تغذیه: اهمیت رنگارنگ رژیم غذایی

این هفته شروع کردم به نوشتن در مورد رنگ. چگونه رنگ های متنوع از گل جذب حشرات به مواد غذایی خود را از منابع. چگ

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

این هفته شروع کردم به نوشتن در مورد رنگ. چگونه رنگ های متنوع از گل جذب حشرات به مواد غذایی خود را از منابع. چگونه رنگ های متنوع در یک باغ تشویق زنبورها و پروانه ها و دیگر پرواز اشکالات را به لقاح گرده به گیاهان است. و چگونه این آرایه بزرگ از رنگدانه ها در غذا خوردن ما ارائه بسیاری از مزایای به سلامت جسمی ما. آن را برای کسانی که مزایای که کارشناسان تغذیه به ما بگویید که به "خوردن یک رنگین کمان" از رنگ بر ما صفحات.

هر یک از رنگدانه های طبیعی است که tantalizes ما را با قرمز و سبز و نارنجی و زرد و بنفش و یا آبی است که توانایی تزریق سلول های ما با بی شمار از آنتی اکسیدان ها می گویند تغذیه دانشمندان است. این مواد در محافظت گیاهان از تنش تحمل آنها در طبیعت و ما می تواند محافظت و همچنین.

کلروفیل به عنوان مثال توسط این رنگدانه است که به گیاهان سبز رنگ خود را. این تله نور خورشید که گیاهان نیاز به انرژی است. دیگر روغنها به نام کاروتنوئیدها حفاظت از گیاهان از نور خورشید بیش از حد. این مواد شامل لیکوپن و بتا-کاروتن و قرمز و نارنجی و زرد رنگ به میوه ها و سبزیجات است. دانشمندان می گویند کاروتنوئیدها هستند ماهرانه جاذب رادیکال های آزاد. به طوری که آنها کمک به جلوگیری از آسیب به سلول های ... در گیاهان و همچنین انسان که خوردن این گیاهان است.

بنابراین تنوع رنگی میوه ها و سبزیجات ارائه بدن ما با یک آرایه گسترده ای از بهداشت-افزایش مزایای. حتی سیاه و سفید, قهوه ای و قرمز رنگدانه در لوبیا کمک مزایای منحصر به فرد برای کسانی که لذت بردن از این مواد غذایی سالم منبع.

این چیزی است که من را به نوشتن در مورد. اما ذهن من نگه داشته از دیدن چگونه این موضوع مربوط به خانواده ما از شهروندان در این دیگ ذوب تماس با ما ایالات متحده است. هر یک از ما دارای یک داستان منحصر به فرد برای گفتن در عین حال من اعتقاد دارم که آن را ترکیبی از هر یک از ما سهم است که به تقویت سلامت کشور ما است.

برخی از مواد غذایی مهم نیست که چه رنگ آن, است, است برای ما. من احتمالا نمی خواهد همان مزایای بهداشت با غرقه شدن در یک کیسه رنگارنگ آب نبات به عنوان من می خواهم از یک کاسه قرمز توت فرنگی و زغال اخته. که در آن بصیرت می آید.

برخی از بیماران من به من بگویید که آنها گفته شده است به خوبی معنی مشاوران به خوردن هر چیزی سفید است. من مخالفم. در حالی که بسیاری از کمتر-سالم مواد غذایی هستند این رنگ نیز وجود دارد که بسیار مغذی مانند گل کلم و سیر و ماهی, شیر, لوبیا سفید, سفیده تخم مرغ و ماست.

همان درست است برای ما انسان ها است. رنگ فقط یکی از ویژگی های ما دارای. آن نه بگویید ما کل داستان.

باربارا کوین یک متخصص تغذیه متخصص تغذیه وابسته به بیمارستان جامعه از شبه جزیره مونتری. ایمیل خود را در به barbara@quinnessentialnutrition.com.

---

©2020 مونتری کانتی هرالد

بازدید از مونتری کانتی هرالد در www.montereyherald.com

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب