وضعیت بسیار سختی صحبت کردن به هند و چین می گوید تهمت

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | به روز شده: 22 ژوئن 2020 6:12:39 am رئیس جمهور ایالات متحد

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | به روز شده: 22 ژوئن 2020 6:12:39 am
DONALD TRUMP, india china border dispute, galwan faceoff, trump on india china dispute, indian express رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توصیف تنش میان دو کشور را "بسیار دشوار است". (عکس: AP)

در اولین نظرات پس از درگیری میان هند و چین نیروهای نظامی در شب از ماه ژوئن 15-16 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توصیف تنش میان دو کشور را "بسیار دشوار" گفت: "دولت او بود صحبت کردن به هر دو برای کمک به آنها در حل و فصل مسائل است.

"ما در حال صحبت کردن به هند است. ما در حال صحبت کردن به چین است. آنها یک مشکل بزرگ وجود دارد و آنها آمده اند به ضربات و خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. ما سعی خواهیم کرد و کمک به آنها را" مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران در کاخ سفید اوایل یکشنبه هند در راه خود را به پست اول-Covid-19 تجمع انتخاباتی در اوکلاهما.

The Indian Express آموخته است که برخی از تماس های تلفنی در حال برنامه ریزی به زودی بین تهمت مقامات دولت و طرف هند.

ماه گذشته هم مغلوب ساختن پیشی جستن به حال ارائه شده به "واسطه یا حکمیت" در درگیریهای مرزی بین هند و چین گفته او "آماده, مایل و قادر" برای کاهش تنش. هند تا به حال عملا این پیشنهاد را رد کرد و گفت آن مشغول بود با چین برای حل و فصل این مرز ردیف.

بخوانید | روسیه میزبان, هند, چین, وزیران فردا, Rajnath برای حضور در رژه

اوایل هفته گذشته کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany گفت: رئیس جمهور بود و آگاه از وضعیت و ما از نزدیک نظارت بر آن است. طی یک تماس تلفنی در ژوئن 2 با نارندرا نخست وزیر تهمت به حال موضوع مورد بحث, سخنگوی گفت.

PM, Narendra Modi, رئیس جمهور چین. (عکس: AP/فایل)

وزیر امور خارجه Michael R Pompeo نیز در نظر چین اقدامات در هفته گذشته گفت: "PLA (افراد ارتش آزادی) را تشدید کرده مرز تنش با هند و جهان, پرجمعیت ترین دموکراسی است. این militarising دریای چین جنوبی و به طور غیر قانونی این ادعا بیشتر در خاک وجود دارد و تهدید حیاتی دریای خطوط."

در یک آدرس در اروپا و چین به چالش' در سال 2020 کپنهاگ دموکراسی اجلاس روز شنبه تحویل عملا Pompeo به نام حاکم کمونیست چین حزب 'سرکش بازیگر.'

بخوانید | نمی خواهم تشدید اما اگر چین اعمال را در خور پاسخ: Rajnath به بالا برنج

بالا دیپلمات ایالات متحده در چین دستیار وزیر امور خارجه در امور شرق آسیا و اقیانوس آرام امور دیوید Stilwell به نام چین اقداماتی که منجر به برخورد در Galwan دره "شبیه به فعالیت های ما دیده می شود در گذشته در [دیگر] اختلافات مرزی". چند مرحله گرفته شده توسط چینی ها از جمله در هنگ کنگ و هند شده اند "واقعا سازنده" او افزود: "ما به وضوح مشاهده هند و چین مرز اختلاف بسیار نزدیک... دوباره ما ندارد و بسیاری از دید و ما لازم نیست که مقدار زیادی از باز کردن گفت و گو با ما از همتایان چینی."

در طبقه سنا رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل گفت که به خاطر گرفتن خاک چین به نظر میرسد که تحریک خشن ترین برخورد با هند پس از جنگ بین آنها در سال 1962. با اشاره به وضعیت هسته ای دو کشور مک کانل گفت: آنها "تشویق د-تشدید".

تگزاس کنگره لنس Gooden از حزب جمهوریخواه نیز در حمایت از هند است. گفت: چین نمی تواند مورد اعتماد Gooden توییتی "را به عنوان اخبار بیشتر بیرون می آید در مورد مرگبار درگیری بین چین و هند یک بار دیگر چین به نظر می رسد به یک مهاجم بد بازیگر... CCP (چینی حزب کمونیست) را نمی توان در کلمه خود را تا کنون."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن