دهلا ساکنان رشته در کراچی رسیدن به امریتسار

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 5:18:10 am گروه بازگشت به هند ا

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 5:18:10 am
گروه بازگشت به هند از طریق Wagah-عطاری مرز در شب جمعه است. (بازنمودی تصویر/فایل)

حدود 30 ساکنان از دهلا بودند که رشته در کراچی در پاکستان از ماه مارس با توجه به Covid-19 مستند بازگشت به هند از طریق Wagah-عطاری مرز در شب جمعه شد و در قرنطینه یک اردوگاه ارتش در امریتسار.

این گروه که شامل سه فرزند ادعا می کند که در حالی که ساکنان کشورهای دیگر که عبور از مرز همراه با آنها گرفته شد بازگشت به خانه خود کشورهای گجرات دولت نیست ترتیبات به بهانه این گروه است.

وسیم موسی یکی از اعضای گروه از دهلا در حال حاضر در Amristar Army camp گفت: هند اکسپرس "ما به هند بازگشت و پس از سرگردان بودن در کراچی به مدت چهار ماه. در مرز مسافران همکار از کشورهای دیگر سوار اتوبوس بموقع مرتب توسط خود دولت و رفتگان. اما مقامات در مرز به ما گفت که ما را مجبور به انتخاب بین پرداخت و رایگان قرنطینه تسهیلات در امریتسار چون گجرات دولت ساخته شده است که هر تنظیم به انتخاب ما. پس ما از پول ما را انتخاب رایگان قرنطینه مرکز."

این گروه در بازدید از کراچی در ماه مارس برای عروسی خانواده; داماد را تحسین کرد از دهلا و عروس از کراچی. "ما می خواهیم به بازگشت به خانه. ما بسیار سپاسگزار به ارتش برای آنها مراقبت خوب از ما در قرنطینه اردوگاه اما ما می خواهم به دانستن آنچه که ما باید انجام بعدی" گفت.

Panchmahal منطقه جمع آوری Amit Arora گفت که این تصمیم در راستای تسهیل سفر برای ساکنان رشته در کشورهای مختلف است که با دولت.

"ما دریافت نکرده اند هر گونه علامت از بازگشت گروه از امریتسار از دولت. ما می دانیم که آنها در قرنطینه در امریتسار. بیشتر تصمیم بر این گرفته می شود توسط دولت ایالتی" Arora گفت.

اصلی وزیر Ashwani کومار نیست پاسخ دادن به تماس ها و پیام های متنی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب