نشت گاز: SC مجوز LG پلیمرها برای دسترسی به آن Vizag گیاه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | به روز شده: مه 26, 2020 4:50:25 pm یک پلیس اعتصاب قرار داده شده

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | به روز شده: مه 26, 2020 4:50:25 pm
lg polymers, supreme court on vizag gas leak, vizag gas leak, vishakhapatnnam gas leak incident, styrene gas یک پلیس اعتصاب قرار داده شده است تا در خارج از LG پلیمرها کارخانه و دروازه قفل شده توسط پلیس در روز سه شنبه پس از بالا دستور دادگاه برای به دست گرفتن محل. (PTI)

دیوان عالی کشور روز سه شنبه اجازه LG پلیمرها هند با مسئولیت محدود به دسترسی محدود به آن مهر و موم شده گیاه در ویساکاپاتنام در آندرا پرادش و پرسید: این شرکت به ارائه یک لیست از پرسنل خواهد بود که اجازه دسترسی به آن محل.

شیمیایی کارخانه مهر و موم شده بود پس دستور آندرا پرادش دادگاه عالی در نظر گرفتن cognisance از استایرن نشت در مارس 7 که در آن 12 نفر کشته و 500 تن دیگر زخمی شدند.

ظاهر می شود برای LG پلیمر ارشد مشاوره Mukul Rohatgi گفت: سه قاضی نیمکت که آنها تا به حال با نزدیک شدن دادگاه در مقابل منظور از ملی سبز, دادگاه (NGT) کارگردانی LG پلیمرها به سپرده Rs 50 کرور با آن به عنوان جریمه و آب بندی از محل کارخانه توسط دادگاه عالی.

بالا دادگاه حاضر به ماندن در دستور HC و اظهار داشت که از همه بیشتر بحث می شود شنیده می شود در دادگاه عالی یا NGT. Rohatgi اظهار داشت که مهر و موم گیاه باعث مشکلات بیشتر و به دنبال دسترسی برای برخی از پرسنل به محل.

نیمکت مشاهده شده است که برخی از مسائلی بود که مورد بررسی قرار توسط دادگاه عالی است و آن را ضبط مشاهدات و ارسال آن به HC. Rohatgi ارسال شده است که مدیران این شرکت بود نه فرار و به دنبال دسترسی اضطراری به محل.

نیمکت ذکر شده است این موضوع برای جلسه بعدی در تاریخ 8 ژوئن.

یک پلیس اعتصاب قرار داده شده است تا در خارج از LG پلیمرها کارخانه و دروازه قفل شده توسط پلیس در روز سه شنبه پس از بالا دستور دادگاه برای به دست گرفتن محل.

"ما قفل دروازه ها را به هر HC سفارشات. هیچ کس مجاز است در داخل ساختمان و محوطه. ما نگه داشته اند ثبت نام که در آن ما ثبت ورود و خروج اعضای این کمیته که در حال بررسی حادثه" ویساکاپاتنام کمیسر پلیس R K مینا گفت: هند اکسپرس.

دادگاه عالی دستور داده بود دولت به "تصرف محل LG پلیمر" در ویساکاپاتنام و اجازه نمی دهد مدیران این شرکت به ترک کشور بدون آن اجازه. دادگاه همچنین از دولت خواسته برای پاسخ به همین دلیل این شرکت اجازه داده شد برای تغییر استایرن گاز به کره جنوبی بدون اجازه دادگاه هنگامی که یک کاوشگر بود در انتظار و چه کسی مسئول آن است.

"ما بیشتر مستقیم که هیچ یک از دارایی منقول یا غیر منقول و وسایل و ماشین آلات و مسابقات باید اجازه منتقل می شود بدون ترک دادگاه" منظور گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب