Multani ناپدید شدن مورد 1991: اخراج پلیس لزبین اغوا ما به عزل برابر سابق DGP Saini می گویند دو بازنشسته پلیس

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 3:21:00 pm پرونده Saini ثبت شده در

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 3:21:00 pm
پرونده Saini ثبت شده در Matour ایستگاه پلیس در شکایت از Eric برادر Palwinder سینگ Multani.(فایل)

دو بازنشسته بازرسان از Chandigarh پلیس که با همکاری متهم در 29 سال از ربوده شدن مورد ادعا کرده اند که یک اخراجی پلیس است که یک نخست شاهد در مورد "اغوا" آنها را به دادن یک بیانیه علیه سابق پنجاب DGP Sumedh سینگ Saini در دستور بهارات Inder Singh, چهل, یک, سیاسی, مشاور وزیر سروان Amarinder سینگ.

پنجاب پلیس در مورد ثبت نام در محلی است Mataur ایستگاه پلیس در مارس 6, رزرو کرده بود Saini و دیگران در ارتباط با ناپدید شدن Eric سینگ Multani بود که پس از آن تاریخ و مهندس با Chandigarh صنعتی و گردشگری شرکت در سال 1991. Multani, پسر بازنشسته افسر افسر IAS DS Multani شده بود برداشت تا در ارتباط با حمله تروریستی در Saini سپس Chandigarh SSP. Multani همچنان باقی می ماند از دست رفته و خانواده اش گمان او حذف شد.

در شکایت ارائه شده به Pubjab DGP Dinkar گوپتا بازنشسته بازرسان Anokh سینگ و جاگیر سینگ ادعا کرده اند که آنها را اغوا به دادن یک بیانیه علیه Saini با رد پنجاب رسمی پلیس Gurmeet سینگ انگشت کوچک در دستور چهل برای "انتقام گیری" از Saini که رزرو کرده بود زمانی که او از رفتن هوشیاری اداره در گذشته است.

انگشت کوچک یک شاهد کلیدی در مورد. مصاحبه های خود را به یک کانال خبری در سال 2015 را در ارتباط با اتهام شکنجه Multani در دست Saini اشاره شد توسط پلیس در حالی که ثبت نام در این مورد.

در این شکایت با متصل صوتی ضبط شده از خود ادعا گفتگو با انگشت کوچک خود را در خانه رعیتی در ژوئن 3 و 9 ژوئن دو بازنشسته پلیس گفته است که به عنوان در هر انگشت کوچک: "چهل است مغایر با Saini و مصمم است به دستگیری او در یک مورد و یا دیگر است."

بخوانید| Punjab سابق DGP می شود به قید وثیقه در 29 ساله مورد گفت: برای پیوستن به بررسی

آنها بیشتر از ادعایی است که انگشت کوچک به آنها گفت که "از آنجایی که ما نه اهداف ما باید به اظهارات برابر Saini به دلیل انتقام گرفته شده از او تنها و ما فقط ساخته شده سپر بلا....پس ما اهداف ما باید دست در دست با چهل و فرزندان ما داوطلب خدمت سربازی به عنوان زیر بازرسان."

بازنشسته بازرسان همچنین ادعا شده که انگشت کوچک مطمئن باشید که او ترتیب جلسه خود را با چهل هر زمان که آنها می خواستند برای "نهایی خط عمل".

Anokh سینگ و جاگیر سینگ همچنین ادعا شده که انگشت کوچک به آنها گفت که "بازنشسته SSPs مشخصات surjeet Singh Grewal و شیو کومار بودند اقدام علیه مشابه کینه شیوه است."

با اشاره به ضبط صدا متصل شده و با شکایت آنها ادعا "این تصور که انگشت کوچک داد که او هدایت و سازماندهی enitre بررسی به نمایندگی از چهل."

"او (انگشت کوچک) بارها و بارها می گوید که او می تواند تماس SP Harmandeep سینگ هانس هر زمان که ما می خواهیم برای یک جلسه در پیشبرد خط پیشنهاد شده توسط انگشت کوچک و SP را انجام دهد همانطور که گفت:" Anokh و جاگیر گفت: در یک شکایت کتبی در حالی که با مراجعه به ضبط صدا.

آن را "کینه و malafide تحقیقات" و "نه بر اساس هر گونه حقایق یا قانون اما در هوی و هوس و خیالات سیاسی کارشناسی ارشد که خود را نمره به حل و فصل" سابق-UT پلیس پنجاب درخواست DGP به "اصلاح ناخالص بی عدالتی و illegalities که متعهد شده اند به غیر از مصرف لازم اقدام قانونی علیه های مختلف defaulters."

هنگامی که تماس چهل گفت: "من نمی دانم هر چیزی در مورد این. من نمی دانم انگشت کوچک. من نمی دانم که انگشت کوچک است."

انگشت کوچک نامیده می شوند اتهامات به عنوان مسخره است. "این است که (بودن ادعا) به این دلیل که پرونده آنها ثبت شده است در بیانیه من," او گفت:.

انگشت کوچک گفت: یکی از دو پلیس تا به حال زمین مجاور مزرعه اش در Landran. "اصلی na ona nu sadya na bulaya (من آنها را در محل)" سید انگشت کوچک و افزود که آنها به او آمد و تهدید: "من پس از من شاکی. من به یک مورد ثبت شده علیه آنها".

در مورد ضبط صدا و ادعا اظهارات در آن شخص گفت: آنها ممکن است تا به حال یک دستگاه ضبط "در جیب". او همچنین گفت که "برش" در ضبط صدا می باشد. "من تا به حال همچنین از آنها خواست که مرده بدن [از Multani] پرتاب شد," انگشت کوچک گفت.

در مورد خواسته خود ادعا مرجع به چهل در ضبط صدا انگشت کوچک گفت: "من هر کسی. Apni marji naal نوار kar تخمگذار ب kise دی اجازه ni koyee (آنها ثبت شده بدون اجازه. است که صدای من در ضبط."

در مورد Matour ایستگاه پلیس ثبت شده بود در شکایت از Eric برادر Palwinder سینگ Multani. جدا از Saini, شش تن دیگر از افسران پلیس که به خدمت در صفوف DSP و Sub-بازرس که در آن زمان یک فرد ناشناس نیز رزرو در مورد ثبت نام در بخش 364 (آدم ربایی و یا ربودن در سفارش به قتل), 201 (باعث ناپدید شدن مدارک و شواهد از جرم و یا دادن اطلاعات نادرست به صفحه نمایش مجرم), 344 (غیر قانونی حبس برای ده یا بیشتر در روز) 330 (به طور داوطلبانه باعث صدمه دیده است برای گرفتن اقرار و یا وادار به بازگرداندن اموال) 219 (بنده قضایی اقدام به فساد ساخت گزارش و.... بر خلاف قانون) و 120B (جنایی توطئه) IPC.

تشریح عنوان "قبل از بلوغ" یک دادگاه محلی جمعه اخراج موقت به قید وثیقه اعطا شده به Saini که او امن در انتظار اتهام قتل در حال اضافه به شاه در برابر او در Matour ایستگاه پلیس. دادگاه نیز اعطا کمک به سابق DGP کارگردانی پلیس به او سه بعد توجه کنید قبل از اضافه کردن به قتل و یا دیگر اتهامات جنایی در شاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن