هند و نپال و محدود با هم توسط 'roti و beti' هیچ قدرت می تواند آن را شکست: Rajnath Singh

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 ژوئن 2020 1:57:03 pm وزیر دفاع Rajnath Singh گفت: هند

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 ژوئن 2020 1:57:03 pm
Defence Minister, Rajnath Singh, India China LAC border dispute, army chief, Indian express news وزیر دفاع Rajnath Singh گفت: هند مرتب کردن 'سوء تفاهم' با نپال. (فایل)

دو روز پس از نپال را در مجلس نمایندگان به تصویب یک قانون اساسی متمم لایحه به تصویب این کشور نقشه جدید که شامل Kalapani, Lipulekh و Limpiyadhura دفاع وزیر Rajnath Singh روز دوشنبه گفت که هند مرتب کردن "سوء تفاهم" با این کشور همسایه از طریق گفت و گو است.

در همان زمان سینگ اظهار داشت که این جاده ساخته شده توسط هند تا Lipulekh تصویب شد بسیار در قلمرو آن است. جاده در مسیر سالانه کایلاش Masarovar Yatra که می رود از طریق Uttarakhand را Pithoragath منطقه.

صحبت در مجازی رالی برای Uttarakhand Rajnath Singh گفت: "اگر این جاده ساخته شده توسط هند موجب شده است تا هر گونه سوء تفاهم در میان مردم نپال پس از آن خواهد شد طبقه بندی شده اند از طریق گفت و گو است."

تأکید بر روابط عمیق بین دو کشور وزیر دفاع گفت: هند و نپال شد و هم توسط "roti و بتی" و هیچ قدرتی در جهان نمی تواند آن را بشکند. این فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane به تازگی گفت که نپال اعتراض بود "کسی به دیگری دستور" -- اشاره در چین است.

"روابط ما نه تنها تاریخی و فرهنگی بلکه معنوی و هند می تواند آن را فراموش نخواهم کرد. چگونه می توان روابط بین هند و نپال شکستن!" Rajnath Singh گفت.

نخست وزیر K P Sharma Oli که بسیار مهم از هند بیش از مرز موضوع نیز vouched برای مذاکره با هند.

پس از تصویب این لایحه Oli به خبرنگاران گفت: در خارج از خانه: "این اولین دوره است که در حال حاضر بیش از. و در حال حاضر گفت و گو با هند خواهد بود که بعد از دوره. من خوشحال هستم در این مورد بی سابقه ای در وحدت است."

دهلی پاسخ فوری بود و سرد با توجه به این که دو کشور شد و خیره در یک بحران سیاسی بود. Anurag Srivastava سخنگوی وزارت امور خارجی گفت: "این مصنوعی بزرگ شدن ادعاهایی است نه بر اساس واقعیت های تاریخی و یا شواهدی است و نه قابل دفاع. آن را نیز ناقض ما درک کنونی برای برگزاری مذاکرات در برجسته مسائل مرزی."

این لایحه مطرح شد در نپال مجلس در روز یکشنبه. تصویب لایحه به نظر می رسد به تشریفات توجه به این که 50 از 59 عضو مجلس هستند و از حاکم نپال و حزب کمونیست. اعضای برش در سراسر خطوط حزب در حال حاضر حمایت از این لایحه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب