قایق بادی کار می کند فقط زیر این موقعیت ها

در محیط بیرون، شما اولین بشکه قابل تخریب بازی رو پیدا میکنید که میتوانید با ضربه زدن به وسیله چاقو آن را بشکن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در محیط بیرون، شما اولین بشکه قابل تخریب بازی رو پیدا میکنید که میتوانید با ضربه زدن به وسیله چاقو آن را بشکنید. قایق بادی مخصوص ماهیگیری در تالاب و سد مخصوص رودخانه و دریا دارای طناب نجات اضطراری با ضخامت بالا , ساک برزنتی بزرگ برای حمل وسایل قایق بادی بست وی , کف آلومینیومی ضخیم برای راحتی و ایمنی بیشتر , تیکه های کف فایبر گلاس , جای پارو محکم از جنس فایبر گلاس به صورت چرخان تا 90 درجه , صندلی چوبی و آلومینیومی برای نشستن در قایق , ساک لوازم و وسایل ماهیگیری از جنس برزنتی , پمپ باد برقی پر توان مخصوص قایق , پمپ باد دستی دو کاره برای سفت کردن بدنه قایق , گارد پلاستیکی به صورت نواری در دور تا دور قایق برای جلوگیری از صدمه دیدن در هنگام برخورد با صخره ها و اطراف , چسب اصلی تعمیر بدنه قایق بادی , دستگیره پرس شده در دو طرف قایق برای جا به جایی بهتر , دستگیره های پرس شده برای نگه داشتن افراد در زمان وقوع موج و تلاتم آب , دو قسمت موشکی شکل در انتهای قایق که بسیار سخت و محکم است و مقاوم در برابر ضربه , دو عدد پاروی آلومینیومی ضخیم , حلقه های آهنی برای کشیدن قایق در آب , دریچه های مجزا از هم برای باد کردن بدنه قایق , دریچه ها و قسمت های باد شونده به صورت جداگانه برای امنیت بیشتر قایق در هنگام سوراخ شده و یا پاره شدن که در این حالت فقط باد قسمت آسیب دیده کم میشود و دیگر قسمت های قایق بر روی آب میماند , داشتن کیت نصب موتور به صورت پرس شده در انتهای قایق با تحمل وزن بالا , تولید شده شرکت بست وی آمریکا به صورت اصلی و اورجینال شرکتی , گارانتی و خدمات پس از فروش قایق های حرفه ای , طرح ها و رنگ های مختلف و طول عمر بالا با قیمت پایین میباشد .

مهم ترین مزیت آن جلوگیری از سرخوردن افراد در این فضا بوده است که در نتیجه ایمنی آن ها را ایجاد می کند. غیر قابل نفوذ بودن نسبت به آب و رطوبت مزیتی خاص است که در این محصول حرفه ای ایجاد شده است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول منحصر به فرد برای استفاده در تایم طولانی ساخته شده است و از طراحی ویژه و کاربردی برخورداراست. توصیه میکنیم در فصل بهار و تابستان به روستای مارکده سفر کنید تا بتوانید از تمامی تفریحات این منطقه به ویژه رفتینگ نهایت استفاده را کنید و به تجربهای متفاوت از سایر سفرهایتان دست یابید. ویژگی های مهم قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس شامل کیفیت بالا و انعطاف پذیری عالی , مناسب برای سد ها , تالاب ها , رود خانه ها , دریا ها , تفریحات آبی و کمپینگ , ماهیگیری , ساک حمل اورجینال برای جا به جایی راحت , اشغال کردن فضای کم در صندوق ماشین هنگام مسافرت , مناسب برای سه نفر با تحمل وزن 320 کیلو گرم , دو عدد پارو پلاستیکی ضخیم که دسته های پارو قابلیت جدا شدن را به وسیله بست پلاستیکی پیچی دارد , دو عدد جای چوب لنسر که از پلاستیک فشرده درجه یک بر روی بدنه پرس شده , قابلیت نصب کیت و موتور برقی و بنزینی تا 2 اسب بخار , پمپ دستی اصلی شرکتی , دو عدد جای پاروی که بر روی بدنه پرس شده , برچسب تعمیرات مقطعی , دارنده نشان CE اروپا , دو عدد دریچه پیچی رو بدنه و یک دریچه پستونکی در کف قایق بادی چلنجر 3 نفره برای باد شدن . Po st h as  be᠎en creat ed  by G SA Content ​Gene᠎rator DEMO!

جنس بدنه قایق بادی چلنجر 3 نفره از پی وی سی سه لایه درجه یک و نخ های ابریشمی به صورت تار و پود تشکیل شده که مقاومت آن را دو چندان میکند . کف مورد استفاده در این قایق بادی از چهار قسمت تشکیل شده است : سه قسمت اصلی که نفرات روی آن تردد میکنند از جنس آلومینیوم و قسمت جلویی که برای گذاشتن توشه سفر است از جنس فایبرگلاس می باشد.این قسمت ها بصورت کشویی به هم متصل می شوند و توسط دو عدد گیره آلومینیومی بسیار محکم از دو طرف جانبی به هم قفل می شوند. قایق های بادی چلنجر در ظرفیت های یک تا سه نفره تولید می شوند. به دلیل داشتن قابلیت های فراوان محصول برای جایگزین شدن به جای قایق های دیگر نیز مناسب بوده است و موقعیت مشابه با زمان استفاده از آن ها را ایجاد می سازد. قابلیت نصب موتور برقی و شارژی را دارد و یک محصول خوب برای تفریح به شمار میرود. محصول مورد نظر دارای پاروی کم وزنی باشد تا بتوان از آن به سادگی استفاده نمود.

کف این محصول بادی بوده و بدنه آن دارای 4 عدد دریچه باد به صورت جداگانه است تا همه قسمت های قایق جدا باد شود و در صورت صدمه دیدن یک قسمت دیگر قسمت های قایق بر روی آب می ماند و خطری سرنشین های قایق را تعدید نمی کند . جنس بدنه از پی وی سی دولایه از نخ های ابریشمی به صورت تار و پود ساخته شده .این قایق دارای کیف لوازم ماهیگیری , بر چسب تعمیرات قایق بادی به صورت مقطعی , پمپ باد دستی , طناب نجات , دو عدد پارو , محل نصب پارو و کلیه لوازم قایق بادی میباشد . قایق بادی سی هاوک 2 نفره تولید کمپانی اینتکس یک قایق بادی دو نفره که برای استفاده در آب های آرام بسیار مناسب و قابل اطمینان است . دو عدد گیره مخصوص پارو برای نگه داشتن پارو بر روی بدنه قایق , دو عدد جای چوب لنسر , دو عدد گیره مخصوص پارو برای نگه داشتن پارو بر روی بدنه قایق , حلقه نگدارنده طناب که از پلاستیک فشرده نرم تشکیل شده که انعطاف پذیر و مقاوم است , کف بادی با تحمل وزن 320 کیلو گرم در قسمت کف قایق , جای کیت نصب موتور در انتهای قایق برای نصب موتور بنزینی و برقی با مارک های مختلف و دو عدد دستگیره در جلو و انتهای قایق برای جا به جایی و حمل و نقل آسان مشخصات این محصول می باشد . Th is data has been writt᠎en by GSA Content G en er at᠎or D emov ersion᠎.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن