Khanna 'داغ' تصویری: پنجاب و هاریانا HC اشاره ماده به DGP می گوید: ما باید قطع ما سر زدی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 10:19:34 am در حالی که لیست

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 10:19:34 am
Khanna Saddar police station, Khanna Saddar police station case, Khanna Saddar police station video case, Khanna Saddar police station naked video case, India news, Indian Express در حالی که لیست مورد برای شنیدن در جولای 18, دادگاه خواسته دولت برای تولید گزارش تحقیق و تفحص نیز از دستورات صادر شده توسط DGP و اطلاع رسانی در این مورد اقدام صورت گرفته در تاریخ بعد از شنیدن.

پنجاب و هاریانا دادگاه عالی جمعه در زمان قوی داشته باشید از ویروسی ویدئو کلیپ نمایش سه مرد ایستاده در مقابل مقامات پلیس در Khanna سدار ایستگاه پلیس و ارجاع این موضوع به DGP برای یک زمان محدود انجام شد. این ویدئو به ضرب گلوله در ژوئن 2019 شد و آپلود در اینترنت در ماه گذشته.

"حقایق ذکر شده در این درخواست را به همراه اسناد و مدارک باید ما را قطع و سر ما در شرم است که ما در حال زندگی در یک جامعه اجازه می دهد چنین چیزهایی اتفاق می افتد توسط یک مقام رسمی از اداره پلیس یعنی جواب شماره 4 در دستور یک فرد با نفوذ یعنی جواب شماره 5 برای خود انگیزه" عدالت Nirmaljit Kaur گفت: در سفارش.

دادگاه همچنین اشاره کرد که DGP دفتر زودتر صادر کرد, را فشار دهید توجه داشته باشید با توجه به اختصاص این مورد به IG Ludhiana محدوده Jaskaran سینگ و در جهت مشاهده شده است که "به نظر می رسد که با وجود همان, هیچ چیز انجام شده است تا تاریخ.

به منظور تصویب شد در یک درخواست ثبت شده توسط Jagpal سینگ Gurveer سینگ و Jaswant سینگ به دنبال حفاظت و ثبت نام از شاه در برابر بازرس Baljinder سینگ و محلی کنگره رهبر. در این دادخواست ادعا شده که Baljinder برداشت Jagpal سینگ پسر کوچک او خود Gurveer Jaswant سینگ و Sungh از زمینه های خود را در 12 ژوئن 2019 در آورده و آنها را به ایستگاه پلیس.

به نقل از درخواست, سفارش می خواند که دادخواهان به دنبال شاه در برابر بازرس Baljinder سینگ و mian tariq نام مستعار Rubal سینگ برای اعمال خشونت و برای حفظ این سه نفر در حبس غیر قانونی برای ضبط خود را "مستهجن" ویدئو و گردش و نشر و ساخت آن ویروسی. احساسات مذهبی از دادخواهان نیز تجاوز به عنوان در هر درخواست از طریق طرفداران DS Sobti و Guninder سینگ Brar.

سفارش این موضوع قرار داده می شود قبل از DGP برای پروب دادگاه گفت: "او ممکن است تعیین تحقیقات ویژه, تیم, در صورت نیاز, که باید با توجه به زمان محدود جهت ارائه گزارش خود و پس از آن DGP خود باید بررسی کند و به مناسب جهت و اقدام لازم به عنوان مورد نیاز برای آغاز شود در تسریع به گفته پرس و جو گزارش".

در حالی که لیست مورد برای شنیدن در جولای 18, دادگاه خواسته دولت برای تولید گزارش تحقیق و تفحص نیز از دستورات صادر شده توسط DGP و اطلاع رسانی در این مورد اقدام صورت گرفته در تاریخ بعد از شنیدن.

"این خواهد بود که وظیفه دولت به اطمینان حاصل شود که دادخواهان هستند و نه آزار جسمی و یا ذهنی در هر صورت" منظور می خواند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب