روحیه نیروهای مسلح بسیار بالا آماده به فدا کردن زندگی برای کشور: ITBP DG

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 2:42:30 pm روحیه هندی نیروهای مسلح است "بسیا

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 2:42:30 pm
Morale of armed forces very high, ready to sacrifice lives for country: ITBP DG روحیه هندی نیروهای مسلح است "بسیار بالا" و نیروهای آماده به فدا کردن زندگی خود برای ملت در گذشته ITBP رئیس S S Deswal گفت: به عنوان نظامی مناقشه با چین ادامه داد: در Ladakh. (عکس)

روحیه هندی نیروهای مسلح است "بسیار بالا" و نیروهای آماده به فدا کردن زندگی خود برای ملت در گذشته ITBP رئیس S S Deswal گفت: به عنوان نظامی مناقشه با چین ادامه داد: در Ladakh.

این ITBP مدیر کل (DG) گفت: در سفر اخیر نخست وزیر نارندرا مودی به لاداخ و آدرس خود را به نیروهای نظامی در Nimu "را مطرح روحیه همه نیروهای خود را در مرز".

"کامل ملی, رهبری, رهبری سیاسی و نیروها و jawans...آنها اختصاص داده شده به ملت.

"آنها اختصاص داده شده به امنیت مرزی و روحیه همه نیروهای خود را از ارتش هند نیروی هوایی یا ITBP بسیار بالا" Deswal خبرنگاران در حاشیه یک رویداد به افتتاح بیش از 10 ، 000 تخت COVID مرکز مراقبت از اینجا.
دهلی معاون فرماندار آنیل Baijal افتتاح این مرکز که کوه-جنگ آموزش دیده نیروی آژانس گره.

Aam Aadmi Party (AAP) دولت در سرمایه های ملی و داوطلبان از فرقه مذهبی از رادا Soami Beas پیوسته اند دست به اجرای "سردار پاتل COVID مراقبت مرکز" واقع در جنوب دهلی Chattarpur منطقه است.

Deswal گفت: نیروهای مسلح پرسنل را قربانی کرده اند جان خود را در حین انجام وظیفه در گذشته و آنها آماده هستند به وقف زندگی خود را به این کشور در آینده نیز هست.

صحبت کردن در مورد این مرکز گفت: این تیم از پزشکان و امدادگران از زور "قادر" از دست زدن به تعداد زیادی از بیماران آن را به عنوان تجربه در حال اجرا در این کشور برای اولین بار coronavirus مرکز قرنطینه ایجاد شده توسط ITBP در Chhawla منطقه از سرمایه های ملی نیز از درمان پرسنل پلیس آلوده با ویروس در مرکزی مسلح نیروهای پلیس (CAPFs) ارجاع بیمارستان در گریتر نیدا.

هند و تبت پلیس مرزی (ITBP) است که در درجه اول وظیفه حفاظت از 3,488-متر خط کنترل واقعی (لاک) با چین در این کشور آمریکاییها و نیروهای خود را در حال حاضر همراه با ارتش برای مقابله با نیروهای چینی در حال انجام مناقشه در شرق لاداخ را Galwan منطقه دره ها و مکان های دیگر.

نیروی اتحاد القاء حدود 30 تازه شرکت (حدود 3000 پرسنل) برای تقویت آن تعداد در مکان های مختلف به همراه لاک در نمایی از بن بست با افراد ارتش آزادی بخش (PLA) از چین است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن