IGTV اینستاگرام چیست؟ آموزش آپلود فیلم در IGTV آکادمی اینفوگرام

هم‌زمان با ساختن ویدیوها می اقتدار لینک‌ها و دیتاها عمده را نیز به آن بیشتر کرد. حیاتی لمس بر روی تیتر ویدیو ک

توسط NEWSMINERAL در 1 مهر 1401
هم‌زمان با ساختن ویدیوها می اقتدار لینک‌ها و دیتاها عمده را نیز به آن بیشتر کرد. حیاتی لمس بر روی تیتر ویدیو که در بخش بالایی کاغذ نوشته شده می توان به همین داده ها دست پیدا کرد. کلیدی ورود به برنامه نخست به جهت کمتر از یک ثانیه چیزی مشابه برفک تلویزیون می بینید البته خیلی زود IGTV به شکل اتومات ویدیوهایی که احتمال دارد گزینه پسند شما باشد در زبانه «For You» به اکران در می آورد. ویدیوی پس‌زمینه به رخ خودکار اما بی صدا پخش می‌شود. در ذیل آن هم کاشی هایی قرار دارند که می توانید ویدئوهای موجود را از آنجا تعیین کنید. اینستاگرام به تازگی امکان جدیدی را تحت عنوانIGTV معرفی کرده است. ‌ IGTV را میتوان در نصیب پست های اینستاگرام قرار اعطا کرد به همین رخ که کاربر می بایست حدود یک دقیقه از ویدئو را مشاهده نماید و آن گاه روی دکمه Keep کلیک کند. اصلی اعتنا به اینکه پیج های متمایز در اینستاگرام وجود دارد شما می بایست یک مسئله و فضای مختص را گزینش نمایید و در راستای همان موضوع آغاز به ساخت محتوا و پست گذاری کنید. هر چیزی که پست می نمایید می بایست حول محور موضوع انتخابی شما باشد.
  • May 11, 2020 — IGTV اینستاگرام به یک رقیب جدی به جهت یوتیوب تبدیل شده است.
  • پیش از آن که به سراغ شیوه آپلود ویدئو برویم، حتمی میباشد بدانید که شما نمی­توانید هر ویدئویی را در IGTV آپلود کنید.
  • در صورتی که رغبت دارید اهمیت طریق ویرایش مهم برنامه اینستاگرام آشنا گردید به شما پیشنهاد می کنیم که نوشته “ویرایش عکس مهم اینستاگرام مانند یک حرفه‌ای” را بخوانید.
  • باید ویدئو را دوباره آپلود کنید تا پیش نمایش آن در پست‌های شما ظاهر شود.
اما کار اصلیش تدریس صفر تا صد شبکه‌های اجتماعی یا این که همون سوشال مدیا است. برخلاف یوتیوب یا این که ویدئوهای درون پست‌ها که به شکل افقی میباشند اینستاگرام ویدئوهای عمودی مشابه استوری را هدف گرفته است. در صورتی که قصد دانلود ویدیوهای IGTV را به مانند دانلود عکس از اینستاگرام دارید می‌توانید از هر کدام از سایت‌های معرفی شده در این مقاله به کارگیری کنید.

انتشار ویدیوهایی از شرکت

احتمالاً باید منتظر تبلیغات آزاردهنده در تلویزیون اینستاگرام نیز باشیم. زیرا باعث پیدا نمودن پر سرعت مورد قضیه موردنیاز اعضا و همین‌طور شناسایی خوب تر مورد قضیه هر پست به عضو بوسیله انتشاردهنده می‌شود. ولی احتمالا در آتی همین نصیب به جهت افزودن افکت به ویدیو های ارسالی شما آیتم به کارگیری قرار می­گیرد. یکی از همین محدودیت ها مدت دوران پخش کلیپ ویدیو بود که سال ها، ۱۵ ثانیه ای و پس از آن ۶۰ ثانیه ای شد. ولی اخیرا همین شرکت حساس معرفی تازه ترین پلت فرم خویش یعنی IGTV گام بزرگی برداشته میباشد و حداکثر زمانه ویدئوها را تا یک ساعت ارتقاء داده است. به این معنی که از این پس اعضا می توانند ویدئوهایی بین ۶۰ ثانیه تا یک ساعت را بارگزاری کنند و به جهت استفاده از همین امکان صرفا به اندازه میباشد اینستاگرام خویش را به روز کنند. این امکان از IGTV نیز صرفا اهمیت کامپیوتر قابل‌ استفاده میباشد و پس از آپلود ویدئو، مورد save draft وجود دارد. در نصیب channel و آن‌گاه view drafts می‌توانید ویدئوهای پیش‌نویس‌شده را ویرایش و یا این که حذف کنید. تمامی کاربران اینستاگرامی می توانند در IGTV ویدیو آپلود کنند. ولی که اکانت‌هایی که فالوورهای بیشتری دارا‌هستند و تیک آبی اینستاگرام را گرفته اند می توانند حتی تا ۶۰ دقیقه نیز ویدیو آپلود کنند. به جهت اینکه بتوانید igtv های اینستاگرام را ببینید به اندازه میباشد به قسمت اکسپلورر بروید، در بالاترین Insta Downloader without login قسمت ورقه روی igtv کلیک کنید. هر کاربری بسته به تراز سوادش از اینستاگرام، استعداد و خلاقیتش از این برنامه به کار گیری کرده و کسب و کاری به جهت خود به شیوه انداخته است. پس چرا شما این فعالیت را نکنید، شتاب کنید، دست بر روی دست نگذارید، عملکرد خویش را آغاز کنید و برای خود کاری دست و پا کنید. عمومی امکان قرار دادن IGTV در بخش پست ها وجود دارااست که کاربر آن گاه از تماشای یک دقیقه از آن، اهمیت کلیک روی آیتم Keep می تواند ادامه کلیپ ویدیو را مشاهده کند. به دلیل همکاری IGTV و اینستاگرام، تا وقتی که شما از برنامه با اینستاگرام خویش استعمال می ‌کنید، نیازی وجود ندارد که یک حساب کاربری جداگانه IGTV را ساخت نمایید. در ادامه همین مطلب طریق فعالیت حیاتی این پلت ‌فرم دیدنی را به جهت عشق و علاقه ‌مندان برای انتشار ویدئوهای طولانی‌ مدت در اینستاگرام تفسیر می دهیم؛ اهمیت مدیریت هاب همپا باشید. مشاهده از هنگامی که عضو ۳ ثانیه یا این که ۵ ثانیه‌ی اول ویدیو را ببیند محاسبه می‌شود. من بایستی متوجه بشوم که یک سری نفر تا کجای ویدیو را دیدند تا بتوانم در ویدیوهای بعدی درس بگیرم و حتی تجربه به دست آوردن کنم.

دریافت تیک آبی پیج اینستاگرام

از شیوه کامپیوتر، مرور­گر خود را باز کرده و وارد وب سایت اینستاگرام شوید. پس از طی پروسه فوق، آیکون چرخدنده به عکس پروفایل شما تغییر‌و تحول می‌کند. علاوه بر این، مخاطبینی که IGTV را دنبال می کنند عمده از قشر جوان جامعه هستند که به دنبال محتوای جدید و اختصاصی به فرد هستند. اگر که از اینستاگرام به کار گیری می نمایید فقط کافی میباشد بر روی آیکون هواپیمای کاغذی کلیک کنید و ویدیو را به جهت کاربر گزینه نظرتان ارسال کنید. همچنین می توانید قبل از ارسال، پیام خودتان را بنویسید و آن را یار ویدیو بفرستید. 5) تمامی امکانات پیشین اینستاگرام، اعم از لایک، کامنت ، تگ و ارسال ویدئو در این قابلیت پا برجاست. پس از حذف ویدئو، پیامی را که برایتان بوسیله اینستاگرام ارسال می شود باز نمایید. ک اومدم از ۱۰۳تاپستهام صرفا یکی از هس بقیه نیستن پاک شدن انگار چرا درست میشه یان ؟ ... من هم‌از همین شیوه استفاده‌میکردم اما الان چنین مورد ای نداره دیگه و فقط آیتم learn ...

آموزش تام IGTV اینستاگرام | ترفندهای استفاده از IGTV

سپس مثل آنچه در تصویر پایین می بینید، زیر ویدئو مورد سه نقطه افقی را گزینش کنید. از در بین گزینه های موجود در منوی کوچکی که گشوده می شود، «Delete» (حذف کردن) را گزینش کنید. از روزگار معرفی همین قابلیت نو تا کنون امکانات متمایز به آن افزوده شده است. حالا که یه خرده دارای IGTV آشنا شدیم، خوبتر می باشد که به طریق گذاشتن igtv در اینستاگرام بپردازیم. این پیش سناریو یک دقیقه‌ای و قابلیت و امکان پست شدن در فید سبب افزایش اینگیجمت کاربران شد. بر مغایر استوری‌های اینستاگرام که به طور معمول در لحظه تولید و ارسال می‌شوند، به جهت ویدئوهای IGTV بایستی درباره ایجاد آن فکر کرد و برای آن برنامه‌ریزی کرد و استراتژی مطلوب داشت. همانطور که می‌دانید قابلیت و امکان به اشتراک‌گذاری ویدئوهای بخش اعظم از یک دقیقه به رخ تام در اینستاگرام وجود ندارد. اینبو حیاتی سابقه کار مداوم از سال 95 در کارایی می باشد دارای سرویس ها و ابزارهای خود، مسیر ترقی و به دست آوردن درآمد در اینستاگرام را برای به دست آوردن و کارهای کوچک و بزرگ هموارتر کند. ✅ برای پاک نمودن ویدیوی پیش سناریو IGTV از صفحه‌ی مهم از گزینه‌ی remove preview igtv استعمال می‌شود. درحقیقت اینستاگرام در راستای تلقین حساس واقعی تلویزیون به اعضا خود، پلتفرم IGTV را راه‌اندازی کرده هست و قصد دارااست از آن برای درآمدزایی بهره ببرد. ممکن می باشد internet شما ضعیف باشد و قابلیت و امکان آپلود ویدئو را نداشته باشد. در نصیب Title و Description، تیتر و توضیحی درباره ویدئوی موردنظر خود بنویسید. ورژن اندروید و آی او اس اپلیکیشن IGTV را می‌توانید از طرز وب سایت گوگل پلی و اپ‌استور دانلود کنید. پس از انجام همین تنظیمات، حساس ضربه بر روی Post to IGTV، ویدئوی شما منتشر می‌گردد.

عدم حذف پست

به گونه ای که تعداد متعددی از اینفلوئنسرها و ستاره ها در سراسر جهان از این خصوصیت حداکثر به کارگیری را می برند. به بیان دیگر، IGTV یک طریق مستقیم و گسترده به خواسته ارتقا تعامل مهم فالوور ها به شما ارائه می دهد. به یاری فناوری داده ها زیفا و حساس خرید کردن ویو IGTV اینستاگرام می توانید فوراً دسترسی ویدیو های خود را افزایش داده و مقدار زد خورد کاربران در پیج خود را به حداکثر برسانید. تماشای ویدئو، به طور معمول نسبت به عکس و یا این که تلاوت مطلب به جهت اعضا جذاب‌تر است. همچنین، IGTV این مجال را فراهم میکند تا اساسی تکثیر ویدئوهای طولانی‌تر حیاتی مخاطب ارتباط بیشتری برقرار کند. برای آپلود فیلم IGTV ، در همین بخش شما بایستی یک نتورک برای خویش بسازید. به جهت همین فعالیت کافیست در IGTV بر بر روی تنظیمات کلیک کنید( کلید ی چرخ دنده) و گزینه ی create channel را انتخاب کنید. آنگاه سپس از رد نمودن هدایت ها دوباره create channel را بزنید. امروز در ویجیاتو بهترین طریق ذخیره فیلم کانال IGTV از اینستاگرام را به شما آموزش دادیم، در صورتی که سوال و یا این که پیشنهادی درباره این آموزش دارید مسلما آن را در بخش نظرات کلیدی ما به اشتراک بگذارید. در آخرین آپدیت IGTV فعلاً پیج های تازه‌کار و ریز اذن آپلود ویدیو تا ۱۰ دقیقه و پیج های بزرگ و ثبت‌شده (دارای تیک آبی اینستاگرام)توانایی اشتراک‌گذاری ویدیوتا یک ساعت را دارند. اگر چه شما گزینه‌ای دیگری را به جهت ویرایش خواهید دید که به شما این اذن را می دهد تا ویدئو را از دوربین خود آپلود کنید یا این که مهم اسکرول IGTV فیلم خویش را توصیه سازی کنید. ویدیوی گزینه نظر را که میخواهید آن را حذف کنید، کلیک نمایید و تحت آن، آیکون سه نقطه را بزنید. هنگام ورود به برنامه اینستاگرام به طور خودکار وارد برگه اهمیت HOME می‌شوید. همچنین هنگامی یکی از اشخاصی که آن‌ها را دنبال می‌کنید ویدئویی در IGTV بگذارد اینستاگرام به شما اطلاع خواهد داد. همان‌طور که گفتیم یکی از ویژگی‌های کلیدی مدت روزگار یک‌ساعته ویدئوهاست. البته در شروع عرضه اعضا عادی به مدت 10 دقیقه محدود هستند و ویدئوهای یک‌ساعته محدود به صفحات تأیید شده و کلیدی فالور زیاد است. البته در آتی قرار هست این محدودیت به جهت اعضا معمولی هم از بین برود. IGTV در واقع یک پلتفرم ویدئویی جدا از هم از پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام است.

۵- بارگذاری ویدیو در کانال

و شیوه دوم اینکه آن گاه از تعیین ” Add video to your story”، گزینه “Send to” و بعد مورد “Your Story” را تعیین کنید. اگر طرز قبل پاسخ نداد، دستگاه را یک مرتبه خاموش و واضح کرده و دوباره ویدئو را بررسی کنید. ویدیو IGTV را از قبل ضبط کرده و خودتان یکسری سکو آن را مشاهده کنید تا مشکلی نداشته باشد. حداکثر حجم به جهت ویدئو­های کاهش از 10 دقیقه 650 مگابایت و برای ویدئو­های تا سقف 60 دقیقه 3.6 گیگابایت است. در ورژن‌های قدیمی‌تر اینستاگرام ممکن می باشد نام گزینه‌ها یه خرده مختلف باشد. همانطور که ممکن است این مورد قضیه را بدانید، IGTV به برندها اجازه می دهد تا ویدیو های سریالی بلند مدت خویش را در اینستاگرام قرار دهند. این یک مجال عالی برای ایجاد تعامل،‌ مشارکت حساس اینفلوئنسرها و بهبود راهکار اینستاگرام مارکتینگ است. چنانچه می‌خواهید در اینستاگرام و کلیدی یاری IGTV ایجاد محتوا کنید، خوب تر می باشد در ویدئوهایتان دعوت به مبادرت را در حیث داشته باشید. مثلاً می‌توانید از مخاطبین‌تان بخواهید که برروی لینک‌های بیو اینستاگرام‌تان کلیک کنند. درصورتیکه می‌خواهید در بیو اینستاگرام‌تام یک‌سری لینک بیش تر کنید، خوب تر است از ابزار بهلینک به جهت آن به کارگیری کنید. زیرا اینستاگرام به خودیِ خود اجازۀ قرار دادن چندین پیوند در بیو را نمی‌دهد.

امروز، ما دو اطلاعیه تبارک اینستاگرام را به شما خوا‌هیم گفت

حل اختلال آپلود نشدن ویدیو در اینستاگرام – ترفند صد درصد تضمینی ... آی تی من جلال ترابی آی تی من ، جلال ترابی ؛ دیجیتال مارکتر علاقه مند به زمینه آی تی ، فناوری ... مثلا یه ویدیوی 22 مگی 2 ساعت (گاهی بیشتر) طول میکشه تا آپلود بشه رو igtv ... تمامی حقوق این وب سایت وابسته به کمپانی آوای یار هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. Creator Studio که برای رایانه ها ارائه شده می باشد به اعضا اذن می دهد که پست های IGTV خود را ساخته و برنامه ریزی کنند. چنانچه می خواهید اینکار را انجام دهید، ویدیو های IGTV شما در بین پست های شما در پروفایل تان زندگی خواهند کرد، ولی آیکن IGTV در گوشه سمت راست آنان خواهد بود. از سوی دیگر برای منتشر کردن این پست ها نیاز می باشد که ویدئوی خود را به قسمت های یک دقیقه ای برش بدهید و در یک سری اسلاید جداگانه به اشتراک بگذارید. همین مسئله هم وقت متعددی را از شما خواهد گرفت و هم سبب ساز می شود که بخش هایی از فیلم در اسلایدها تکرار شوند. از سوی دیگر به عامل همین که قابلیت به اشتراک گذاشتن اکثر از 10 اسلاید در اینستا وجود ندارد، شما فیلم های طولانی خیس از 10 دقیقه را نمی توانید اهمیت این نحوه منتشر کنید. بنابراین در چنین مواردی حساس قابلیت آی جی وی تی خیلی راحت و پشت سر نیز می توانید ویدئوهای طولانی خود را به اکران بگذارید. البته چنانچه ویدئوهای شما جنبه تبلیغاتی دارند و یا این که به شکل یک خبر یا تدریس کوتاه هستند، نمایش آن اساسی استعمال از پست ها خوبتر است. یکی از تفاوت های آی جی تی وی اینستاگرام، عمودی بودن فیلم هاست تا بیننده اضطراری نباشد گوشی را بچرخاند. لازم به ذکر است حذف کردن پیش‌­نمایش تاثیری بر روی ویدئوی حیاتی در IGTV ندارد. کاربر با ضربه زدن روی آن وارد IGTV شده و در آنجا سایت منبع ویدئو را تماشا می‌کند. در صورتی که بخواهیم ویدئو را به‌صورت افقی بارگذاری کنیم، بایستی بعدها ۱۳۵۰×۱۰۸۰ پیکسل را رعایت کنیم. IGTV اینستاگرام یکی از از تازه ترین قابلیت‌هایی می باشد که معرفی شده و همین ایام به دست آوردن و کارهایی زیادی از آن استعمال مینمایند تا مخاطبان بیش‌تری را دارای کسب‌وکارشان آشنا کنند. تولید محتوای بنیادی و در عاقبت رویش مخاطبان موضوعی می باشد که بایستی به صورت مداوم و همیشگی حفظ شود تا بتوانید در دراز مدت از همین قابلیت به بهترین عاقبت ممکن برسید. البته خوب تر میباشد بدانید اعضا عادی اینستاگرام تنها مجاز به آپلود ویدیوهای حداکثر ۱۰ دقیقه‌ای میباشند البته به جهت افراد دارای شهرت مانند سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها حداکثر زمانه ویدیو به یک ساعت هم می‌رسد. در واقع هرچه افراد بتوانند کلیدی خرید ویو igtv های خود را ارتقاء دهند، محتوای آنها بوسیله اشخاصی بیشتری چشم می شود، به اکسپلور می رود و به رویش پیج آن‌ها یاری زیادی می کند. ارتقا ویو آی جی تی وی می تواند باعث پیشرفت زود هنگام پیج شما هم بشود. حال اگر شما هم خواستار چنین موردی میباشید و می خواهید که ویو آی جی تی وی های خود را افزایش دهید، ادامه همین نوشته را دنبال کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن