حریق در بلعد کارخانه واحد در حومه ویساکاپاتنام

نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 12:42:18 am این حاد

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 12:42:18 am
Visakhapatnam fire, Visakhapatnam factory fire, Visakha Solvent, Jawaharlal Nehru Pharma City Parwada, Visakhapatnam news, indian express این حادثه گزارش شد در Visakha حلال در جواهر لعل نهرو داروسازی شهر. (اکسپرس)

یک آتش سوزی بزرگ را فرا گرفته حلال واحد تولیدی در Parwada در حومه ویساکاپاتنام دوشنبه. در حالی که برخی از کارگران مجروح شده اند وجود دارد هیچ گزارشی از مرگ و میر تا کنون. در زمان پر کردن از این گزارش تلاش شد به douse فروغ.

این حادثه گزارش شد در Visakha حلال در جواهر لعل نهرو داروسازی شهر. با توجه به درآمد مقامات بخش قبل از فروغ وجود یک انفجار بود که لرزاند پنجره های ساختمان های مجاور.

یک Qglaser یک رهبر اتحادیه کارگران ادعا کرد اولین انفجار شنیده میشد تا 2 کیلومتر دور وجود دارد چندین انفجار کوچک پس از آن. او گفت: چند کارگر زخمی شدند.

وجود دارد حدود 80 واحد در داروسازی شهر. آتش آنقدر بزرگ است که مقامات نگران گسترش آن می تواند به همسایه کارخانجات.

درآمد افسر بخشی P Kishore گفت: شش نفر به بیمارستان منتقل شده است که یکی سوانح سوختگی است. "این است که تقریبا یک ساعت در حال حاضر که آتش در حال سوختن است. تا آنجا که ما می دانیم وجود دارد هیچ تلفات," او گفت:.

نور باران است کمک به آتش و خدمات اضطراری کنترل فروغ.

این دومین حادثه در این منطقه در روزهای اخیر. در 30 ژوئن دو نفر کشته و پنج مجروح شدند پس از یک Benzimidazole نشت گاز در یک دارویی تولید داخل شرکت داروسازی شهر.

پیش از این در مارس 7, استایرن نشت بخار از LG پلیمرها به کشته شدن حداقل 12 نفر و تحت تاثیر قرار بیش از 300 نفر در ویساکاپاتنام.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب