اهداف کنگره PM شاه پس از HC raps گجرات دولت در Covid مبارزه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: مه 25 سال 2020 1:14:23 pm نخست وزیر نارندرا با اتحاد

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: مه 25 سال 2020 1:14:23 pm
gujarat high court coronavirus, india coronavirus, narendra modi, amit shah, covid-19 نخست وزیر نارندرا با اتحادیه خانه وزیر Amit Shah. (اکسپرس عکس)

یک روز پس از گجرات دادگاه عالی ناودان دولت برای تلاش به "مصنوعی" کنترل از Covid وضعیت در دولت و کنگره در روز یکشنبه گفت: گجرات در حال حاضر یک "بیمار" سیستم بهداشت و درمان.

حزب مخالف خواسته نارندرا نخست وزیر و وزیر Amit Shah اینکه آنها را "دخالت متنبه یا" دولت از دولت خانه خود را.

پرداختن به یک کنفرانس مطبوعاتی در کنگره سخنگوی Abhishek Singhvi پرسید که آیا نخست وزیر و وزیر هستند "حتی آگاه از آنچه اتفاق می افتد در خانه خود دولت؟"

"اگر آنها تا کنون دخالت متنبه یا مجازات گجرات دولت یا دومی باید Covid ایمنی واکسن چرا که آنها متعلق به BJP؟"

Singhvi پرسید که چرا فرماندار گجرات نیست استفاده از استاندارد های مشابه مانند آن تصویب شده توسط, West Bengal فرماندار علیه دولت و این که آیا شبیه تیم های بازرسی فرستاده شد به گجرات توسط این مرکز انجام شد, West Bengal. "چرا فرماندار گجرات تصویب رسید و همان سرزده استاندارد برای گجرات دولت خود را به عنوان West Bengal همتای بود؟"

با اشاره به دادگاه مشاهده است که بیمارستان مدنی در احمدآباد اصلی دولت Covid تسهیلات در دولت بود "به خوبی به عنوان یک سیاه چال ممکن است حتی بدتر", Singhvi گفت: این غم انگیز است که دولت از نخست وزیر و Lok سبها حوزه اصلی وزیر چنین اسفناک تجهیزات پزشکی. او گفت: چهار مونتاژ بخش احمدآباد بخشی از گاندینگر مجلس حوزه ارائه شده توسط شاه.

"اگر چنین قدرتمند افرادی که کنترل اهرم قدرت قادر به ارائه عدالت در زمین خانه خود را به فقیر و مسکین چه می تواند بقیه از هند پرتکاپو میلیون ها نفر از آنها انتظار می رود," او پرسید.

"امروز ما ندارد و یک سیستم بهداشت و درمان (در دولت); ما یک بیمار سیستم. ناکارآمدی از گجرات دولت در دست زدن به Covid بحران نشان می دهد که آن را تضعیف تحت-اعتماد به نفس و دستیابی به" Singhvi گفت.

او گفت که دادگاه عالی این سخنان هستند "برخی از شدیدترین بسیاری داغدار و شدیدترین تنگی آن بالا است دادگاه تا به حال تلفظ".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن