مربی مشخصات: گوش دادن به معلمان به طور موثر اصلاحات در آموزش و پرورش

آفریقای جنوبی و ضد آپارتاید انقلابی نلسون ماندلا یک بار نوشت: "آموزش و پرورش قوی ترین سلاح است که شما می توان

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

آفریقای جنوبی و ضد آپارتاید انقلابی نلسون ماندلا یک بار نوشت: "آموزش و پرورش قوی ترین سلاح است که شما می توانید استفاده کنید برای تغییر جهان است." در یک زمان ظاهر مقاوم پیوستار غم انگیز فاصله جایی که هستیم و جایی که ما نیاز به ساخت بیشتر عدالت در آموزش و پرورش است که نزدیک تر از ما فکر می کنم. ایده ها از همه طرف مورد نیاز برای ایجاد یک فقط از نظر اخلاقی و از لحاظ اقتصادی کارآمد عمومی-سیستم آموزش و پرورش.

در prekindergarten از طریق کلاس پنجم کمتر از 9 درصد از دانش آموزان ما دریافت غوطه وری و یا دو زبانه آموزش و پرورش حتی اگر 35 درصد از خانواده ما صحبت می کنند بیش از یک زبان. ما در حال حاضر دو دهه از داده های حیرت انگیز اثر در معیارهای کلیدی موفقیت دانش آموز در سراسر وضعیت اجتماعی و اقتصادی. ثبت نام شماره دو برابر شده اند — بنابراین ما نیز باید مدارس دو را در بودجه استخدام معلم و اولویت بندی برای غوطه ور شدن در آموزش و پرورش برای prekindergarten از طریق پنجم-دانش آموزان کلاس.

در نهم طریق 12th نمرات ما آهسته اما افزایشی پیشرفت کلی نرخ فارغ التحصیلی; اما تنها 43 درصد از دانش آموزان ما فارغ التحصیل از دبیرستان های دولتی با پایه های بنیادی مهارت. تا حد زیادی این را می توان به یک برنامه درسی شکاف تعداد بسیار کمی از ما در مدارس ابتدایی دوره های علوم کامپیوتر به خصوص در جوامع در رنگ.

شبیه به بیش از 25 ایالت مینه سوتا باید نیاز به علوم کامپیوتر در مکان های عمومی دبیرستان آموزش و پرورش است. درست مثل ریاضیات ما باید نیاز است که تمام مدارس خود ارائه دانشجویان علوم کامپیوتر و یا طراحی دیجیتال دوره به تقویت مسیرهای بنیادی مشاغل.

ما دیده ایم یک 500% افزایش در هزینه از هزینه های کالج در 30 سال گذشته — و در عین حال کاهش نرخ فارغ التحصیلی دانشگاه (48 درصد در سطح ملی) و یک بی وجدانی 80 درصد نرخ بیکاری برای فارغ التحصیلان اخیر. به خم منحنی هزینه و بهتر اتصال آموزش و پرورش با فرصت های حرفه ای, ایالات, ساخت اولین سال از جامعه و دانشکده فنی رایگان: برای مثال تنسی ارائه می دهد رایگان شهریه به تمام ساکنان دولت به کالج. در سال اول این دولت در آموزش عالی کمیسیون پیش بینی شده بود فقط 8,000 بزرگسالان اعمال می شود برای گسترش برنامه; 33,258 انجام داد.

هر یک از این ایده های منحصر به فرد اشتراک: آنها از یک معلم است. هر روز ما معلمان کار در داخل و از طریق برخی از سخت ترین بی عدالتی در جامعه ما است. هر روز ما معلمان صداها می توانید خاموش در پشت و جلو بین مقامات منتخب تخته مدرسه و پدر و مادر. در عین حال هر روز ما معلمان نشان می دهد و فراموش قهرمانانه کار برای حمایت از رشد دانش آموزان ما.

اصلاحات در آموزش و پرورش چالش برانگیز است اما شروع ساده است: گوش دادن به ما معلمان است.

مکلین Donnelly از رابینزدیل, مینه سوتا, است, استاد کمکی در دانشگاه مینه سوتا و درآمد است دکترای خود را از آموزش و پرورش در دانشگاه سنت توماس در سنت پل. او نوشت: این برای اخبار تریبون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن