یک حس عادی از طریق از سرگیری سری آ: مدیر عامل شرکت

از سرگیری پس از استراحت در حدود چهار ماه پس از Coronavirus همه گیر ایتالیا لیگ برتر فوتبال سری A است با دیدن ی

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

از سرگیری پس از استراحت در حدود چهار ماه پس از Coronavirus همه گیر ایتالیا لیگ برتر فوتبال سری A است با دیدن یک منفی بزرگ اقتصادی با آن باشگاه ها درد و رنج از دست دادن "بیش از €100 میلیون".

آشکار بحران های سری آ مدیر عامل لوئیجی د اما نه با بنده من گفت که از سرگیری فصل ارائه شده است امید به بسیاری از ایتالیایی ها به دنبال بیرون آمدن از این معضل.

"بازگشت Serie A TIM را به این کشور یک حس عادی از آنجا که بسیاری از طرفداران می خواستند فوتبال را به بازگشت. در واقع میلیون ها نفر از طرفداران در ایتالیا تماشا در تلویزیون Coppa ایتالیا Coca-Cola نهایی. ما بسیار راضی با ما تهیه و هیجان زده در مورد بازگشت از مسابقات قهرمانی.

پروتکل ایمنی

"ما نیز با اعتماد به نفس در مورد اتمام فصل به لطف ایمنی سفت و سخت پروتکل ساخته شده در همکاری با فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت:" اما نه با بنده من پاسخ دادن به سوالات از هندو در یک e-mail ،

اما نه با بنده من امیدوار است که طرفداران کمک خواهد کرد باشگاه بازیابی کسری. "این ویروس تا به حال منفی اقتصادی تاثیر بر درآمد باشگاه های ما که در مجموع در حال از دست دادن بیش از €100 میلیون دلار درآمد از فروش بلیط به این دلیل که طرفداران نمی تواند وارد این ورزشگاه در حال حاضر. ما امیدواریم که که آنها می توانند به زودی بازگشت به لذت بردن از مسابقات زندگی می کنند," او گفت:.

"اینکه بخشی از انجمن اروپایی لیگ ما در حال تلاش برای تأمین امنیت پروتکل های سراسر اروپا لیگ" اما نه با بنده من اضافه شده است.

(سری آ است, پخش زنده روی Sony ده 2 و Sony شش کانال در هند)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب