'ارائه جزئیات بیشتر از 1000 اتوبوس': تا دولت را می پذیرد Priyanka Vadra پیشنهاد

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 18 مه سال 2020 4:55:03 pm اظهارات وزیر یک روز پس از کنگر

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 18 مه سال 2020 4:55:03 pm
Yogi Adityanath slams Priyanka Gandhi for her UP crime comment, says they want to remain in headlines اظهارات وزیر یک روز پس از کنگره رهبر پریانکا گاندی Vadra از او خواست به او اجازه دهد به کشتی کارگران مهاجر. (فایل)

این اوتار پرادش دولت در روز دوشنبه به قبول این پیشنهاد از کنگره رهبر پریانکا گاندی Vadra برای استقرار 1000 دستگاه اتوبوس برای مهاجران. در نامه ای به Vadra, Uttar Pradesh اضافی دبیر کل (خانه) گفت: دولت پیشنهاد خود را پذیرفته و از او خواست به ارائه جزئیات از 1000 دستگاه اتوبوس و رانندگان بدون تاخیر.

این می آید ساعت پس از کنگره رهبر توییتی یک ویدئو از هزاران نفر از مهاجران که در Ram Leela میدان در Ghaziabad که مایل به بازگشت به خانه. "جمعیت کارگران مهاجر را مونتاژ در Ram Leela میدان در Ghaziabad. تا دولت مدیریت نمی تواند هر چیزی. اگر آنها را ساخته اند و ترتیبات مناسب قبل از یک ماه از مهاجران بود به سختی. دیروز ما پیشنهادی برای استقرار 1000 دستگاه اتوبوس آورده و آنها را در تا مرز. اما ما مجاز نیست. نه دولت است کمک به مهاجران و نه اجازه می دهد دیگران برای کمک به آنها را ایم" Vadra.

اما تا وزیر یوگی Adityanath گفت: اگر همراه با لیستی از 1000 اتوبوس اگر یک لیست از کارگران مهاجر نیز ارائه شده "ما قطعا اجازه آنها (برای آمدن به اوتار پرادش)".

"ما در حال حاضر به آنها گفت که این لیست باید به ما ارائه شده به طوری که ما مطمئن باشید که همه مهاجر هستند از اوتار پرادش و ما با خیال راحت می توانید آنها را به مقصد مربوطه می باشند. ما خواهد بود خوشحال به انجام این کار, اما در سه روز گذشته ما را نمی کردم هر لیست اتوبوس," او گفت:.

اظهارات وزیر یک روز پس از کنگره رهبر پریانکا گاندی Vadra از او خواست به او اجازه دهد به کشتی کارگران مهاجر در بازگشت به خانه در اتوبوس مرتب آن را نگه داشته و آماده در مرز دولت است.

او درخواست تجدید نظر در یک پیام ویدیویی ارسال شده در توییتر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن