قطع برق: BJP رهبران gherao بهترین مدیر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 2:53:47 am چگونه می توانید بهترین ترسان

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 2:53:47 am
Mangal Prabhat Lodha, Surendra Kumar Bagde, best, best power supply, best notices on disconnection of power supply, best power supply unpaid bills, indian express news چگونه می توانید بهترین ترساندن مردم که در حال تلاش برای واکشی یک زندگی؟" منگل Prabhat Lodha, گفت:, و اضافه کرد که آنها را به حرکت در دادگاه در برابر بهترین. (فایل)

یک هیئت از BJP رهبران به رهبری MLA و شهر بمبئی رئیس منگل Prabhat Lodha, gheraoed مدیر کل (GM) از Brihanmumbai برق و حمل و نقل (بهترین) انجام در حالی که خواستار آن است که اعلامیه در قطع برق صادر شده به بسیاری از مصرف کنندگان در شهرستان ها خارج شود.

این هیئت از حدود 30 نفر رفته بود به دیدار دکتر Surendra کومار Bagde حدود 4 ساعت پس از دریافت شکایت که بهترین شده است ارسال نامه به مصرف کنندگان گفت که آنها به زودی خواهد بود در خدمت اعلامیه قطع اگر آنها نمی پرداخت صورتحساب. این گروه خواستار آن است که جنرال موتورز به آنها در نوشتن است که قدرت تامین نمی خواهد قطع شود. اما Bagde به نام امنیت در داخل اتاق خود هنگامی که معترضان حاضر به او اجازه ترک.

"بهترین مصرف کنندگان فرستاده شده اند اعلامیه گفت که بیشتر متوجه آن می گویند که قدرت خود را عرضه خواهد بود قطع آماده هستند و که آنها باید پرداخت صورتحساب خود را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. چگونه می توانید بهترین ترساندن مردم که در حال تلاش برای واکشی یک زندگی؟" Lodha, گفت:, و اضافه کرد که آنها را به حرکت در دادگاه در برابر بهترین.

رهبر ارشد بی جی پی و بهترین عضو کمیته Sunil Ghanacharya بود که بخشی از این هیئت گفت: "ما به سادگی می خواستم یک پاسخ روشن از مدیر کل که او را به اطمینان حاصل شود که هیچ خطوط برق قطع شده تا Covid-19 همه گیر است اما او حاضر به دادن هر گونه تضمین."

بهترین مانند دیگر برق فرستاده بود را برآورد صورتحساب در طول مستند دوره – مارس تا ماه مه. در ماه ژوئن آن را ارسال صورتحساب پس از فیزیکی واقعی خواندن متر و در نتیجه تشدید صورتحساب. مصرف کنندگان داده شده است گزینه ای را برای پرداخت این صورتحساب در سه اقساط.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن