را نمی خواهد حق همیشه ایجاد بلوک های زغال سنگ در این مناطق با توجه به ایمنی محیط زیست. پس لطفا حذف زغال سنگ بلوک در حال سقوط در Hasdeo Aranya و حوضه آبریز مناطق Mand رودخانه باید از زمان و هر آینده لیست موجود زغال سنگ بلوک" اکبر نوشت.

در اوایل این هفته نه ایجاد کرد سر نوشت به نخست وزیر به دنبال حذف از پنج بلوک های زغال سنگ از لیست مزایده. این sarpanchs درخواست شده است که جنگل های اطراف روستاهای خود بود سمت چپ دست نخورده به عنوان روستاییان در حال حاضر "atmnirbhar". "ما یک گروه از 20 گرم panchayats. همه ما بارها و بارها از طریق گرم سبها و به معنای دیگر باید اعتراض زغال سنگ و معدن برای حفاظت از جنگل ها" در این نامه به عنوان خوانده شده.

فعال محیط زیست Alok Shukla گفت: "ما خوش آمدید این نامه از کنگره دولت است. دولت مرکزی به وضوح قرار داده و سود حاصل از زغال سنگ حراج بیش زیست محیطی و هزینه های اجتماعی از همان است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب