نیاز فوری برای جلوگیری از ازدواج کودکان و جنسیت و گرایش جنسی انتخاب; Covid تهدید به معکوس دستاوردهای'

نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 10:37:25 am نه متحده

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 10:37:25 am
‘Urgent need to stop child marriage, gender-biased sex selection; Covid threatens to reverse gains’ نه متحده باید نسبت جنسی در بدو تولد در زیر 900 — Haryana, Uttarakand, دهلی نو, Gujarat, Rajasthan, Uttar Pradesh, Maharashtra, Punjab و بیهار.

صندوق جمعیت ملل متحد دولت از جمعیت جهان در گزارش سال 2020 تخمین زده است که 142 میلیون دختر گم شده در سطح جهان و 46 میلیون دختران گم شده در هند با توجه به جنسيت-گرایش انتخاب جنسیت.

در این سال گزارش با عنوان 'در برابر اراده من : هجوم این شیوه است که آسیب زنان و دختران و تضعیف برابری'.

سازمان ملل متحد صندوق جمعیت (افزايش) برآورد نشان می دهد که جنسیت-گرایش (pre-natal) انتخاب جنسیت حساب برای حدود 2 از 3 از مجموع گم شده در هند و پس از تولد زن و میر حدود 1 در 3.

چین (50%) و هند (40%) با هم حساب برای حدود 90 درصد از برآورد 1.2 میلیون از دست رفته زن تولد سالانه در سراسر جهان با توجه به جنسيت-گرایش (دوران بارداری) انتخاب جنسیت را افزايش مدیر اجرایی, Dr ناتالیا Kanem گفت mediapersons از طریق مجازی در کنفرانس پیش از راه اندازی این گزارش در روز سه شنبه.

با توجه به برآورد از دست رفته زن تولد با توجه به pre-natal جنسیتی گرایش انتخاب جنسیت به طور متوسط بیش از یک دوره پنج ساله (2013-17) سالانه وجود دارد 1.2 میلیون از دست رفته زن زا در سطح جهانی است. هند تا به حال در مورد 460,000 دختران 'از دست رفته' در بدو تولد در هر سال.

هند نمونه سیستم ثبت نام گزارش آماری سال 2018 به ثبت رسیده که نسبت جنسی در بدو تولد است 899 برای هر 1000 پسر متولد شده در طول دوره 2016-18. نه متحده باید نسبت جنسی در بدو تولد در زیر 900 — Haryana, Uttarakand, دهلی نو, Gujarat, Rajasthan, Uttar Pradesh, Maharashtra, Punjab و بیهار.

این گزارش با تمرکز بر ازدواج فرزند پسر ترجیح جنسیتی و گرایش جنسی انتخاب و ختنه Dr Kanem گفت.

"پسر ترجیح جنسیتی و گرایش جنسی انتخاب منجر به بیش از 142 میلیون دختر گم شده در سطح جهان و 46 میلیون دختران گم شده در هند. این واقعیت تلخ و غیر قابل قبول و نیاز به تغییر بلافاصله. تغییر تنها می تواند در مورد تغییر روابط نابرابر قدرت ساختارها و هنجارها برای اطمینان از ارزش برای زنان و دختران است. ما نیاز به حرکت به سمت یک جهان بر اساس اصول برابری و استقلال و انتخاب" آرژانتین Matavel افزايش هند نماینده است.

این گزارش می گوید که در حالی که پیشرفت در برخی شیوه های مضر در سراسر جهان Covid-19 همه گیر را تهدید به معکوس داشت.

اخیر تجزیه و تحلیل نشان داد که اگر خدمات و برنامه ها باقی می ماند توقیف به مدت شش ماه اضافی 13 میلیون دختران ممکن است مجبور به ازدواج و 2 میلیون بیشتر از دختران ممکن است در معرض ختنه زنان بین در حال حاضر و تا سال 2030.

"همه گیر هر دو باعث می شود کار ما سخت تر و فوری تر به عنوان بسیاری از دختران بیشتر در حال حاضر در معرض خطر" دکتر Kanem می گوید. "ما متوقف نخواهد شد تا زمانی که این حقوق انتخاب و بدن از همه دختران به طور کامل خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن