کشور هنوز هم در تاریکی در مورد جنبه های مهم از هند و چین مرز تنش: سونیا گاندی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 19 ژوئن 2020 9:03:02 pm نارندرا نخست وزیر و رئیس کنگره س

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 19 ژوئن 2020 9:03:02 pm
نارندرا نخست وزیر و رئیس کنگره سونیا گاندی در همه نشست

کنگره رئیس سونیا گاندی در روز جمعه گفت که این کشور "هنوز هم در تاریکی در مورد بسیاری از جنبه های بسیار مهم از هند و چین مرز بحران". در مقدماتی سخنان را در یک نشست برگزار شده توسط نارندرا نخست وزیر در مورد وضعیت در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) گاندی مطرح شده مجموعه ای از سوالات به دولت, درخواست جزئیات در مورد زمانی که سربازان چینی نفوذ به سرزمین های هندی در Ladakh.

"سوال این است که چه بعدی ؟ آنچه که در این راه به جلو ؟ کل کشور می خواهم اطمینان که وضعیت موجود حول و حوش خواهد بود ترمیم و چین خواهد شد بازگشت به موقعیت اصلی در خط کنترل واقعی," او گفت:.

دنبال | هند-چین مرز اخبار به روز رسانی های زنده

وی از سوی مامورین که زمان با ارزش خود را از دست داده بود ممکن است بین 5 و 6 ژوئن گاندی گفت که دولت موفق به استفاده از تمام راههای ایران برای سهولت در این وضعیت و در نتیجه از دست دادن 20 زندگی و همچنین آسیب به ده ها تن از پرسنل.

"ما موفق به استفاده از تمام راه و در نتیجه از دست دادن 20 زندگی و همچنین ده ها تن مجروح شدند. من اصرار نخست وزیر لطفا به اشتراک گذاری با ما تمام حقایق و دنباله ای از وقایع آغاز ماه آوریل سال جاری تا تاریخ.

گاندی به دنبال اطمینان از این نخست وزیر است که وضعیت موجود حول و حوش خواهد بود دوباره بازسازی شده در مرز و چین خواهد شد و بازگشت به جایگاه اصلی آن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن