سرشماری محورهای جدید توسعه روش در میان coronavirus

کیت حاوی مواد آموزشی در سال 2020 سرشماری در چندین زبان در حال حاضر شده است از طریق پست به مدیران ساختمان در سر

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

کیت حاوی مواد آموزشی در سال 2020 سرشماری در چندین زبان در حال حاضر شده است از طریق پست به مدیران ساختمان در سراسر کشور. این یک حرکت است که می آید در پاسخ به یک بیماری همه گیر است که باعث می شود فرد در توسعه دشوار است اگر نه غیر فعال کنید.

تقریبا 70 درصد از خانواده ها را به طور داوطلبانه در پاسخ به سرشماری mailers تا کنون با توجه به اداره آمار ایالات متحده. به طور معمول آن را می گیرند تا حدودی به آمار داوطلبان و یا numerators در دفتر زبان — به دنبال با 30 درصد باقی مانده.

اما با COVID-19 هنوز در دولت آلوده کردن حدود 28,000 Minnesotans و کشتار بیش از 1200 عنوان از شنبه, ژوئن 6, سازمان, تا به حال به فکر راه های دیگر به تعداد جمعیت در حالی که حفاظت از سلامت عمومی است. شمارش آن در نظر گرفته سخت برای رسیدن به باقی مانده تمرکز برای سرشماری مقامات.

"ما واقعا در حال تلاش برای رسیدن به مردمی که به احتمال زیاد برای پاسخ به سرشماری فرم" گفت: سوزان Brower, مینه سوتا دولت جمعیتی مرکز. "این چیزی است که ما خیلی اطلاعات خوبی از گذشته سرشماری و بررسی های دیگر."

برای بسیاری از دلایل مقامات می گویند خانواده های کم درآمد و اقلیت های قومی و همچنین مستاجرها شده اند تحت شمارش در سرشماری قبلی. که می تواند نه تنها حضور خود را در دولت با توجه به این که سرشماری اطلاعات مورد استفاده در قانونگذاری redistricting اما خود جامعه را از دسترسی به جمعیت مبتنی بر بودجه دولت است.

ما تعداد مینه سوتا, منطقه سرشماری ائتلاف هدفمند مسکن و کم درآمد مسکن در علاوه بر این به خصوصي آنهایی که با آن کیت آموزشی. هر یک شامل پوستر و یادداشت های در مورد چگونه مستاجران می توانید پاسخ: آنلاین از طریق تلفن یا از طریق پست.

بین 2014 و 2018, مینه سوتا, سهم مالک اشغال خانه ها به طور متوسط 70 ٪ است. این که آیا و چگونه است که شکل تغییر خواهد کرد بستگی به عوامل متعددی بیش از حد دشوار است به منظور برآورد در پیشبرد Brower گفت.

دستمزد خانوار در اندازه ها و قیمت اجاره خود را می توانید تمام یک اثر.

کیت در ضمن باید از این پتانسیل برای رسیدن به تقریبا یک و نیم میلیون Minnesotans با توجه به اداره آمار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب