سنت ان را در دولوت ثبات پس از از دست دادن از 11 ساکنان به COVID-19

اما اسکات جانسون, مدیر اجرایی, سنت ان گفت: این وضعیت بسیار بهبود یافته در هفته های اخیر. سنت ان را مستند خود

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

اما اسکات جانسون, مدیر اجرایی, سنت ان گفت: این وضعیت بسیار بهبود یافته در هفته های اخیر.

سنت ان را مستند خود را برای اولین بار coronavirus عفونت در مارس 6. از آن زمان به بعد این مرکز کمک زندگی می کنند ثبت 28 مورد بیشتر از COVID-19 و بیماری تحمیل وحشتناک تلفات ادعا 11 ساکنان زندگی در طی دو ـلی. اما جانسون اشاره کرد که 18 نفر بهبود یافته اند.

"من فکر می کنم که مهم است که جهان را به می دانم که فقط به خاطر اینکه شما 90 و شما COVID-19 آن معنا نیست که شما لزوما به تصویب دور," او گفت:.

Scott Johnson

اسکات جانسون

روزهای اخیر آورده اند نشانه های دلگرم کننده با توجه به جانسون اشاره کرد که: "ما 28 روز پاک از آخرین دوره کمون به طوری که فوق العاده مهم است."

جانسون گفت: "سنت ان را دارای پنج ساکنان که هنوز در حال آزمایش مثبت برای COVID-19 اما علامت رایگان.

تأمل در مصیبت کارکنان و ساکنان را تجربه کرده اند بیش از گذشته چند ماه Johnson تشبیه آن به "یک جنگ که در آن شما به راحتی نمی تواند درک آنچه اتفاق می افتد به دلیل آن را فقط پس همیشه در حال تغییر."

هیچ کس به طور کامل آماده برای چالش سنت ان را هنگامی که COVID-19 وارد جانسون گفت.

"با وجود تمام جهان اخبار است که شما در تلویزیون می بینیم هنگامی که آن را به شما اتفاق می افتد به عنوان یک سازمان آن را واقعا سخت به بسته بندی کردن ذهن خود و اسلحه خود را در اطراف آن," او گفت:.

هنوز جانسون گفت: این ویروس نیز ساخته شده است که تیم خود را قوی تر در راه است.

"آنچه در آن برای ما واقعا با هم بکشید ترین ما کارکنان اختصاص داده شده است که تصمیم به ماندن بگیرید. اما پس از آن شما فقط واقعا تشخیص عامل ترس برای همه از کارکنان است که فقط می تواند در یک وضعیت که در آن COVID وجود داشته ساکنان که در حال ترس است که آن را در خانه های خود و سپس خانواده خود را — فقط باور نکردنی نیاز آنها را برای اطلاعات و مقدار باور نکردنی از کار در آن طول می کشد برای برقراری ارتباط از طریق بحران," او گفت:.

با کمک محلی اعطای پول و کمک های فدرال تسهیلات دریافت از طریق حقوق و دستمزد برنامه حفاظت از سنت ان شده است قادر به ارائه کارکنان اضافی $3 در هر ساعت در خطر پرداخت به رسمیت شناختن کسانی که باقی مانده در این کار با وجود شیوع.

قبل از همه گیر سنت ان را تا به حال 87 کارکنان در ساختمان است. اما جانسون به یاد می آورد که چگونه است که تعداد به سرعت کاهش یافت که COVID-19 رسید.

"زمانی که بحران و داشتن برخی از افراد در قرنطینه و چه نه از طریق وزارت بهداشت ما رفت و تمام راه را به پایین 40s برای کارکنان در دست ساختمان است که برای ما یک زمین تند, تجربه," او گفت:.

"من نمی توانم بگویم به اندازه کافی در مورد Essentia و سنت لوک برای آن دسته از کارکنان پله بالا و آمدن به این ساختمان است. وجود دارد چند روز در پایان که در آن ما کارکنان تقریبا به طور انحصاری توسط کارکنان بیمارستان" جانسون گفت.

با بازسازی تیم از 77 کارکنان شرکت جانسون توصیف سنت ان را نیروی انسانی به عنوان در "خوب و سالم نقطه امروز" برای تعدادی از ساکنان آن در حال حاضر در خانه.

او در توصیف این قوس از عفونت در سنت ان گفت: "خود من مشاهدات شخصی از طریق همه از این است که موارد اولیه که واقعا به نظر می رسید که در آن سخت سریع مرگ و میر آمد. و سپس نوع دوم که دوره کمون که در اینجا اتفاق افتاده است, آن را تقریبا به نظر می رسید مانند یک ویروس های مختلف. وجود دارد بسیاری از بدون علامت مثبت ساکنان."

"همانطور که ما به نمایش در ساختمان ما و تست شده در ساختمان ما شما را احتمالا هرگز تا این افراد با داشتن COVID-19" جانسون گفت.

که یکی از مشکلات در جلوگیری از گسترش این ویروس با توجه به جانسون.

"آنچه ما می دانیم این است که جامعه پر است از بدون علامت COVID مثبت مردم راه رفتن در اطراف و دوره کمون فوق العاده آهسته است. این 10 تا 14 روز. بنابراین شما راه رفتن در اطراف با آن است و شما باید فقط هیچ ایده," او گفت:.

ردیابی این بیماری ارائه چالش های خاص خود را.

"این است که برخی از نا امیدی است که ما در این آزمایش به عنوان به خوبی. شما می توانید به طور کامل تست تسهیلات. شما می توانید نشان می دهد که همه منفی امروز. اما اگر شما تبدیل به اطراف و آن را 24 ساعت بعد از آن شما باید یک نتیجه متفاوت. و 24 ساعت پس از آن, شما ممکن است یک نتیجه متفاوت" جانسون گفت.

که باعث می شود آن را سخت به بگویید که سنت ان ممکن است از جنگل جانسون گفت. "به طوری که باعث می شود آن را واقعا خسته کننده در بخش ما از آنجا که ما می خواهم عشق را به دنیا بگویید که ما به طور کامل COVID-رایگان. و آن را احساس می کند مانند ما نزدیک است که به. اما ما هنوز هم تعداد کمی از مردم در حال بهبود است."

این وضعیت به دنبال در بسیاری از, اما جانسون گفت که او و کارکنان خود هوشیار باشند. "فرهنگ کار بسیار مثبت است. من می خواهم بگویم ما کارکنان که رفته اند از طریق این آن چیزی است که آنها را هرگز فراموش نکنید و آن چیزی است که ما را به طور جدی در هر روز است."

"تا آنجا که ساکنان رفتن من آنها را اغلب و بسیاری از آنها هنوز هم انتخاب واقعا به اقامت در آپارتمان خود و ماندن جدا شده," او گفت:. "آنها به من بگویید که آنها به خوبی انجام می دهند و آنها سپاسگزار برای همه چیز است که هر کس انجام شده است به سعی کنید به نگه داشتن ساختمان بررسی و تمیز و ارائه آنها را با خدمات آنها نیاز به زندگی می کنند زندگی خوب. آنها در حال انجام است شاید از شما انتظار می رود. "



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن