MLS می آید به توافق برای جلوگیری از تحریم; ایران برای بازگشت این تابستان

MLS بازیکنان اساسنامه مصوب جدید توافق دسته جمعی است که آنها را از طریق 2025 فصل رای دادند و یک طرح نهایی لیگ ب

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399

MLS بازیکنان اساسنامه مصوب جدید توافق دسته جمعی است که آنها را از طریق 2025 فصل رای دادند و یک طرح نهایی لیگ بازگشت به بازی است که تمام 26 تیم به رهبری به اورلاندو فلوریدا., برای مسابقات این فصل تابستان است. رای جلوگیری از تحریم بوده و تهدید لیگ تنها چند روز پیش از آن در روند مذاکرات.

"من افتخار می کنم از بازیکنان ما است. ما ایالات هنگامی که مواجه با بزرگترین تهدید برای ما فرصت های شغلی," ایالات هافبک اتان Finlay عضو MLSPA هیئت اجرایی توییتی در یکشنبه, ژوئن 3. "در حال حاضر اجازه می دهد تا (sic) انجام همان به اتحاد علیه نژادپرستی و بی عدالتی برای همه انسان ها است."

ایالات بازیکنان شده بود شرکت داوطلبانه در تمرینات در ورزش های ملی مرکز در بلین پس مارس 12 اما فینلی توییتی در روز دوشنبه که بازیکنان تا به حال تصمیم به چشم پوشی داوطلبانه عمل است که روز به تمرکز وقت و انرژی خود را در کار مذاکرات است.

در حال حاضر با کار مذاکرات پشت آنها می تواند به نوبه خود توجه خود را به آینده مسابقات در اورلاندو است. این Loons که آغاز فصل خود را در 1 مارس شد 2-0 قبل از بازی متوقف شده است. تاریخ دقیق و جزئیات این مسابقات نشده اند منتشر شد. MLS کمیسر دان گاربر گفت: در زوم تماس با خبرنگاران روز چهارشنبه که این مسابقات در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در والت دیزنی جهانی است و نمی رود به بیش از 35 روز است. طرفداران نمی خواهد در حضور و غیاب.

پس از آن این طرح به صورت تیم به بازگشت به جوامع خود — برای ایران به سر به عقب به آلیانز زمینه در سنت پل به پایان فصل خود شده است به طور کامل گوشت را با لیگ, هر چند مقامات لیگ امیدواریم که این فصل به طور منظم کشش نیست به 2021 تقویم سال.

"این روند آغاز شده و سه ماه پیش و من می خواهم به شما گفته و سپس ما فکر احتمال بازگشت به استادیوم بود صفر" Garber گفت: در زوم تماس بگیرید. "من احساس می کنم امروز به عنوان بیشتر و بیشتر در کشورهای در حال باز کردن حداقل به نظر می رسد باز کردن تاپیک بیشتر از یک احتمال است که ممکن است رخ دهد."

در حالی که هنوز هم وجود دارد بسیاری از جزئیات بیشتر به اتو برای فصل, توافق یک گام بزرگ به جلو برای لیگ و بازیکنان خود را پس از مذاکرات تبدیل شده بود تنش. در میان چیزهای دیگر Garber مورد بحث در این کمیسیون گفت: بازیکنان خواهد شد در نظر گرفتن پنج درصد تنظیم حقوق و دستمزد در این سال و MLS خواهد شد در نظر گرفتن یک 1 میلیارد دلار درآمد آمار به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

"ما امیدواریم که بازگشت ما به میدان خواهد اجازه می دهد تا طرفداران یک لحظه آزادی و یک ظاهر عادی," MLS بازیکنان ارتباط گفت: در یک نسخه. "ما متعهد به عنوان یک گروه برای انجام تمام است که ما می تواند هر دو به عنوان رهبران در ورزش ما به عنوان به خوبی به عنوان رهبران در جوامع ما — برای کمک به حمل ما کشور ما و جوامع ما در لیگ و ورزش ما رو به جلو است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن