مینه سوتا گزارش 24 مرگ و میر بیشتر از COVID-19

ST. پل -- اضافی 24 نفر فوت کرده اند از COVID-19 بیماری ناشی از coronavirus مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش شده د

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

ST. پل -- اضافی 24 نفر فوت کرده اند از COVID-19 بیماری ناشی از coronavirus مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش شده در یکشنبه, مه 3.

که به ارمغان می آورد کل مرگ و میر ناشی از این بیماری در مینه سوتا به 419. از این مرگ و میر, 21 شد زندگی مردم در دراز مدت مراقبت از امکانات MDH گزارش شده است.

ایالت تست برای COVID-19 همچنان در بالاتر سرعت.

بیش از 3000 تست های رمان coronavirus شد به گزارش اداره و خام در هر روز بیش از آخر هفته با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت ،

که پس از تست به اوج خود رسید و در بیش از 4100 آزمون روز جمعه گزارش داد.

یک چشم انداز مثبت در موارد مثبت به دنبال چشم انداز مثبت در تست با یکی دیگر از 435 تایید شد COVID-19 مورد گزارش یکشنبه آوردن مجموع به 6,663 موارد گزارش شده در دولت است.

در حال حاضر 373 نفر در بیمارستان بستری هستند و با 155 نفر در بخش مراقبت های ویژه — ترین مردم در ICU در یک زمان به دلیل بیماری از شیوع آغاز شد. تعداد افرادی که بهبود از بیماری و دیگر نیازی به جدا رز به 3,015.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب