گجرات: دو روز پس از مصرف 'مسموم' toddy, پنجم, فرد می میرد در تلجا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 6:31:20 pm طبق تحقیقات اولیه ت

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 6:31:20 pm
chhota udepur, toddy, chhota udepur toddy deaths طبق تحقیقات اولیه توسط پلیس toddy مسموم شد با توجه به آفت کش ها و اسپری بر روی درخت نگه داشتن زنبور عسل دور. (بازنمودی)

یکی از بستگان این خانواده چهار که پس از مصرف toddy (شراب خرما) در Sinhada روستا در کونت taluka از تلجا منطقه تسلیم در حالی که تحت درمان در روز پنج شنبه صبح. تمام پنج منتقل شد به یک بیمارستان خصوصی در روز سه شنبه پس از مصرف آنها از آفت کش ها رنگ و لعاب toddy یک نوشیدنی تخمیر تولید شده از شیره درخت نخل و مصرف آن شایع است در میان روستاییان.

چهار نفر از اعضای خانواده — Devisinh Rathwa (45) همسرش Derdhi (40) و فرزندان Manish (20) و سورش (17) — درگذشت جمعه در حالی که خود را نسبت Shanti Rathwa (50) که آمده بود برای بازدید از خانواده از Rumadiya ایجاد کرد که در یک وضعیت بحرانی و تحت درمان است. او گفت: به مصرف toddy در یک مقدار کوچکتر.

طبق تحقیقات اولیه توسط پلیس toddy مسموم شد با توجه به آفت کش ها و اسپری بر روی درخت نگه داشتن زنبور عسل دور. خانواده اسپری آفت کش ها بر روی درخت برای دفع زنبور عسل به عنوان یک کندو بود. پس از آن آنها تا به حال نیز گره خورده است مرسوم گلدان به درخت برای استخراج شیره از گل بیخ و بن. اما آن را تا به حال بارید و آفت کش ها ممکن است شسته و بدست مخلوط شده با شیره های جمع آوری شده در گلدان. یک مورد از مرگ تصادفی به ثبت رسیده در Panvad ایستگاه پلیس.

"با توجه به مقدماتی کالبد شکافی گزارش خانواده فوت ناشی از مسمومیت. ما همچنین با ارسال یک نمونه برای toddy FSL (Forensic Science Laboratory) تست نتایج آن در حال انتظار. هیچ بازی ناپاک مشکوک اما ما هنوز در حال بررسی در تمام جهات ممکن است" گفت: بررسی افسر H N Gadhvi.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن