اگر دولت نمی دم نقد ضعیف خواهد بود نابود طبقه متوسط را فقیر: Rahul

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 10:52:13 pm کنگره رهبر شده است درخواست از دول

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 10:52:13 pm
کنگره رهبر شده است درخواست از دولت برای ارائه پول نقد در دست مردم و به صنایع کوچک به آنها را قادر به راه اندازی مجدد اقتصاد است.

با هند تلاش برای جلوگیری از هزینه های اقتصادی از COVID-19 pandemic, کنگره رهبر راهول گاندی هشدار داد در روز شنبه که اگر دولت نمی دم پول نقد به اقتصاد "فقیر شود نابود خواهد شد طبقه متوسط جدید خواهد بود فقیر و دوست صمیمی گذاران را به خود کشور".

او به استناد یک گزارش خبری در مورد وضعیت retrenched کارگران از یک شرکت خصوصی که در خیره شد در یک نبرد طولانی در پیش است.

گاندی خواسته است تا دولت به ارائه 10 ، 000 تومان پول نقد در دست هر خانواده فقیر بلافاصله و ارائه آنها را با 7,500 تومان هر ماه برای شش ماه آینده برای آنها برای زنده ماندن اثر مستند.

او نیز نامیده می شود به صورت یک بسته محرک مالی برای صنايع کوچک و متوسط.

"اگر دولت هند نمی کند تزریق پول نقد برای شروع اقتصاد در حال حاضر: فقیر شود نابود خواهد شد. طبقه متوسط جدید تبدیل خواهد شد ضعیف است. دوست صمیمی گذاران را به خود کل کشور" گاندی " در توییتر در روز شنبه.

کنگره رهبر شده است درخواست از دولت برای ارائه پول نقد در دست مردم و به صنایع کوچک به آنها را قادر به راه اندازی مجدد اقتصاد است که دچار یک شکست به coronavirus ناشی مستند.

دولت نیز برگزار شد به انتشار کامل اطلاعات از شاخص تولید صنعتی (IIP) برای مارس گفت آن است که مناسب برای مقایسه IIP داده ها با ماه قبل با توجه به COVID-19 مستند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن