اوریا حادثه: Jharkhand دست مزرعه صرف 19,000 تومان برای جمع آوری و پسر بدن

نوشته شده توسط Asad Rehman آبیشک Angad | اوریا, رانچی | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 5:10:17 am

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Asad Rehman آبیشک Angad | اوریا, رانچی | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 5:10:17 am
یک قربانی را از بدن دور گرفته شده است توسط اقوام در اوریا, یکشنبه. Vishal Srivastav

در خارج از سردخانه در اوریا بعد از ظهر یکشنبه 43 ساله Sudama Yadav خیره شد در بلوک های یخ meltwater darting در اطراف رگه های تیره در کف.

داخل پس از مرگ بازرسان هنوز در محل کار. یک مزرعه دست از Palamu در Jharkhand, Sudama گفت که او تا به حال پرداخت تومان 19,000 به یک راننده خودرو که تا به حال او را آورده و او برادر در قانون Guddu Yadav به اوریا.

آنها در اینجا برای جمع آوری بدن Sudama را با نثر 21 ساله Nitish یکی از 25 کشته در اوایل روز شنبه در یک برخورد بین دو خودرو حامل مهاجران رهبری از راجستان و دهلی نو است.

Nitish استفاده می شود به کار در یک سنگ مرمر کارخانه در جیپور. "من آخرین صحبت به پسر من حدود 8 ساعت جمعه. او گفت که او تا به حال سوار یک کامیون برای گایا (بیهار) و می رسیدن به بعد" Sudama گفت.

"در صبح روز شنبه من در تلویزیون دیدم که وجود داشته است در یک حادثه که یکی از کامیون ها درگیر شد که از راجستان. من سعی کردم تماس پسر من اما تلفن او خاموش بود. من به نام فرد دیگری است که مشغول به کار با Nitish و او به من گفت که پسر من بود نه بیشتر."

مردی که سوار Sudama و Guddu به اوریا بازگشت به Jharkhand با خودرو پس از Sudama گفته بود که دولت های منطقه خواهد اطمینان از حمل و نقل از پسرش بدن – بدن بود و بعد از آن قرار می گیرد در هوایی مطبوع آمبولانس برای خانه سفر.

Sudama یک دختر که به تازگی به اتمام مدرسه و یک پسر جوان در کلاس هشتم. "Nitish فرزند ارشد کاهش یافته و پس از طبقه هفتم به خاطر او می خواست برای کمک به آورد. او تا به حال پرداخت نشده برای دو ماه پس از مستند. در مارس 13, من او را فرستاده تومان 3,000 طوری که او می تواند بازگشت," او گفت:.

در حالی که مقامات در سردخانه گفت: برخی از اجسام در حال حاضر اعزام شده است و در کامیون ها پس از قرار داده شده در بلوک از یخ اوریا Addl SP Kamlesh کومار Dixit گفت: هیچ بدن فرستاده شد در کامیون باز. "برخی از فرستاده شدند و در پوشش DCM کامیون برخی در Suv ها اما هیچ کدام در کامیون باز" او گفت:.

ایستگاه خانه افسر Dinesh Kumar گفت: "ما به مجروح برای کمک به شناسایی اجساد. برخی از آنها نیز شناسایی و با کمک کاغذ chits در جیب خود است که تا به حال شماره تلفن. کل فرایند است. محرومیت دو بدن همه فرستاده شده اند. پاسبان ها همراه با, بدن," او گفت:.

Vikas Kalindi و چهار بستگان قرار بدن برادر خود را و ده نفر دیگر در یک کامیون برای سفر به خاص در Bokaro منطقه.

"ما خواب نیست, شنبه, ما فقط منتظر بدن. این تنها زمانی بود که ما شروع به حمل اجساد که مقامات با عجله به کمک" گفت: Vikas که برادر Ranjan Kalindi کشته در تصادف.

عمویش Umesh Kalindi و سه نفر دیگر از روستای خود به صدمات پایدار. "او (Ranjan) درگذشت زیر کامیون و در حال حاضر بدن خود را نیز از رفتن به خانه در یک کامیون. هیچ عزت در مرگ" او گفت:.

Bokaro اعضای خانواده از گوردهن Kalindi در میان مردگان نیز آشفته. برادر Salbo Kalindi گفت: "Vikas من فرستاده, عکس از چگونه بدن شد به ارمغان آورد. این کاملا غیر قابل قبول است. من امیدوارم که بدن نه تجزیه. کامیون نمی خواهد قبل از رسیدن به جمعه," او گفت:.

این Jharkhand دولت بیش از حد به نام کل قسمت "غیر انسانی".

"ارسال از اجساد مردگان در کامیون است غیر انسانی و فاقد همدلی است. من درخواست کردن و Bihar, سیستم مدیریت محتوا برای قرار دادن بدن در وضعیت بهتر تا Jharkhand که در آن دولت های منطقه و پلیس خواهد شد مراقبت از مجروح و به عزت به مرحوم" وزیر David Soren گفت.

او اعلام کرد سابق gratia پرداخت تومان 4 لاخ به خانواده هر یک از 11 از Jharkhand که فوت و 50,000 تومان به هر زخمی شدند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب