Kaneria خود را می شکند سکوت می گوید افریدی بود که همیشه در برابر او و خود را خراب ODI حرفه ای

سابق پاکستان عنکبوتی که تار میتند دانمارکی Kaneria در روز شنبه متهم شهید افریدی از درمان او ناعادلانه همه را ا

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

سابق پاکستان عنکبوتی که تار میتند دانمارکی Kaneria در روز شنبه متهم شهید افریدی از درمان او ناعادلانه همه را از طریق زندگی خود و سرزنش او و نه کوتاه محدود اور تفرج.

Kaneria تنها دوم هندو به پاکستان پس از مادری عمو آنیل Dalpat در زمان 261 درها در 61 آزمون در به طور متوسط از 34.79. اما او تنها بازی 18 ODIs بین سال های 2000 و 2010.

صحبت به PTI از کراچی به 39 ساله گفت: فراتر از دین خود آن را دشوار برای او را به فکر می کنم در مورد دلیل افریدی را تبعیض آمیز رفتار.

"او همیشه در برابر من زمانی که ما بازی می کردند برای همین گروه در کریکت داخلی و یا بازی من در ODIs. اگر یک فرد است که همیشه در مقابل شما و شما در این وضعیت چه دلیل فکر می کنم دیگر از آن (دین)" گفت: Kaneria وقتی پرسید که آیا او یک قربانی تبعیض مذهبی.

Kaneria که در سال گذشته پشتیبانی شعیب اختر ادعا می کنند که او ناعادلانه رفتار در این تیم به دلیل دین او گفت که او می تواند بازی های زیادی انجام بیش از 18 ODIs اگر آن را برای افریدی.

"من نمی تواند بازی بیشتر ODIs به خاطر او و او نیز با من برخورد ناعادلانه هنگامی که ما مورد استفاده برای بازی با همان گروه (در کریکت داخلی) او کاپیتان بود. او استفاده می شود به نگه داشتن من از این طرف و اغلب او را به انجام همان در ODIs بدون هیچ دلیلی.

"او با استفاده از حمایت دیگران اما نه من. به لطف خداوند متعال من هنوز هم در رفت و بازی های زیادی برای پاکستان و من نمی تواند بیشتر افتخار کنیم."

Kaneria گفت: او با استفاده از به عنوان یک عضو به طور منظم از ODI جوخه اما به سختی رو به بازی سرزنش افریدی دوباره برای آن است.

"من یک پا عنکبوتی که تار میتند و پس از او بود. که دلیل دیگری. او یک ستاره بزرگ و بازی برای پاکستان به هر حال و به درمان من دوست دارم که من می توانم درک چرا.

"آنها می گویند دو ریسندگی می توانید در یازده. آنها می گویند من فیلدینگ یک موضوع محدود اور کریکت. شما به من بگویید که بینهایت مناسب رهبران در آن زمان ؟ وجود دارد تنها یک یا دو خوب و دونده. پاکستان هرگز شناخته شده برای فیلدینگ به هر حال.

"زمانی که بازی کریکت بین المللی او استفاده می شود به عقب می آیند و من رها از دپارتمان تیم است."

Kaneria بود که گناهکار نقطه تثبیت کنار مروین وستفیلد در حالی که بازی به صورت انگلیسی شهرستان اسکس در برابر دورهام در سال 2009 بوده است شفاعت برای PCB کمک برای یک زمان طولانی. او می خواهد به بازگشت به PCB بریزید و خدمت به بازی دوباره.

"من نمی خواهم به بازی بازی های دین کارت. همه من می خواهم این است که PCB را پشتیبانی می کند. اگر آنها می تواند اجازه می دهد محمد امیر سلمان, کون به سیستم چرا من نه ؟

"بله من اشتباه کردم اما من هم دیگران. آنها نمی توانند با استفاده از پرتاب و من مثل یک کاغذ توالت. من در خدمت پاکستان برای مدت زمان طولانی و آنها باید برای حمایت از من بعد از این همه سال"

Kaneria بیشتر تحت کاپیتانی خود درس از Inzamam-ul-Haq. او گفت: Inzaman و یونس خان او را پشتیبانی می کند بیشتر است.

"من تحت معین خان Rashd Latif, Inzy بهایی, Younish داداش. من بسیار کمی تحت افریدی. Inzy بهایی و یونس داداش از من حمایت زیادی است و این یک واقعیت است.

"با این حال Inzy بهایی نمی صحبت کردن در مورد من مثبت در عمومی اما من همیشه سپاسگزار او را برای حمایت خود را. من شکوفا او را تحت" Kaneria اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب