سورات پلیس ضرب و جرح زن کارمند بانک; Sitharaman اطمینان عمل

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 1:44:26 pm FIR ثبت شده در اواخر شب.

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 1:44:26 pm
Surat bank staff assaulted, sham surat police, surat police, surat bank assault, sitharaman on surat bank assault FIR ثبت شده در اواخر شب.

یک زن کارمند بود حمله توسط یک پلیس پاسبان در داخل یک Canara شعبه بانک در سورات باعث وزیر دارایی Niramala Sitharaman برای اطمینان از دقیق اقدام علیه متهم کرده است. کل حادثه گرفتار شد در این بانک نزدیک دوربین مدار. هر چند معلوم نیست که چه چیزی منجر به حمله به پاسبان بود که در ساده لباس دیده می شد استدلال با کارکنان بانک قبل از barging به یک اطاقک و هل دادن ،

FIR واصل شد در اواخر شنبه شب پس از Canara bank ثبت یک شکایت است. "این است که با اشاره به حادثه خاصی در یکی از شاخه های ما در گجرات که در آن کارکنان ما شده بود مورد آزار قرار گرفته توسط یک فرد خاص. ما مایل به اطلاع رسانی است که شعبه ثبت شکایت قبل از پلیس و تحقیقات آغاز شده است. مجرمان باید در برابر قانون و عدالت باید تضمین به قربانی" بانک توییتی.

پس خشم در رسانه های اجتماعی وزیر دارایی Nirmala Sitharaman روز چهارشنبه گفت: هیچ چیز نباید تهدیدی برای امنیت و کرامت کارکنان بانک و که او را از نزدیک دنبال این موضوع است.

Sitharaman دفتر نیز صحبت به کمیسر پلیس در سورات. "او به ما اطمینان داد که او خود را به بازدید از شعبه و اطمینان کارکنان از ایمنی خود را. همچنین او مطمئن است که متهم پاسبان باید به حالت تعلیق بلافاصله" Sitharaman اضافه شده است.

وی در ادامه همچنین به صحبت کرد سورت جمع دانيال پاتل در این حادثه. "اگر چه در حال حاضر در مرخصی او به من اطمینان داد که به موقع اقدام خواهد شد بر روی صفحه ثبت اواخر شب" او گفت:.

"خواهد بود را از نزدیک دنبال این موضوع است. می خواهید برای اطمینان از ایمنی از همه اعضای ستاد در بانک ها از اهمیت برای ما است. در میان چالش های بانک ها در حال گسترش همه خدمات به مردم ما است. هیچ چیز نباید تهدیدی برای امنیت خود و کرامت" Sitharaman در توییتر نوشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب