لالیگا به راه اندازی مجدد با سویل دربی در ژوئن 11

بارسلونا را recommence پیشنهاد خود را برای دفاع از اسپانیایی عنوان در شنبه ژوئن 13 دور به رئال مایورکا پس از

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

بارسلونا را recommence پیشنهاد خود را برای دفاع از اسپانیایی عنوان در شنبه ژوئن 13 دور به رئال مایورکا پس از سه ماه توقف با توجه به COVID-19 همه گیر در حالی که رئال مادرید میزبان ایبر در ژوئن 14, سازمان لیگ اعلام کرد در روز یکشنبه.

فصل پشت پا زدن به عمل محلی دربی بین سویا و رئال بتیس در ژوئن 11, وجود خواهد داشت و وسایل برای هفت روز با بارسا میزبانی لگنس در ژوئن 16 و واقعی در خانه بازی را به والنسیا در ژوئن 18.

همانطور که در بوندسلیگا که پیشتر در ماه مه شد اولین بار عمده اروپا لیگ برای شروع دوباره پس از مختل گیر همه La Liga مسابقات تا پایان فصل برگزار خواهد شد بدون تماشاگر.

رئال مادرید بازی خواهد کرد خود باقی مانده شش خانه بازی در 6000-ظرفیت ورزشگاه آلفردو دی استفانو بر آموزش های خود را زمین یک لیگ اعلام کرد که آنها در حال حاضر در حال بازسازی خود سانتیاگو برنابئو صفحه اصلی.

لوانته نیز ساخت تنظیمات به خود پالما د والنسیا / ورزشگاه: زمانی که فصل شروع می شود تا دوباره و تایید هفته گذشته آنها را در بازی نهایی خود را در بازی های خانگی در شهر لا نوسیا بیش از 150 کیلومتر دور از معمول خود را زمین.

بارسا منجر شد واقعی با دو امتیاز پس از 27 مسابقات که مبارزات انتخاباتی به تعویق افتاد بازگشت در ماه مارس با توجه به این رمان شیوع کروناویروس.

برگزارکنندگان باید فقط منتشر شد برنامه ریزی جزئیات برای اولین بار دو دور از وسایل اگر چه La Liga رئیس خاویر Tebas تایید کرد که وجود خواهد داشت مسابقات هر روز از این هفته تا فصل به اتمام است در جولای 19.

Tebas همچنین به جزئیات یک برنامه ریزی ادای احترام به کسانی که فوت کرده اند از این بیماری همه گیر به موجب آن طرفداران را تشویق شود را ضبط صدا از خود کف قربانیان, که خواهد شد و سپس منتقل می شود در ورزشگاه و پخش در تلویزیون در دقیقه 20 از هر مسابقه.

"طرفداران فوتبال بسیار ویژه و به عنوان آنها نمی تواند در استادیوم ما ایجاد کرده اند که این ابتکار به طوری که آنها می توانید یک بخش در بازگشت از رقابت و نشان دادن حمایت خود را برای قهرمانان COVID-19," Tebas گفت: شبکه تلویزیونی Movistar.

"ما می خواهیم آنها را به احساس نزدیک به باشگاه خود را حتی اگر آنها را در استادیوم ایجاد سر و صدا. به این ترتیب بازیکنان همچنین قادر خواهد بود برای شنیدن پشتیبانی از طرفداران خود را."

اسپانیایی top-پرواز آماده می شود دوم در اروپا پنج لیگ به سر پس از بوندسلیگا با لیگ برتر انگلستان دوباره شروع در ژوئن 17 و ایتالیا Serie A لگد زدن دوباره در ژوئن 20.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب