Vizag نشت گاز: آندرا دولت به ارسال استایرن سهام به کره جنوبی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | به روز شده: مارس 12 سال 2020 12:51:56 am پدر سراسیمه به کودک خو

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | به روز شده: مارس 12 سال 2020 12:51:56 am
vizag gas leak, vishakhapatnam gas leak, lg polymers gas leak villages, vizag gas leak, lg polymers plant, latest news" /> <meta name="keywords" content="vizag gas leak, vishakhapatnam gas leak, lg polymers gas leak villages, vizag gas leak, lg polymers plant, latest news پدر سراسیمه به کودک خود را برای درمان در شاه جورج بیمارستان پس از یک عمده مواد شیمیایی نشت گاز در LG پلیمرها در صنعت RR Venkatapuram ایجاد کرد ویساکاپاتنام. (PTI عکس)

آندرا پرادش دولت تصمیم گرفته است برای ارسال به کره جنوبی باقی مانده سهام استایرن گاز در LG پلیمرها کارخانه در ویساکاپاتنام که در آن نشت پنج شنبه گذشته به کشته شدن 12 نفر و تحت تاثیر قرار صدها نفر دیگر.

در همین حال مقامات اعلام کردند حدود 4 بعد از ظهر روز دوشنبه که پنج روستا بوده و تخلیه پس از نشت بودند در حال حاضر امن برای ساکنان به بازگشت. فاجعه ملی امداد نیروی (NDRF) تیم سلامت کارگران اعلام کرد آنها باز پس از تایید کامل آنها گفت. دولت نیز پرداخت می شود در حال حاضر اعلام کرد Rs 1 کرور سابق gratia به خانواده متوفی.

مدیریت شهری و توسعه شهری وزیر B Qglaser روز دوشنبه گفت که دولت در حال ساخت ترتیبات برای ارسال از 13000 تن استایرن به LG مواد شیمیایی که دارای LG پلیمرها و مقر آن در سئول است. او افزود که در این میان مخزن گاز در کارخانه نیز ممکن است نقل مکان کرد و دور از مناطق سکنی برای چند روز.

توضیح داد: مسئولیت سخت حکومت است که NGT می خواهد به درخواست در Vizag نشت گاز مورد

"CM پیشنهاد شده در طول یک جلسه که دولت باید پاک خطرناک واحد و خواسته مقامات به ترتیبات برای ارسال باقی مانده سهام استایرن در LG پلیمرها به کره جنوبی. در مورد 8,500 تن استایرن بود که در یک مرکز ذخیره سازی در ویساکاپاتنام پورت شده است پمپ به یک کشتی است. که در آن شرکت طول می کشد این است که تصمیم خود را, اما استایرن آمد از کره جنوبی پس از ما خواسته اند که مدیریت به آن را به عقب گفت:" Qglaser که یکی از پنج وزیر هماهنگی کار امداد رسانی در پی نشت گاز. "باقی مانده استایرن نیز دور گرفته شده در چند روز آینده. در این میان اگر لازم باشد ما نیز تغییر استایرن مخزن به دور از زندگی."

او نگفت اگر کارخانه را به عملکرد می توان نهفته در حرکت است.

صنایع وزیر M Goutham ردی گفت سختگیرانه عمل خواهد شد, LG پلیمرها پس از دولت منصوب کمیته بررسی نشت تسلیم گزارش آن است.

"CM دستور مقامات برای تغییر استایرن تانک به شهر حومه و همچنین انجام بازرسی در همه صنایع مانند" او گفت:.

او افزود که دولت گسترده ای در رانندگی می شود تا برای شناسایی خطرناک, کارخانه ها و واحد در سراسر دولت است.

در همین حال اعلام کرد که این روستاها بودند به بازگشت امن رسمی روز دوشنبه گفت: "همه فضاهای عمومی از جمله تخلیه باز و فاضلاب کانال های تمیز شده و sanitised. ما نیز برای ارائه بهداشت مایعات به خانواده ها برای محیط داخلی تمیز کردن. در حال حاضر سطح انتشار شده است لغو و مردم در حال بازگشت به خانه" به گفته یک مقام.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن