دلوت اداره پلیس بررسی استفاده از نیروی حادثه

این دلوت اداره پلیس در حال بررسی بازداشت افسران ساخته شده در غرب دلوت در صبح روز شنبه است که پس از گردش به طو

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

این دلوت اداره پلیس در حال بررسی بازداشت افسران ساخته شده در غرب دلوت در صبح روز شنبه است که پس از گردش به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی.

با توجه به انتشار از وزارت یعقوب مارتین Schoers, 21, شناخته شده به عنوان مسافر در یک ماشین متوقف شد و در ساعت 10:33 صبح شنبه در 4600 بلوک غرب Grand Avenue. Schoers در نقض آزادی مشروط حکم جنایت در اختیار داشتن یک خمرهای شکل تفنگ ساچمهای و جنایت فرار افسران پلیس در یک موتور وسیله نقلیه و تخطی از قانون داخلی حمله. افسران نیز ادعا می کنند به تازگی مطلع شده است که Schoers صاحب یک تفنگ دستی. پس از او گرفته شده بود به زندان و پزشکی پاک Schoers تسلیم شد به St. Louis County زندان در حکم برجسته و ذکر شده برای مانع روند قانونی.

در دو و نیم دقیقه ارسال شده به Facebook توسط راننده, Amanda Marie Lex, Schoers دیده می شود سامانه در سراسر صندلی های جلو خودرو و فریاد می زدند که تلاش ماموران برای دستگیری او و افسران دست دیده می شود و اطراف سر و گردن.

"ما در حال حاضر در حال انجام استفاده از نیروی مروری بر سیاست و تاکتیک و آموزش است که شامل تجزیه و تحلیل بدن فرسوده و خودرو دوربین فیلم و بررسی گزارش پلیس" DPD سخنگوی اینگرید Hornibrook گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب