باید برای مقابله با هر بیمار به عنوان پتانسیل COVID مورد: Telangana DME

نوشته شده توسط Rahul V Pisharody | حیدرآباد | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 6:13:15 pm مدیر آموزش پزشک

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
نوشته شده توسط Rahul V Pisharody | حیدرآباد | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 6:13:15 pm
K Ramesh Reddy, director of medical education telangana, telangana coronavirus cases, telangana covid 19 cases, indian express مدیر آموزش پزشکی, Telangana, K رامش ردی. (عکس: توییتر/ K رامش Reddy)

از 1,592 موارد مثبت در Telangana در 18 مه دولت شمارش همانطور که از ژوئن 5 غرفه در 3,290. تعداد مرگ و میر با توجه به COVID-19 در Telangana می ایستد در 113 عنوان از ژوئن 5 با 100 رقم علامت داشتن نقض قبلی روز, جالب است توجه داشته باشید که 79 نفر از این مرگ و میر گزارش شده در طی 19 روز.

در حالی که 28 مرگ و میر گزارش شده در طول 60 روز بین 2 مارس و آوریل 30 بعد از 17 روز ممکن است بین 1 و مارس 17 شاهد شش مرگ و میر. این افزایش ناگهانی در میزان مرگ و میر مشاهده شده پس از مارس 18. آن را در اطراف همان زمان تعداد کل موارد مثبت بیش از حد شاهد ناگهانی سنبله.

با توجه به روزانه پزشکی بولتن صادر شده توسط دفتر مدیر بهداشت و رفاه خانواده آرامش از مستند پس از 16 ماه مه است که عمده دلیل این پرش در موارد و مرگ و میر. "مردم در حال سفر در سراسر کشور و برخی از آنها پس از اساسی اقدامات پیشگیرانه مانند پوشیدن یک ماسک حفظ امن فاصله فیزیکی و ازدحام بیش از حد. شده است وجود دارد افزایش در تعداد موارد پس از آرامش از مستند" آن را گفت. تعدادی از COVID تست های انجام شده در دولت باقی می ماند مناسب راز با حتی وزیر بهداشت حفظ که بیش از 30000 تست های انجام شده تا کنون.

در یک مکالمه تلفنی با indianexpress.com مدیر آموزش پزشکی, Telangana, K رامش ردی گفت: اکثریت كمربند در میان شهروندان ارشد و همچنین مسئولیت از خانواده ها برای حفاظت از سالمندان از گرفتن در معرض عفونت با ویروس. دولت در ضمن افزایش تعداد تخت با اکسیژن آماده سازی خود برای امکان افزایش موارد در روزهای آینده. توجه بیشتر و بیشتر پزشکان و
کادر پزشکی تست مثبت برای این بیماری DME گفت: هر بیمار به بیمارستان برای هر درمان باید به عنوان یک درمان ممکن است COVID مشکوک و همه به دلیل اقدامات احتیاطی باید گرفته شود. در اینجا گزیده ای.

ناگهانی سنبله در COVID تلفات شده است که در Telangana در آخرین روز 18. اکثریت آنها گفت: به شهروندان ارشد. چه دلیل ؟

به دلیل بیماریهای آنها بیشتر مستعد ابتلا به این ویروس و خواهد تسلیم حتی در صورت خفیف عفونت است. این دوره از عفونت در فرد سالم متفاوت است از یک بیمار فردی است. اگر بار ویروسی بسیار بالا در یک فرد سالم و سپس تاج دارای افکت های مختلف. نه تنها آن را بر ریه ها, اما همچنین عروق خونی و روده. پس از چند سخنرانی وجود دارد برای تاج. ما نمی دانیم که چه نوع از اثر آن باعث شده است در افراد مسن است. در حال حاضر مخوف ترین یکی مشکوک است که آن را مسدود جزئی عروق خونی در ریه ها و این اجازه خواهد داد که اکسیژن را حمل کند. بنابراین حتی در صورت وجود اکسیژن از ریه ها بیشتر حمل اکسیژن به بدن نمی خواهد رخ می دهد. که یکی از ویژگی های بد در حال حاضر.

آنچه باعث می شود آنها را بیشتر مستعد ابتلا به COVID?

هر کسی که بالاتر از سن 60 سال در معرض خطر است. سالمندان داشته باشد و یا بیماری دیگر در بدن است. ممکن است فشار خون بالا و دیابت و غیره. آن را نمی ممکن است جدی باشد. در مورد دیابت قند خون را تحت کنترل اما حتی اگر وجود دارد هر گونه عفونت خفیف قند خون غیرقابل کنترل خواهد بود. این یک پدیده طبیعی است. ما می بینیم که به طور معمول. بنابراین عادی فرد دیابتی تحت تاثیر قرار است توسط یک عفونت ادراری و سپس آن را می شود غیر قابل کنترل. این نوع از ویژگی های کمک خواهد کرد که این ویروس برای انتشار بیشتر در داخل بدن است. اگر فرد بالای 65 است و درود و سالم آن را نمی ممکن است به علت هر گونه آسیب است.

در چنین سناریو چه نوع از مراحل گرفته شده برای نجات جان افراد مسن که در حال آلوده شده توسط virus

بیش از 50 درصد از كمربند شهروندان ارشد هستند. ما شده اند زمان گفتن و دوباره که همه افراد باید محدود باقی می ماند به خانه های خود و نه در معرض ویروس. این بسیار مهم است. ما با توسل به اعضای خانواده است که رفتن به کار خود را جدا از شهروندان ارشد هستند زیرا
بسیار مستعد ابتلا به عفونت است. یک فرد جوان در خانواده ای که می رود به کار می تواند یک ناقل بدون علامت. در گروه سنی بالاتر آنها ممکن است مقاومت در برابر چند ارگان شکست. این مسئولیت خانواده برای حفاظت از سلامت خود و افراد مسن. اگر به درستی انجام شود وجود دارد خواهد بود یک کاهش قابل توجهی در مرگ و میر.

در حال حاضر که شما می گویند و افراد مسن در قبر خطر از دست دادن زندگی خود را دولت آماده است با به اندازه کافی تخت ICU و هواکش?

این SOP برای هر فرد آلوده خواهد بود. با توجه به دیگر بیماریهای همراه آنها خواهد بود با حضور به. اگر او دارای قلبی و کلیوی و یا هر مشکل دیگر آن حضور خواهد شد. هنگامی که او می شود آلوده است و نارسایی کلیه به طور ناگهانی خون سرم کراتینین سطح شلیک خواهد شد. در دوره عادی آن را نداشته اند آسیب رساندن به او. است که چرا این مردم باید حفظ. ما یک تعداد کافی از هواکش که در حال توزیع در سراسر بیمارستانهای دولتی برای مثال گاندی بیمارستان 230, Osmania بیمارستان عمومی دارای 85 ، عنوان بین المللی ادبیات ونتيلاتور مراقبت اجباری نیست در بسیاری از این موارد. در حال حاضر آنها می گویند هواکش لازم نیست در هر مورد. نکته اصلی این است که اکسیژن.

چگونه دولت آماده است برای مقابله با افزایش تعداد COVID موارد ؟

ما را ساخته اند استادانه درست شده ترتیبات برای تامین اکسیژن و آنها در حال حاضر در حال گسترش به مناطق ، در بیمارستان گاندی با ما 1500 تخت با اکسیژن. وجود 1000 اکسیژن تخت در TIMS 350 زن در شاه صفحه اصلی یدلایمخیرات بیمارستان 100 در قفسه سینه در بیمارستان. حتی در بیمارستان های منطقه ما هستند به طور گسترده تخمگذار خطوط اکسیژن. چرا که یکی از مهره های اصلی درمان در COVID موارد است. حتی اگر تعداد موارد شاخه های فردا در سطح منطقه و دایره سطوح نیز ما در حال ارائه اکسیژن تخت برای مراقبت از بیماران است. ایده اساسی این است که اکسیژن اشباع نباید سقوط به زیر 95 درصد است. که بسیار مهم است. اگر آن در زیر می آید و اکسیژن داده شده است به آرامی آنها را
بیرون آمدن از این بحران است.

با بیشتر و بیشتر پزشکان و کادر پزشکی در غیر COVID بیمارستان آزمایش مثبت برای coronavirus وجود دارد دغدغه در میان جامعه پزشکی است. آنچه شما باید انجام دهید می گویند در مورد آن ؟

ما شروع تب درمانگاه ها در تمام بیمارستان ها. ایده اساسی این است که اکثر COVID موارد در حال حاضر influenza-like-بیماری (ILI) علائم همراه با تب است. این موارد توصیه می شود برای جدا کردن درمانگاه به طوری که آنها نمی معاشرت با دیگر بیماران است. که در حال رفتن به گروه هدف است. اگر کسی علائم آنها به بستری جداسازی بخش و آزمون آنها است. این است که چگونه شما قرار است برای انتخاب موارد از جامعه است. ما در حال انجام آن در حال حاضر. هر کس است که با داشتن سوء ظن خود را در نمونه گرفته شده برای تست. نکته بعدی این است که این موارد آمده به تلفات پزشکی OPs pulmonology OPs و یا مراقبت های ويژه. در این زمینه کافی PPEs N95 ماسک در دسترس هستند برای مدت زمان طولانی. بنابراین در هر کجا که مورد نیاز ما می خواهیم همه را به آزادانه از آنها استفاده و مراقبت از کارکنان از جمله کلاس 4 کارکنان وجود دارد. هیچ کس نباید آلوده. همه افراد باید با وسواس به دنبال دستورالعمل.

یک بیمار به قلب و عروق و یا ارتوپدی بخش ممکن است علائم نشان می دهد اما می تواند بدون علامت باشد. برخی از پزشکان آلوده هستند در این بخش است.

دیدن همه باید پوشیدن یک N95 ماسک و عرضه شده است و آن را به همه کارکنان. این MOHFW داده است تمام دستورالعمل های لازم. اگر شما به پوشیدن یک N95, شما نمی خواهد در معرض خطر عفونت است. ما می خواهیم همه در OP بخش به پوشیدن چهره سپر بیش از حد. این ویروس وجود دارد در جامعه هستند و این تنها اقدامات ما می تواند. و درمان هر بیمار به عنوان یک پتانسیل COVID مشکوک. اصرار بیمار با پوشیدن ماسک. ماسک ساخته شده اجباری برای همه نه فقط یک دکتر. مقدار کافی از دست sanitisers در دسترس هستند. از آنها بخواهید (بیماران) برای تمیز کردن دست های خود را قبل از ورود به داخل. اگر تمام اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته و ما می تواند به کاهش عفونت در سطح معنی داری.

آیا شما گفت همه بیماران از ورود به بیمارستان برای مراقبت های پزشکی در نظر گرفته شود به عنوان یک پتانسیل COVID مثبت ؟

ما باید در نظر همه (همه بیماران) به مورد مشکوک به کروناویروس و تمام اقدامات پیشگیرانه. او باید پوشیدن یک ماسک و پاک دست با sanitisers. امدادگران مجبور به پوشیدن یک ماسک و دستکش. ما باید با توجه کافی ماسک و PPE کیت به هر بیمارستان در سراسر دولت است. این اقدامات باید به دنبال
موشکافانه. اگر با وجود این که برخی از ویروس است که یک مسئله متفاوت است. ما باید این را بسیار جدی و پیگیری بسیار موثر است. من فکر می کنم کارکنان بیمارستان و بیماران دیگر را نیز محافظت می شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن