سال پس از کشف مثله بدن زن در مرتا زمینه شش نفر دستگیر

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 9:10:29 am یک سال پس از ی

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 9:10:29 am
Year after discovery of mutilated body of woman in Meerut field, six arrested یک سال پس از یک زن شماری از بدن داشت در یک مرتا زمینه پلیس بازداشت شش نفر در ارتباط با قتل است. (بازنمودی تصویر)

یک سال پس از یک زن شماری از بدن داشت در یک مرتا زمینه پلیس بازداشت شش نفر در ارتباط با قتل است.

به گفته پلیس این جوان 19 ساله زن مورد ستایش قرار داد از پنجاب Ludhiana بود و همراه یک Saqib در اواخر 20s به مرتا جایی که آنها زندگی می کردند با هم در اجاره مسکن. او گفته چشم او طلا جواهرات و اشیای قیمتی او با او آورده بود بیشتر به کسب و کار خود و توطئه خود را با خانواده و همکاران به طرح این قتل است.

دیگر متهم شناسایی شده اند به عنوان Mussarat, Mustakeem, اماتور, Ismat و آیان. پلیس گفت: Saqib تلاش برای فرار از, زمانی که او را به قتل نقطه در روز دوشنبه. او مجروح شد و پس از پلیس اخراج در او. او دریافت درمان در یک بیمارستان دولتی.

"ما در بر داشت بدن زن محروم از او سر و دست در یک میدان در مرتا را Daurala در ژوئن 13. از آنجا که هیچ فوری علائم شناسایی ما پرسید به فرد از دست رفته گزارش در دولت و ملی جرم اداره اما فایده ای نداشت. ما به شدت ما جستجو و ترسیم برخی از مردان در این منطقه که در حال سفر به پنجاب.

از طریق این منجر شود ما دور در در زن هویت که منجر به Saqib و همکاران خود را. متهم گرفته خواهد شد و در بازداشتگاه و تحقیقات بیشتر را به جای" SSP مرتا آجی Sahni گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه.

به گفته پلیس Saqib استفاده می شود برای انجام جادوگر کرافت در Ludhiana — یک دلیل که چرا این زن به او نزدیک و بعدها با او آشنا شده. او در معرفی خود به عنوان امان در تلاش برای پنهان کردن هویت خود را به قتل رسانده اند. دو نزدیک شد از طریق رسانه های اجتماعی و آمد با Saqib به مرتا به بهانه کار و زندگی بهتر آنها گفت.

Saqib به زودی شروع به برنامه ریزی برای شروع یک کسب و کار شد و به دنبال حمایت مالی. زن با خود آورده بود 150 گرم طلا و برخی از پول نقد است که چشم او را. اما Saqib بود با احتیاط آن است که خود را به بهانه یک هویت کاذب به زودی هم پاشید, پلیس گفت:.

یک روز بعد از عید در ژوئن 2019, Saqib و خود را به اتهام شرکت در توطئه گران رنگ و لعاب او نوشیدنی سرد با آرام بخش ها که ارائه ناخودآگاه او. سر او قطع شده بود همراه با او دست چپ در حالی که او بازوی راست بود مثله. دست قطع شد پس از آن نام خود را به حال ، "یک نقطه در Daurala انتخاب شد و او به خاک سپرده شد, با نمک پاشیده بیش از آن به تجزیه آن را سریع تر. روز بعد یک سگ استشمام کردن بخشی از بدن است که منجر به کشف آن" گفت: پلیس.

دامنه این تحقیقات به پنجاب و هاریانا و هیماچال پرادش است. "ما با استفاده از پروتکل اینترنت جزئیات ضبط و دیگر تکنیک های نظارت برای سرنخ. ما در بر داشت که وجود دارد برخی از شماره های تلفن همراه فعال در منطقه و شد خاموش بلافاصله پس از حادثه. اعداد ترسیم شد به پنجاب که منجر به قربانی و متهم گفت:" آجی Sahni.

متهم گفته عمل قربانی را در تلفن همراه نگه داشته و تغییر Whatsapp نمایش تصویر به نظر می رسد که او زنده بود. خانواده پس از تماس برای سال با دختر خود ثبت یک فرد از دست رفته شکایت که همسان با مرتا پلیس را شرح داد.

در طول روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی یک درگیری جزئی شکست بین مقتول و متهم ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب